Aσχολούνται οι "καλύτεροι προγραμματιστές" της εταιρίας.

Μπορεί ακόμη η σκόνη από το χαμό και τις αντιδράσεις που έφερε η ανακοίνωση του Diablo Immortal να μην έκατσε ακόμη, όμως στελέχη της Blizzard συνεχίζουν τις "περίεργες" δηλώσεις. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια ενός panel που διεξήχθη πριν λίγες ώρες στα πλαίσια της BlizzCon, ο Allen Adham, Executive Producer της Blizzard, και ο Principle Designer, Wyatt Cheng, απάντησαν σε αρκετές ερωτήσεις, με τις δηλώσεις τους να μην ήταν αυτές που θα περίμενε κανείς μετά τις αντιδράσεις των φίλων των τίτλων της εταιρίας.

O Allen υποστήριξε πως πολλοί από τους εργαζομένους της εταιρίας, ενώ τα προηγούμενα χρόνια έπαιζαν κυρίως σε υπολογιστές, πλέον αφιερώνουν αρκετές ώρες στο mobile gaming, με τον Cheng να γνέφει καταφατικά. Στη συνέχεια συμπλήρωσε πως κάποιοι από τους καλύτερους προγραμματιστές της εταιρίας έχουν μετακινηθεί σε projects που αφορούν την ανάπτυξη mobile τίτλων, σχετικών με όλα τα IP της Blizzard και όχι μόνο του Diablo. Λίγο αργότερα, σε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη των δύο στην ιστοσελίδα invenglobal, o Allen ερωτήθηκε για το αν η Blizzard έχει την ικανότητα να αναπτύξει δικούς της τίτλους για mobile συσκευές, με τον ίδιο να απαντά πως αρκετοί εργαζόμενοι στην εταιρία έχουν δουλέψει επάνω σε ανάλογα projects τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, υποστήριξε εκ νέου πως mobile τίτλοι αναπτύσσονται για όλα τα IP της εταιρίας, κάποιοι με εξωτερική βοήθεια όπως στην περίπτωση του Diablo Immortal, όμως οι περισσότεροι από αυτούς αναπτύσσονται αποκλειστικά από την Blizzard Entertainment.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ανάμεσα σε άλλα, ο Allen ερωτήθηκε για το αν οι ανησυχίες της κοινότητας για pay-to-win συστήματα στο Diablo Immortal βάζουν σε σκέψεις την Blizzard, για να απαντήσει πως οι ίδιοι δεν ξέρουν πως θα αντιμετωπίσουν αυτές τις ανησυχίες, από επιχειρηματική πλευρά, και πως οι προηγούμενοι τίτλοι της εταιρίας είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς θα το χειριστούν.

Τσέκαρε το βίντεο

Δεν ξέρω τι και πώς αλλά βρέθηκα γραμμένος στο GameOver στα 13 μου, αφού η αναζήτηση για άλλους με το ίδιο "πρόβλημα" ξεκίνησε νωρίς. Αρκετά χρόνια μετά ακόμη δεν με έχουν διώξει, αλλά ούτε και εγώ τους άφησα. Όπως θα καταλάβατε, μεγάλωσα με Nintendo 64, PlayStation 2 και PC ενώ αργότερα "έμπλεξα" και με το online. Πλέον ασχολούμαι με αρκετά είδη, αγαπημένα τα racing, arcade και μη, τα shooters και τα παιχνίδια της Rockstar, ναι, είναι μια κατηγορία από μόνη της! Φυσικά, σαν λάτρης της στρογγυλής θεάς, τα ποδοσφαιράκια δεν γίνεται να μείνουν απ' έξω.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ανακοινώθηκε το Diablo Immortal
Για συσκευές iOS και Android.
Έρχεται το Assassin’s Creed Rebellion
Ένας mobile τίτλος με αρκετά γνώριμα πρόσωπα.
Το μέλλον της σειράς Dragon Quest
Η αποδοχή της σειράς στη Δύση και σκέψεις για επόμενα παιχνίδια.
Project xCloud: Η Microsoft αποκαλύπτει τη streaming υπηρεσία της
Διαθέσιμη για το κοινό μέσα στο 2019.
Διαθέσιμο το cross-play στο PlayStation 4
Αρχικά δοκιμαστικά μέσα από το Fortnite.
Gameplay από το Elder Scrolls: Blades
"Μία ολοκληρωμένη RPG εμπειρία, στην παλάμη μας"...
Η EA θα πειραματιστεί με το cloud gaming, το cross-play και τους free to play τίτλους
Ενώ υπόσχεται νέο IP για όλες τις πλατφόρμες.
Έσοδα ύψους 1 δις δολαρίων για το Fortnite
Ο βασιλιάς της gaming βιομηχανίας...
"Υπό εξέταση" ο διάδοχος του 3DS;
Δηλώσεις από τον νέο πρόεδρο της εταιρείας.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • μπρρρρ τριζουν τα κόκκαλα των ηρωικών Tassadar και Zeratul :p
    Μακαρι να ειναι αυτα απλα για αρπαχες που ενισχύουν το ταμείο και η παραγωγή κανονικών τιτλων να μην επιρρεαστεί. Μακαρι...

  • Με 100 εκατομμυρια χρηστες στο Heartstone....πως να μην πεσει με τα μουτρα στο mobile gaming η Blizzard?

    Οταν βγαινει ενα ΑΑΑ παιχνιδι με κοστος κατασκευης αρκετων εκατομμυριων το οποιο με ζορι πουλαει μερικα εκατομμυρια κομματια και πολλες φορες βγαζει δεν βγαζει τα χρηματα που κοστισε και απο διπλα ενα παιχνιδι με καρτες που μπορει να κοστιζει μολις το 1/10 του ΑΑΑ τιτλου, βγαζει κερδη πολλαπλασια του κοστους κατασκευης του...τι συζηταμε τωρα?

    Μην ξεχναμε οτι απο πισω υπαρχουν επενδυτες-μετοχοι που περιμενουν να δουν κερδη και δυστυχως πια τα πολλα κερδη ερχονται απο τα Gaas μοντελα. :(
    Αυτη ειναι και η απαντηση σε οσους αναρωτιουνται για τους λογους, με πολλους μαλιστα απο αυτους (που αναρωτιουνται) ισως και επι χρονια να στηριζουν τις Gaas υπηρεσιες της Blizzard!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • Δυστυχώς η Blizzard σταμάτησε να με απασχολεί από το Frozen Throne και μετά.Ότι και να έβγαλε,προσανατολισμένο στο εύκολο κέρδος.Κρίμα.

Τελευταία Σχόλια

Ισχυει αυτο που λες φιλε imortalicus, γι αυτο και ειναι στο χερι τους να γινουν συνειδητοποιημενοι g...
Είναι η ιδέα μου ή δεν έχουμε τόσο καλές εκπτώσεις φέτος; Αναφέρομαι και στην sony και στη ms. Νομίζ...
Κατ' εμέ, το κακό ξεκινάει από τις εταιρείες, οι οποίες μέσα στην απληστία τους προσπαθούν με κάθε τ...
Εγω παλι παιδια πιστευω πως ειδε οτι δεν ειχε κατι ουσιαστικο να δειξει,απο παιχνιδια χλιαρα πραγματ...
Με τον κοσμο που συζηταω εγω καθημερινα στην δουλεια μου (και ειναι αρκετος πιστεψε με) ηλικιες απο ...
Καλό θα ήταν το stream να βγει απο 4ο pc που δεν θα τρέχει το Fallout 76 ταυτόχρονα
Ακόμα δεν σκίζω το δελτίο μου!
#TeamQ1_2020
#einai_oi_olumpiakoi_agwnes_stin_iapwnia_to_kalokairi
Ουάου.
Ο τρόπος απεικόνισης και τα σχόλια σου περί οσκαρικής μουσικής με έπεισαν Μαστερ Σενσει. Θα ...
Το θέμα είναι Χρήστο μου (κι αυτό που μου φαίνεται πολύ περίεργο) ότι δεν θα έχει καθόλου παρουσία, ...