Νέοι εχθροί και Javelin exosuits.[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]

Η Bioware έδωσε στη δημοσιότητα ένα ολοκαίνουργιο trailer για το Anthem κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show 2019, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να ρίξει μια επιπρόσθετη ματιά στο περιεχόμενο που θα είναι διαθέσιμο στον τίτλο, όταν αυτός γίνει διαθέσιμος τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Το trailer διαθέτει κάποιους νέους εχθρούς του παιχνιδιού μαζί με κάποια νέα Javelin exosuits που θα μπορούν να επιλέξουν οι παίκτες. Προσφέρει επίσης μια ευρεία εικόνα για το πώς θα είναι ο κόσμος του Anthem, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι το υλικό που παρουσιάζεται στο trailer έχει παρθεί από PC.

Το Anthem αναμένεται να κυκλοφορήσει για Xbox One, PlayStation 4 και PC στις 22 Φεβρουαρίου.

[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]

Έγιναν γνώστες από την EA και την BioWare οι ελάχιστες και προτεινόμενες απαιτήσεις για την PC έκδοση του τίτλου, τις οποίες μπορείτε να βρείτε παρακάτω.

Ελάχιστες απαιτήσεις:

  • OS: 64-bit Windows 10
  • CPU: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
  • RAM: 8 GB System Memory
  • GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
  • GPU RAM: 2 GB Video Memory
  • HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
  • DIRECTX: DirectX 11

Προτεινόμενες απαιτήσεις:

  • OS: 64-bit Windows 10
  • CPU: Intel Core i7-4790 3.6GHz or AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
  • RAM: 16 GB System Memory
  • GPU: NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480
  • GPU RAM: 4 GB Video Memory
  • HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
  • DIRECTX: DirectX 11

Και τέλος θα πρέπει να υπάρχει ενεργή γραμμή σύνδεσης στο διαδίκτυο.

Τσέκαρε το βίντεο

Όλα ξεκίνησαν το μακρινό 1987 όταν έπεσε στα χέρια μου το πρώτο μου Atari 2600 (δώρο του πατέρα μου). Ποτέ δεν το πολύ κατείχα το άθλημα, αλλά μέσα σε δύο χρόνια είχα πάρει το master μου στα video games. Μετά ήρθε το θρυλικό Game Boy (το άσπρο τούβλο), που με έκανε fan της Nintendo μέχρι που τελείωσα το σχολείο και ξεκίνησε η δουλειά. Τότε ανέβηκα στη μεγάλη κατηγορία. Ήταν η πρώτη φορά που είχα στην κατοχή μου και τις τρεις κονσόλες της τότε γενιάς (PS1/N64/Dreamcast). Αγαπημένα είδη παιχνιδιών έχω τα Racing, τα RPG και τα DIABLO (είναι μια κατηγορία μόνα τους!). Αγαπημένες σειρές είναι τα HALO, Assassin’s Creed και ότι έχει σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

To City of Brass έρχεται στο Nintendo Switch
Εμπλουτισμένο με νέα χαρακτηριστικά.
Mutant Year Zero: Road to Eden
“Μία πάπια, ένας χοίρος και μία αλεπού μπαίνουν σε ένα μπαρ…”
Ακυρώθηκε ο ανοικτού κόσμου Star Wars τίτλος της EA
Η ΕΑ Vancouver ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξή του.
Νέο trailer για το Left Alive
Με την ονομασία "Garmoniyan Invasion".
Beat Saber
“In my experience, there's no such thing as luck” - Obi Wan Kenobi.
Σύντομα η διάθεση του DLC για το Celeste
Με νέα επίπεδα -δωρεάν για όλους- σε όλες τις πλατφόρμες.
Αποκαλύφθηκε το Cover Art του Mortal Kombat 11
Με πρωταγωνιστή τον Scorpion.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • καλα δεν νομιζω να εχει κ πολυς κοσμος το rig για τετοια γραφικα αλλά αυτα που είδα στα very high στην beta με αφησαν απολυτα ικανοποιημενο ως καποια απο τα ομορφοτερα που εχουν κυκλοφορίσει.
    κ το gameplay της μαχης ηταν πολυ καλο κ στιβαρο.
    το θεμα θα ειναι αλλού:
    α. Θα έχει ουσιαστικό lore, σεναριο και quests ή θα είναι grindfest? αυτο ενδιαφέρει οσους δεν νοιάζει τόσο το endgame grind για λιγο καλυτερο εξοπλισμό.
    β. Θα έχει καλό και πλούσιο endgame content ή θα τα βλέπει όλα κάποιος σε λιγες μέρες; αυτο ενδιαφέρει όσους γουστάρουν το grind και τον χαμο στο τέλος.

    το πρωτο θα σπρώξει καλύτερα το παιχνίδι να το αγοράσει κανείς, το 2ο για να συνεχίσει να παίζει. 1μισης μήνας έμεινε!

  • Sky333

    α. Παγίδα το ερώτημα - και αφορμή για κράξιμο σε περίπτωση που δεν ανταποκριθεί στις προσδοκίες που θέτει το όνομα της Bioware, μιας αυτό και μόνο αυτό θέτει τέτοιες προσδοκίες, το παιχνίδι είναι Destiny clone. Η έκπληξη θα είναι εάν δούμε κάτι διαφορετικό από Destiny-fied δομή στο questing. Ότι υλικό έχουμε δει μέχρι σήμερα το κάνει ακόμα πιο ξεκάθαρο: Σου μιλάει ο quest giver on-the-fly, πας κάπου για να πάρεις/ενεργοποιήσεις κάτι και σκοτώνεις αβέρτα. Δηλαδή, μην πάει κάποιος να πάρει το Anthem και βγει μετά να πει πως η ποιότητα στο questing είναι χειρότερη και από αυτή του Andromeda, ή ότι δεν έχει paragon-renegade και ρόδα με διάλογους και αμάν τι πάθαμε με εξαπάτησαν.
    Στην αλληλεπίδραση με τους βασικούς npcs στο Fort Tarsis θα δούμε τους γνωστούς, ολοκληρωμένους χαρακτήρες που δημιουργεί η Bioware όπου α) αφενός δεν περιμένουμε να δούμε κάτι αιρετικό, θα είναι καλαίσθητοι και συμβατοί για όλα τα γούστα διότι reasons και β) αφετέρου δεν θα εμπεριέχουν κάποια παραπάνω λειτουργία από το να φορτίζουν συναισθηματικά καταστάσεις και να θέτουν σε κίνηση τα γρανάζια της ιστορίας.
    Η μυθολογία θεωρείται δεδομένη, ήδη έχει γίνει λόγος για ύπαρξη codex, και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά μιας και πρέπει να κυκλοφορήσουν και dlcs/expansions στη πορεία.

    β. Εμπειρικά και μόνο και, παρά τις προσδοκίες για κάτι πιο ολοκληρωμένο πριν από κάθε τέτοια κυκλοφορία, το πιθανότερο σενάριο είναι και το αναμενόμενο. Από το γεγονός και μόνο ότι το πρώτο Raid έχει ανακοινωθεί για μετά την κυκλοφορία θέτει τα πράγματα στη πραγματική τους βάση. Και επειδή το περιεχόμενο που δημιουργείται για μια τέτοια κυκλοφορία ποτέ δεν θα είναι αρκετό, μιας και οι πρώτοι που θα βγουν να κράξουν θα είναι οι λιωσιματίες της 24ρης βάρδιας, το πιθανότερο είναι να βγει ένα μήνα μετά σχολιασμός του ύφους "there is not enough content!" παρά "οι παίχτες του Αnthem είναι super duper engaged με το end game content".

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από melk0r
  • Sky333

    Για το πρώτο, λυπάμαι αλλά όποιος πάει να δει Baldur's Gate / Mass Effect / Dragon Age γραφή στο σενάριο κ στις εξελίξεις από το Anthem και γκρινιάξει για αυτό, ε μονο αυτός θα φταίει μιας κ το παιχνιδι ΔΕΝ ειναι RPG αλλά mmo action. Αν περιμένεις επιλογές από το Anthem, είσαι άξιος της μοίρας σου!
    Από εκεί κ πέρα όμως, επειδή ΕΙΝΑΙ η Bioware από πίσω, θέλω να δω κάτι πολυ ουσιαστικότερο από το πασάλειμα που είναι στο Destiny κ στο Division. Κ πιστεύω πως μπορούν γιατί το The Old Republic που έκανε επίσης η Bioware έχει πάρα πάρα πολλά καλογραμμένα quests, υπέροχα raids, τρομερό lore και πολύ καλό main story.
    Αφού το κατάφεραν εκεί λοιπόν, νομίζω οτι μπορούν να δώσουν κάτι παραπάνω σε αυτό τον τομέα απότι ο ανταγωνισμός.

    Για το 2ο, συμφωνώ πως οτι κ να γίνει, θα πέσει κράξιμο. Αλλά υπάρχει το κράξιμο με λογικη (πχ το Sea of Thieves ηταν οντως άδειο στην αρχη) και το κράξιμο του γκρινιαρη που εδωσε 200 ώρες σε 2 εβδομάδες κ λέει δεν υπάρχει content.
    Το οτι το πρώτο raid θα βγει μετα το launch ομως, ειναι κάκιστη κίνηση που βρωμάει ΕΑ. Καλυτερα να καθυστερήσει το launch για να βγει με τουλάχιστον το βασικό αναγκαίο υλικό το παιχνίδι. Αντε να δούμε τι θα έχει.

    Εγω έχω κανονίσει άδεια εκείνες τις μέρες πάντως :P

  • Αν και πιστεύω ότι το στάνταρ είναι τα Destiny-Division (επομένως κρατάω εκεί τις προσδοκίες μου), εννοείται συμφωνώ στα περί SWTOR και θα ήταν τεράστια έκπληξη για μένα εάν επαναληφθεί κάτι τέτοιο με το Anthem. Που δεν το πιστεύω αλλά ωραίο είναι να το σκέφτεσαι, αυτομάτως ανεβαίνουν οι προσδοκίες.

    Προσωπικά το στοίχημα της όλης φάσης δεν θα είναι ούτε το story ούτε το end-game (σε τέτοιο βαθμό) όσο η πορεία από το πρώτο έως το τελευταίο level. Συγκεκριμένα ο τρόπος λειτουργίας του free roam στον χάρτη και στο πόσο θα λειτουργεί ως κέλυφος ή θα έχει πράγματα να πει. Θα είναι ουσιαστικό ένα είδος crafting ώστε να βγω free roam πριν κάποια κύρια, γραμμική αποστολή ώστε να βρω υλικά για να φτιάξω κάτι; Θα υπάρχει challenge σε κάποιο story mission ώστε να με αναγκάσει να τρέξω κάποιο side mission; (εάν υπάρχουν side missions). Το exploration γενικότερα στο free roam μέχρι το end-game πόσο και τι νόημα θα έχει. Το leveling θα παρουσιαστεί μέσα από ένα story σε μια εντελώς γραμμική, σωληνωτή δομή όπου ο κόσμος θα είναι απλά ένα μέσο περιήγησης από σημείο σε σημείο και στο end-game θα δώσει την "ελευθερία" για δραστηριότητες ή θα υπάρχει εμβόλιμο περιεχόμενο στο story με συμπληρωματικά side-quests και επιπλέον δραστηριότητες στο free roam;

    Για μένα θα είναι πολύ απογοητευτικό, αν και περισσότερο αναμενόμενο, εάν δω ένα Destiny 2 σε επανάληψη σε αυτό το τομέα.

  • melk0r

    ε νομιζω αυτο φοβόμαστε όλοι, οτι θα ειναι ενα ακόμα Destiny διχως πολυ ουσία και με πολύ grind.
    απλά ειναι το ονομα Bioware στη μέση κ θελεις να ελπίζεις κ για λιγο παραπάνω ουσία :D

  • Συμφωνώ με τον Οδυσσεύς αλλά έχω μια ένσταση σε ότι αφορά το release του Raid. Νομίζω το γεγονός ότι θα βγει μετά τη κυκλοφορία του παιχνιδιού (μερικές εβδομάδες μετά) είναι καλό μιας και το Raid είναι endgame content και θα μας δώσει τον χρόνο να κάνουμε grind και να μπούμε με καλά πράγματα στο raid όπως επίσης θα μας δώσει χρόνο να τελειώσουμε με το story και να μην βιαζόμαστε να κάνουμε άσκοπο looting από την αρχή. Μόνο θετική απόφαση για εμένα το spreading του content όταν πρόκειται για κοντινές ημερομηνίες και όχι για 2-3 μήνες μετά.

Τελευταία Σχόλια

Συγχαρητήρια στον νικητη! Παντα τετοια!
Θάνο, πιο σοβαρός δε γίνεται! Η λέξη κλειδί είναι Season Pass+ Battle Pass Combo! Μιλάμε για elite P...
Ωραίο review. Ευτυχώς το παιχνίδι είναι διαθέσιμο μέσω gamepass και θα το δοκιμάσω γιατί δεν έχω ξαν...
Πάει κι αυτό γμτ.

Sony πάρε τα δικαιώματα του SW. (Αφηγηματικά έγινε πάρα πολύ ωραία δουλειά στο ...
Πηγα να σου απαντησω Erebus αλλα το μετανιωσα, οταν γραψεις τι σε ενοχλει εδω θα ειμαι να το συζητήσ...
To Peace ειναι για σοβαρούς παικτες δεν το δίνουμε οπου και οπου, βολέψου με το red dot
Αυτα που λες εσυ σκουπίδια εμένα ήταν τα αγαπημένα μου και ειχα γινει πολυ μεγάλος οπαδός της σειράς...
Μετα την ακυρωση του Star Wars 1313 το χαος για αυτη τη σειρα στο gaming μην πω και στον κινηματογρα...
Νούμερο Ένα είσαι βρε μπαγάσα! Εξαιρετική παρουσίαση, ευτυχώς που είσαι εδώ για να ξετρυπώνεις και ν...
Nαι, επιτέλους! Θα το παίξω κι εγώ!!
Ελπίζω μόνο να είναι ενεργά τα microtransactions ώστε να πραγμ...