Αγγίζοντας τα όρια (του hardware).

Έχουν περάσει περίπου εννιά μήνες από την ημέρα που η Machine Games “προσγείωσε” το θηρίο που ακούει στο όνομα “Wolfenstein II: The New Colossus” στην gaming πραγματικότητά μας. Αυτό το άκρως εντυπωσιακό, old school FPS κέρδισε το θαυμασμό κοινού και κριτικών και, κατά την άποψή μας, θεμελίωσε τη θέση της Bethesda στην αγορά (μετά τα Doom του 2016 και Prey) ως του κορυφαίου εκδότη σε ό,τι αφορά τις single player FPS εμπειρίες. Εκτός από τις single player εμπειρίες, ταυτόχρονα η Bethesda δείχνει -όπως και εκατομμύρια gamers ανά τον πλανήτη- πίστη και στο Nintendo Switch. Έτσι, μετά το Skyrim και το Doom, ήρθε η ώρα για το πέρασμα του BJ στο σύστημα της Nintendo. Όμως...

Τη μεταφορά του Wolfenstein II: The New Colossus στο Switch την ανάλαβε η Panic Button, δηλαδή η ομάδα που ήταν υπεύθυνη και για τη μεταφορά του Doom στην κονσόλα της Nintendo. Ας μη γελιόμαστε, όμως. Όσοι έχουν δει και παίξει το Wolfenstein II σε PS4 και Xbox One -και ακόμη περισσότερο σε ένα high-end PC- γνώριζαν καλά ότι το έργο των παιδιών από το Texas θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Το Skyrim έτρεχε πολύ καλά στο Switch, αλλά ήταν ένα παιχνίδι του 2011. Το Doom έτρεχε πολύ καλά στο Switch και το γεγονός και μόνο ότι μπορούσε κάποιος να παίξει αυτό το κτήνος σε φορητή κονσόλα, ήταν ένας προγραμματιστικός άθλος. Όπως άθλος είναι το γεγονός ότι το Wolfenstein II περάστηκε στο Switch, πλήρες, σε όλο το gory μεγαλείο του και συνολικά, χωρίς να αφαιρεθεί τίποτα από την αρχική έκδοση.

Wolfenstein 2 Nintendo Switch 02

Αλλά το τίμημα για αυτόν τον άθλο της Panic Games ήταν βαρύ. Σε αντίθεση με το Doom, που έτσι και αλλιώς είναι ένα απαιτητικό παιχνίδι στα specs, το Wolfenstein II είναι πιο βαρύ, πιο πλούσιο οπτικά, πιο γεμάτο και με σαφώς περισσότερη γεωμετρία χώρου παιχνίδι σε σχέση με το Doom. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχουμε στο Switch μια έκδοση τόσο περιορισμένη στον οπτικό τομέα, που κάποιος που έχει δει και παίξει το παιχνίδι σε άλλη έκδοση, απλά δεν θα μπορεί να δεχτεί αυτό το αποτέλεσμα. Θολά textures, υποβαθισμένοι φωτισμοί και σκιάσεις, πτώσεις στο frame rate, και, γενικότερα, μια απελπιστική θολούρα στην απεικόνιση, αποτέλεσμα της ανάλυσης που προσαρμόζεται ανάλογα με το “βάρος” που σηκώνει το Switch κάθε στιγμή και σε πολλές περιπτώσεις είναι κάτω του 720p, δίνουν μια απογοητευτική εικόνα για το παιχνίδι της Machine Games.

Το μαχαίρι στην περίπτωση της μεταφοράς του Wolfenstein II: The New Colossus στο Switch είναι δίκοπο και κόβει σαν ξυράφι και από τις δύο πλευρές, συνεχώς, κάθε λεπτό που παίζεις είτε σε docked είτε σε portable mode. Συγκεκριμένα, σε docked mode το παιχνίδι τρέχει πιο ομαλά, σε υψηλότερη ανάλυση (πάντα με μέγιστη την 720p) και χαρίζει μια ικανοποιητική εμπειρία στον παίκτη, μια πραγματική εμπειρία Wolfenstein II, απλά με τους οπτικούς περιορισμούς που αναφέραμε πιο πριν. Αυτό, βέβαια, ισχύει αν παίζετε σε μια τηλεόραση 1080p και “λογικής” διαγωνίου, διότι αν πάρουμε ως δείγμα τη δική μας εμπειρία, με τηλεόραση 55 ιντσών 4Κ, τότε μιλάμε για ποιότητα εικόνας που μετά βίας αγγίζει αυτό που βλέπαμε στο PS3 δέκα χρόνια πριν.

Wolfenstein 2 Nintendo Switch 03

Τοποθετώντας τα joycons στο Switch και γυρίζοντας σε portable mode, η ποιότητα της απεικόνισης πέφτει ακόμα περισσότερο, ενώ τα frame drops είναι εντονότερα, όμως η υπέροχη οθόνη του Switch και οι λίγες ίντσες της κολακεύουν το παιχνίδι της Machine Games, με αποτέλεσμα η θολούρα και οι εκπτώσεις στον οπτικό τομέα, που “βγάζουν μάτι” στη μεγάλη οθόνη, εδώ να καλύπτονται.

Ωστόσο, μιλήσαμε πιο πάνω για δίκοπο μαχαίρι. Και, έτσι, δεν πρέπει να αδικήσουμε την προσπάθεια της Panic Button, αφού και η άλλη πλευρά είναι εξίσου κοφτερή. Εν ολίγοις, το Wolfenstein II στο Switch είναι ένα κανονικότατο και πλήρες Wolfenstein II σε ό,τι αφορά τη δομή, το περιεχόμενο, την αισθητική του αλλά και τη γενικότερη αίσθηση που αφήνει στον παίκτη. Εδώ δεν έγιναν εκπτώσεις πουθενά, με αποτέλεσμα όσοι δεν έχουν πρότερη εμπειρία με το παιχνίδι να έχουν τη δυνατότητα να παίξουν ένα υπερπλήρες και εντυπωσιακό FPS σε φορητό σύστημα. Κάτι που πριν μερικά χρόνια φάνταζε ουτοπικό. Και το γεγονός πως -πέρα από τους αναγκαίους συμβιβασμούς και τις εκπτώσεις στον οπτικό τομέα- αυτό το παιχνίδι τρέχει σε ένα σύστημα που χωράει στις δύο παλάμες μας, είναι ένας ακόμα άθλος από την Panic Button.

Wolfenstein 2 Nintendo Switch 04

Προσθέστε σε αυτό, το σύστημα στόχευσης που λειτουργεί με το γυροσκόπιο των χειριστηρίων, προσαρμόζεται απόλυτα στο γούστο του παίκτη και, ναι, λειτουργεί άψογα, και έχετε ένα υπέροχο FPS, του οποίου όλα τα υπέροχα χαρακτηριστικά και τους λόγους που δεν πρέπει να το αγνοήσετε μπορείτε να διαβάσετε στο αρχικό review του Απόστολου Δρέζου.

Καταλήγοντας, πρέπει να ομολογήσουμε ότι παίζοντας το Wolfenstein II: The New Colossus στο Switch βρισκόμασταν συνεχώς μεταξύ σφύρας και άκμονος. Από τη μία νιώθαμε βαθιά απογοήτευση για το οπτικό αποτέλεσμα, αλλά από την άλλη σκεφτόμασταν το τι πέτυχε η Panic Button, ένα πόσο βαρύ, μεγάλο και δύσκολο παιχνίδι κατάφερε τελικά να χωρέσει στο Switch ακόμα και προχωρώντας σε σημαντικούς συμβιβασμούς. Αν δεν έχετε παίξει κάποια από τις αρχικές εκδόσεις του, ακόμα και με τα προβλήματα που περιγράψαμε σε αυτό το κείμενο, εκτιμούμε ότι είναι ένα παιχνίδι που δεν πρέπει να χάσετε.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: FPSΔιάθεση: I.G.E.
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: MachineGamesΗμ. Έκδοσης: 27/10/2017
PEGI: 18Εκδότης: Bethesda SoftworksΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Θετικά

  • Πλήρης εμπειρία Wolfenstein II σε ό,τι αφορά το level design, τη φρενήρη μάχη, την αισθητική και το περιεχόμενο.

Αρνητικά

  • Εμπειρία Wolfenstein II με απελπιστικά πολλές εκπτώσεις και συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά την τεχνολογία της απεικόνισης και τη γενικότερη απόδοση.

Βαθμολογία

Ήταν το 1982, όταν ο πατέρας μου, μου χάρισε έναν "κλώνο" κονσόλας Atari που ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα. Σήμερα, αν και με δύο παιδιά βρίσκουμε χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, ενώ τις νύχτες ανοίγουμε και κανένα βιβλίο high fantasy ή βλέπουμε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Α, και ακούμε classic rock...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

To Wasteland 2: Director’s Cut έρχεται στο Switch
Ακόμα ένας σημαντικός τίτλος στο σύστημα της Nintendo.
Και στο Nintendo Switch το Warframe
Υπό την επιμέλεια της Panic Button.
UK charts: Εντυπωσιάζει η πορεία του Jurassic World
Στη κορυφή για ακόμη μία φορά ο Crash!
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (Switch)
“Activision presents a smashing blast from the past” …in portable mode!
Ανακοινώθηκε το Asterix and Obelix XXL3
Τον Νοέμβριο η κυκλοφορία της remaster έκδοσης του XXL2!
Το χειμώνα η κυκλοφορία του Dragon: Marked for Death
Και νέο trailer για το παιχνίδι.
Αποκαλύφθηκε το AI: The Somnium Files
Επιλύοντας το μυστήριο δολοφονιών.
Επίσημο: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στο εξώφυλλο του NBA 2K19
Το GameOver συναντάει τον μεγάλο αθλητή στο event της αποκάλυψης!
UK charts: O Crash ρίχνει τον Mario από την κορυφή
Το launch του The Crew 2 και η δεύτερη εβδομάδα του Mario Tennis!

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Kαι λέω εγώ τώρα.....γιατί δίνουμε τόση σημασία στο τεχνικό κι οπτικό αποτέλεσμα? Τόσο πια σημαντικό και κομβικό κομμάτι του τι εστί ένα videogame? Γιατί να μας ξινίζει τόσο? Γιατί με την ίδια σφοδρότητα δεν υποστηρίζουμε και τις υπόλοιπες αρετές ενός παιχνιδιού όσο το κατακεραυνώνουμε για τη θολούρα, τα frame drops κλπ. Δεν πάει στον Μαστερ Σενσει, γενικά φιλοσοφώ.
    Απο πότε έγινε αυτή η στροφή στην ''ειδωλολατρεία'' κι όχι στην ουσία?
    Σαφώς και δεν τρελάθηκα. Ξέρω ότι δεν είναι η ιδεατή απόδοση του New Colossus. Είναι πιο ακριβό και κατώτερο τεχνικά. Αλλά μπορεί να σε συνοδεύσει παντού. Μπορείς να σκοτώνεις Ναζί την ώρα που ρεύεις τον νεογεννηθέν παιδάκι σου μέσα στα άγρια ξημερώματα, μπορεί μπορεί μπορεί.
    Μπορείς να βάλεις τιμή σε αυτό? Μπορείς να βάλεις τιμή ζυγαριάς στην πλήρη Wolfenstein εμπειρία?
    Πότε θα ωριμάσουμε σαν κοινότητα και θα αρχίζουμε να εκτιμάμε τα παιχνίδια σαν εμπειρίες? Πότε θα εξυμνούμε το σχεδιασμό κι όχι τα νούμερα?
    Έτσι για λίγο τροφή για εποικοδομητική συζήτηση...! :)

    Τη έκδοση του Switch δεν θα την τιμήσω όπως 'ηθελα λόγω του μισού cartridge-online DRM κι όχι των τεχνικών αδυναμιών που ήταν ,είναι και θα είναι αδιάφορα.

  • Stormbringer

    Γιατί να μην δίνουμε τόση σημασία σε τεχνικό και οπτικό τομέα? δεν είναι νευραλγικοί τομείς ενός παιχνιδιού η απόδοση που θα έχει και πως θα δείχνει στην οθόνη? Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για αυτούσια μεταφορά (από άποψη υλικού τουλάχιστον) σε μία διαφορετική κονσόλα, επομένως το βρίσκω λογικό κάποιος να σταθεί στις τεχνικές διαφορές που έχει σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και να το κρίνει ανάλογα. Άλλωστε πλήρης κριτική για το περιεχόμενο του παιχνιδιού ήδη υπάρχει, επομένως βρίσκω απόλυτα φυσικό να κριθεί εδώ που τρέχει καλύτερα και που χειρότερα και εκ των πραγμάτων ποια έκδοση να προτιμήσει κάποιος αν έχει αυτήν την πολυτέλεια.

    Προσωπικά, επειδή πολλές φορές έχω πει ότι θεωρώ εξίσου σημαντικό τον τεχνικό και οπτικό τομέα ενός παιχνιδιού, δεν αντιλαμβάνομαι αυτό που λες περί ειδωλολατρείας, ιδίως όταν μιλάμε για παιχνίδια που χρησιμοποιούν ανεπτυγμένες μηχανές γραφικών. Η εικόνα αποτελεί σαφέστατα μέρος της ουσίας. Όσο για τα νούμερα του frame rate σαφώς και είναι σημαντικό. Δεν συζητάω για υπερβολές του τυπου "τρέχει στα 60 αλλά πέφτει στα 55 μερικές φορές οπότε 0 στα 10" αλλά από την άλλη εννοείται ότι όταν το frame rate πέφτει συχνά-πυκνά κάτω από τα 30 τότε οδηγεί σε μία εμπειρία που μπορεί να ταλαιπωρήσει. Π.χ. στο Just Cause 3 που ήταν οικτρή περίπτωση φυσικά και θα σταθείς σε αυτό το θέμα για την εμπειρία που αποκομίζεις και φυσικά θα αποτελέσει μέρος της "ουσίας".

    Σε καθαρά ποιο προσωπικό θέμα νομίζω ότι αρκετά παιχνίδια είναι κομμένα και ραμμένα για μεγαλύτερες οθόνες και όχι για αυτή ενός φορητού συστήματος, καθώς ενδέχεται να αλλοιωθεί σημαντικά η εμπειρία. Δεν πιστεύω ότι θα σου αφήσει την ίδια αίσθηση το Wolfenstein ή το Skyrim αν τα επικά σκηνικά του τα βλέπεις στις 6 ίντσες αντί στις 32, 40 ή όσες έχει η οθόνη του σαλονιού. Κάτι ανάλογο δηλαδή που ισχύει για τον κινηματογράφο. Το Lord of the Rings δεν θα σου προκαλέσει το ίδιο δέος αν το δεις σε οθόνη κινητού ή tablet. Υπάρχουν πολλές άλλες ιδανικές περπτώσεις για τις ίντσες του φορητού που θα μπορείς να τις χαρείς “στο πόδι”.

    Καταλαβαίνω πως εννοείς το θέμα της ωριμότητας ως κοινότητα σχετικά με τα νούμερα και την εκτίμηση των παιχνιδιών ως εμπειρίες αλλά αυτό αφορά επιφανειακές συζητήσεις όπου κάποιος πλέον απλά αδιαφορεί πλήρως για το περιεχόμενο του παιχνιδιού και απλά μιλάει για στατιστικά. Κοιτώντας τα παιχνίδια σαν εμπειρίες, σαν περιεχόμενο που έχουν να προσφέρουν εννοείται ότι θα μπει στη συζήτηση και η ποιότητα του οπτικού τομέα, τεχνικά και εικαστικά, ανάλογα με τις δυνατότητες της εκάστοτες εταιρίας και του οράματος του δημιουργού.

  • Stormbringer

    Σαφώς και είναι μέρος της εμπειρίας Νικόλα μου αλλά το Just Cause 3 δεν θα το κάνει καλύτερο παιχνίδι ουσιαστικά έαν έχει καλύτερο frame rate ή καθαρότερη ανάλυση. Το ίδιο μέτριο by the book open wall της σειράς θα είναι απλά χωρίς τεχνικά θέματα. Όλοι έχουμε παίξει αναρίθμητα αριστουργήματα που και τεχνικά θέματα είχαν και δεκάδες ατέλειες.
    Αλήθεια στις απανταχού συζητήσεις με φίλους για τα καλύτερα παιχνίδια που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον καθένα όσο και στη βιομηχανία πόσοι αναφέρονται στον αμιγώς τεχνικό τομέα, σε νούμερα και σε τι ανάλυση έτρεχε το εκάστωτε παιχνίδι? Μήπως περιγράφουμε με πάθος τον σχεδιασμό και τα επαναστατικά του μέρη? Μάλλον το δεύτερο.
    Προσoχή, δεν αναφέρομαι στο art direction το οποίο είναι κομβικό στοιχείο. Αναφέρομαι στην ανάλυση και στο frame rate.
    Είναι μέρος του συνόλου ναι αλλά δεν παύει να αποτελεί τον τελευταίο τροχό της αμάξης. Όταν υπολογίζεται και προσδοκάται με ισορροπία είναι υγιέστατο. Όταν μπαίνει μπροστά ως κύριο και σημαντικό κριτήριο παιχνιδιού, κατ εμέ υπάρχει πρόβλημα.
    Έβαλα εισαγωγικά στην ειδωλολατρεία (μάλλον εικονολατρεία θα ήταν το πιο σωστό :p) για να δηλώσω περισσότερο ότι αυτή η ισορροπία έχει χαθεί στις μέρες μας. Όπως οι τότε Χριστιανοι έχασαν την ουσία, του να πιστεύουν στο Θεό και τις αξίες του και λάτρευαν απλά την όμορφη εικόνα του πάνω σε ένα ξύλινο πλαίσιο.
    Τώρα για το Wolfenstein στο Switch είναι άδικο να το κρίνει κάποιος σε άμεση σύγκριση με τις υπόλοιπες κονσόλες. Το κάθε προιόν απευθύνεται σε ξεχωριστές αναγκες. Όπως δεν μπορείς να πάρεις το ONE X στο αεροπλάνο, στο τρένο, στο αυτοκίνητο, στην καφετέρια έτσι δεν μπορεί το Switch να απεικονίσει το παιχνίδι σε 1080p-60fps. Διαλέγει τι θέλει ο καθένας και το πληρώνει.
    Τέλος πάντων, είναι τεράστιο θέμα που επιτάσει ανοικτό τρόπο σκέψης. Σίγουρα κάποιοι θα με περνάνε για τρελό, άλλοι για άσχετο κι άλλοι ίσως συμφωνούν. Ας είναι τα παιχνίδια τόσο ποιοτικά σχεδιαστικά κι ας ''διαφωνούμε'' για τα τεχνικά! :);)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Stormbringer
  • Stormbringer

    Όταν λες ότι το Just Cause 3 θα ήταν το ίδιο μέτριο open world “απλά χωρίς τεχνικά θέματα” νομίζω ότι μηδενίζεις πολύ την ουσία και την αξία ενός στρωτού τεχνικού τομέα για την εμπειρία που θα αποκομίσει κάποιος. Αν δεν είχε τα τεχνικά θέματα σαφέστατα δεν θα ήταν “το ίδιο μέτριο”, γιατί πολύ απλά θα μπορούσες να ασχοληθείς περισσότερο ευχάριστα μαζί του. Θα σε ωθούσε να πειραματιστείς περισσότερο και όχι να σκέφτεσαι ότι αν πετάξεις μία οβίδα σε κείνη την πλευρά ενδέχεται να δω την έκρηξη καρέ καρέ.

    Όταν θα συζητήσω για ένα παιχνίδι σαφώς και θα δώσω μεγάλη σημασία για εικαστικό και gameplay αλλά στη συζήτηση θα μπούνε και τα τεχνικά, όχι με τη μορφή “ουάου έτρεχε σε 60.45 fps”, αλλά από την άποψη ότι τρέχει ή όχι απροβλημάτιστα, ομαλότατα και αν έχει εικόνα κρύσταλλο που αποδίδει πανέμορφα το εικαστικό του.

    Εάν υπάρχει θολούρα μετά τα 10 μέτρα ή σκαμπανεβάσματα στο frame rate τότε ναι, υπάρχει θέμα. Στο Bayonetta π.χ. δεν θα σχολιάσει κάποιος το πόσο ομαλά τρέχει το παιχνίδι, εξυπηρετώντας παράλληλα και το gameplay ή το πόσο όμορφο στέκεται οπτικά (και δεν μιλάω μόνο από θέμα εικαστικού)? Πολύ περισσότερο αυτά τα θέματα θα μπουν στη συζήτηση όταν μιλάμε για σύγκριση του ίδιου του παιχνιδιού μεταξύ διαφορετικών εκδόσεων, όπως συνέβαινε σε μεγάλο βαθμό σε πολλά multiplatform μεταξύ Xbox 360 και PS3, που είχαν ουσιαστικές διαφορές.

  • Stormbringer

    Nαι συμφωνώ θα αναφερθεί. Για κάποια δευτερόλεπτα και μετά θα ξεχαστεί πάλι! :):p
    Δεν ξέρω Νικόλα. Σου είπα, σαφώς και είναι κι αυτό μέρος της εμπειρίας και τι πιο απολαυστικό απο το ωραίο. Αλλά το τελευταίο διάστημα έχω ανατρέξει ανα τους καιρούς σε παιχνίδια που με έχουν συγκλονίσει κι όλα είχαν τεχνικά θέματα διάολε. Έπαιξα και τα remasters μου που βελτίωναν με αριθμούς την πρωταρχική εμπειρία, έκανα και τις συγκρίσεις μου και είδα ότι παραδίνουμε σημασία. Και δεν μιλάω για υποθετικές καταστάσεις αλλά για απτά παραδείγματα παιχνιδιών.
    Αγαπημένο μου παράδειγμα το Dark Souls. Κάκιστη η Blighttown με τις πτώσεις σε μονοψήφιο αριθμό (εάν έβγαινε σήμερα ούτε θέλω να ξέρω αντιδράσεις). Αφαίρεσε τίποτα απο την τιτάνια σπουδαιότητα του συνόλου? Όχι, σφίξαμε τα δόντια, την περάσαμε, προσαρμοστήκαμε κι αυτό ήταν (ανδρωθήκαμε βεβαια! Ο Γιάννης-aragorn ακόμα έχει ψυχολογικά...!). Δεν θα ήταν άδικο ένα παιχνίδι που αφύπνισε μία ολόκληρη βιομηχανία να το παρασύρει στο βούρκο μία τεχνικά κακή περιοχή?

  • Stormbringer

    Φυσικά και θα ήταν άδικο στην περίπτωση του Dark Souls γιατί η Blighttown διαρκούσε μία ώρα σε ένα κορυφαίο παιχνίδι 30-40 ωρών. Δεν μείωσε την τεράστια αξία του παιχνιδιού αυτή η περιοχή. Το θέμα είναι όμως ότι ακόμα και σήμερα όταν θα μιλήσουμε για το Dark Souls θα αναφερθεί η Blighttown ακριβώς επειδή είχε αυτό το σημαντικό τεχνικό θέμα που οδηγούσε σε εκνευρισμό, αγκομαχητά και ορισμένους άδικους θανάτους... Δεν ρίχνει σε καμία περίπτωση τη συνολική ποιότητα αλλά κι εσύ το λες ότι απαιτούσε σφίξιμο δοντιών :P

    Όταν αυτό το σφίξιμο δοντιών σε ένα άλλο παιχνίδι το κάνεις για το μεγαλύτερο κομμάτι του τότε εκεί πλέον μιλάμε ακόμα περισσότερο για συνιστώσα που ρίχνει τη γενικότερη ποιότητα όσο καλό gameplay και να έχει. Δεν θα κριθεί μόνο από αυτό το παιχνίδι αλλά θα κριθεί και από αυτό, σίγουρα όχι σε αμελητέο βαθμό. Τονίζω και πάλι ότι μιλάω για θέμα (ή προτέρημα σε αντίθετη περίπτωση) που αφορά το μεγαλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού και όχι μεμονωμένα περιστατικά.

    Προσωπικά το Remastered του Dark Souls βελτιώνει χειροπιαστά το παιχνίδι. Δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πριν αριστούργημα και ότι έγινε τώρα. Όμως, το αριστούργημα έγινε εμφανέστατα ακόμα καλύτερο και σε αυτό συμβάλλει φυσικά ότι το gameplay είναι ακόμα πιο ομαλό (το υψηλότερο frame rate σαφέστατα και βοηθάει και στο επίπεδο του gameplay) αλλά και το ότι η υψηλότερη ανάλυση και το γενικότερο ρετουσάρισμα αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τη ζοφερή ατμόσφαιρά του.

  • Stormbringer

    Καμία διαφωνία απο τη μεριά μου ο ελλειπής τομέας να μη ρίχνει πόντους. Να μην μπαίνει στο προσκήνιο μπροστά των υπόλοιπων. Αρκεί να μην είναι broken το παιχνίδι πάντα.
    Πάντως το το off topic πάει σύννεφο! Aς το σταματήσουμε εδώ προτού ο Μαστερ στείλει του Νιντζα Μοντς και μας πάρουν τα κεφάλια!! :):):p

  • Stormbringer

    Παιδιά τα γράφετε πολυ σωστά και οι δυο από την πλευρά σας...και πολυ αναλυτικά...θα τα πω ολα όμως εν συντομία!!
    Ενα κακό παιχνίδι δεν θα γίνει καλύτερο εάν εχει καλά γραφικά...δεν ειναι νομίζω λογος για να ασχοληθεί παραπάνω κανεις μαζί του..κανεις που εχει και κάποια χρόνια "εμπειρίας" στην πλάτη του....καλοδεχούμενα βέβαια..
    Η "ψυχή" του δημιουργού ειναι το παν...εάν την απωτυπωσει στο δημιούργημα του!
    Και το dark souls όταν βγήκε εκτός από το frame rate γραφικά state of the art δεν είχε...και το last guardian πχ τα τεχνικά θεματάκια του τα είχε....και το nier automata παλι τα θεματάκια του στον οπτικό τομέα τα είχε......δεν είχε καμία σημασία....δεν ζυγίζεται η ψυχή του ανθρώπου!!!
    Θα ηταν βέβαια καλυτερα το ξαναλέω καλυτερα να μην είχαν αυτα τα θέματα....
    Τωρα όσο αναφορά το switch γενικά το λεω γιατι γενικό ειναι το θέμα...πανω κάτω ολα τα απαιτητικά σε οπτικό τομέα παιχνίδια...θα έχουν σημαντικά θεματάκια και εκπτώσεις εκεί....ηταν ένας συμβιβασμός που έγινε στην αρχή...για την φύση της κονσόλας...δεν εχει νόημα κάθε φορά να λέμε τα ίδια..
    Αλλα port θα βγαίνουν καλυτερα...αλλα χειρότερα...
    Εγω το εχω ξαναπεί...παρόλο που ειμαι κάτοχος της θα προτιμούσα για εμένα πάντα να ηταν μόνο σε dock φάση...και να ηταν πιο δυνατή....δεν με αφορά το handheld gaming...ειναι συμβιβασμός για την κάθε εποχή..
    Ηταν ένας συμβιβασμός που έκανα και εγω λοιπόν για να εχω πρόσβαση στα αποκλειστικά της που ειμαι φαν και μεγάλωσα μαζί τους...με τα περισσότερα τελοσπαντων...αυτααααα....

  • Aν ειναι οπως στις φωτογραφιες τοτε ειναι σαν να βλεπω το resistance burning skies του Vita. Παρολα αυτα, ενα καλο παιχνιδι ειναι ενα καλο παιχνιδι ασχετα με τα γραφικα :P

    Παρόλα αυτά φυσικά και διαφωνώ με τον Stormbringer και φαντάζομαι όταν λέει ότι "Είναι μέρος του συνόλου ναι αλλά δεν παύει να αποτελεί τον τελευταίο τροχό της αμάξης." αναφέρεται στα παιχνίδια που παίζει ο ίδιος γιατί σε αυτά που παίζω εγώ όχι μόνο έχει σημασία το Framerate και η ανάλυση και το field of view αλλά και όλα τα υπόλοιπα αριθμακια. Δεν νομίζω το playable 30 fps να είναι το ίδιο με τα 120 όπως και το 720p low res textures με τα 4K UHD και τα particle effects που σε βυθίζουν στον κόσμο του παιχνιδιού. Το ίδιο και στα του ήχου.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Thanos_Gr_4
  • Thanos_Gr_4

    Σαφώς στα competitive παιχνίδια το ομαλό frame rate είναι πιο ζωτικής σημασίας απο τα single player στα οποία αναφερόμουν εγώ Θάνο. Είναι το πρώτο πράγμα που κλειδώνουν ακόμα και σε βάρος των υπολοίπων. Πάντως το μόνο που χρειάζεται είναι ένα ομαλό περιβάλλον. Μετά το ανθρώπινο μάτι και οι υπολοιπές αντιδράσεις προσαρμόζονται ανάλογα. Tι εννοώ? Μια χαρά παίζαμε σε υψηλό επίπεδο Halo 2 multi και Gears of War. Ω τι τρόμος, ήταν στα 30 fps και μέσα στη θολούρα των 720p. E και? Χάσαμε κανένα headshot? Όχι φυσικά. Ναι στα 60 θα ήταν καλύτερα. Εάν επιτυγχάνεται καλώς. Εάν όχι, πάλι καλώς.
    Παίζοντας σε μέσο προς υψηλό επίπεδο (ως προς τους αντιπάλους, όχι για τον εαυτό μου) competitive Street Fighter κοντά δέκα χρόνια Θάνο, μου (είδες παίζω κι εγώ multiplayer! :)) έμαθε ένα πράγμα. Όσο τεχνικά άρτιο και να είναι ένα multiplayer παιχνίδι, δεν έχει καμία σημασία όσον αφορά την απόδοση του παίκτη εάν ο ίδιος δεν είναι καλός απο μόνος του. Δεν θα σε κάνει καλύτερο παίκτη ένα παιχνίδι εάν είναι στα 60 αντί στα 30. Όσα τεχνικά ποιοτικά στανταρ και να έχεις και να μην δέχεσαι κανένα συμβιβασμό. (όχι εσύ, γενικολογώντας).
    Το οποίο δένει και υπέροχα με το αντίστοιχο θέμα που έαν ένα competitive παιχνίδι είναι κακό σε μηχανισμούς και βάθος μικρό ρόλο παίζει εάν θα είναι άρτιο τεχνικά ή εάν τρέχει στα 60fps. Πάλι κακό multi θα έχει.
    Εκτός δα κι αν όλοι παίζουμε σε υψηλότατο e-sports επίπεδο εκεί που, ναι, μετράει το νανοδευτερόλεπτο.
    Στα του ήχου συμφωνώ απόλυτα.

  • Thanos_Gr_4

    Άσε Θάνο millennial. Next!

  • Συγχαρητήρια για το δίκαιο review. Αν ένα παιχνίδι έχει καλό gameplay, μακάρι να έχει και καλά γραφικά. Σίγουρα βοηθάει την εμπειρία. Αν δεν έχει τόσο καλά γραφικά αλλά το gameplay αξίζει, τότε αξίζει να παιχτεί και το παιχνίδι. Αντιθέτως, αν παικτικά δεν λέει κάτι δεν πα να 'χει τα καλύτερα γραφικά ever, τι να το κάνω. Όσον αφορά το Switch, έχει αποδείξει ότι τη δεδομένη στιγμή παρέχει την καλύτερη δυνατή φορητή εμπειρία (όσον αφορά συνδυασμό οθόνης και software library) που έχει υπάρξει ποτέ. Αν βγει φορητή κονσόλα που βγάζει γραφικά επιπέδου God of War PS4, τα ξαναλέμε.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από mchasap
  • Νομίζω οτι είναι απλά τα πράγματα εδώ. Όποιος ενδιαφέρεται να παίξει σε handheld mode το Wolfenstein II θα πάρει (προφανώς) την έκδοση του Switch. Όσοι δεν αρέσκονται σε συμβιβασμούς, και αναζητούν την αισθητική απόλαυση ενός άρτιου (για τα σημερινά δεδομένα πάντα...) τίτλου που θα δώσει κι ένα επιπλέον νόημα στις εκάστοτε hardware επενδύσεις πουίσως έχουν κάνει, θα προτιμήσουν τις πρώτες εκδόσεις.
    Αμφότεροι, θεωρώ, αναζητούν αυτό που τους συγκινεί και τους ταιριάζει περισσότερο, οπότε για μενα όλα είναι θεμιτά.
    Όσον αφορά το review, αν κατάλαβα καλά, ως τίτλος, το gameplay είναι απροβλημάτιστο, σωστά; Γιατί το Doom που έπαιξα εγώ από την panic button ηταν πραγματικά ένα υπέροχο παιχνίδι, και ως αρχικό playthrough, οι εκπτώσεις στα γραφικά δεν με απασχόλησαν διόλου. Βέβαια, εδώ έχουμε και το φαινόμενο "μισό παιχνίδι στο cardridge'' οπότε μάλλον δύσκολα θα το τιμήσω...

  • Διαβασα ολα τα σχολια αλλα δεν θα σταθω σε αυτα μιας και ο καθενας εχει το δικαιωμα να λεει την αποψη του και να βλεπει τα πραγματα απο την σκοπια που επιλεγει αυτος και αυτο ειναι σεβαστο!

    Αυτο που εχω εγω να πω αφορα εναν και μονο, τον οποιο εγω θεωρω ως τον κυριο υπευθυνο που αναγκαζομαστε να κανουμε τετοιες συζητησεις και να ερχομαστε αντιμετωποι με τετοια διλημματα (εγω ευτυχως δεν εχω κανενα διλημμα ;) ) και δεν ειναι αλλος απο την ιδια την Nintendo!

    Οταν βγαζεις μια κονσολα και την χαρακτηριζεις "Home κονσολα" με "δυνατοτητα φορητοτητας"(Hi Reggie) ενω ολοι γνωριζαμε και λεγαμε εξ αρχης οτι ειναι μια 100% φορητη κονσολα με "δυνατοτητα συνδεσης σε tv" (οπως π.χ ενα tablet/κινητο), εκει μονη σου δημιουργεις και τα προβληματα αλλα και τα διλημματα στους χρηστες σου!
    Και δεν θα αναφερθω καν στην γελοιοτητα των "μισων παιχνιδιων"....

    Οταν πατας σε δυο βαρκες επιλεγοντας συνειδητα να μην δινεις εναν ξεκαθαρο χαρακτηρα στην κονσολα σου, τοτε λογικο ειναι να τα κανεις στο τελος μουσκεμα...!

    Και επειδη παντα ακουω ως δικαιολογια τις πωλησεις κτλπ. ξεκαθαριζω οτι για εμενα ελαχιστη σημασια εχουν τα νουμερα και οι πωλησεις (ειμαι gamer και οχι λογιστης της Nintendo) τεραστια ομως και πρωτιστη σημασια εχει η συγχηση που δημιουργει μια εταιρεια στους πελατες της και δυστυχως η Nintendo τα τελευταια χρονια το κανει συνεχεια!

    Με τις επιλογες της και μονο αναγκαζει τους πελατες της να εχουν διλημματα οσον αφορα τα 3rd party games (με ενα μηχανημα μαλιστα που κοστιζει οσο και το PS4 Pro) και αυτο απο μονο του ειναι απλα απαραδεκτο!

    Να δω ποσο downgrade θα φανε τα παιχνιδια που θα ερθουν συντομα για PS5!
    Αν βεβαια βρεθει καποιος ηρωας dev να κανει τετοιο αθλο! ;)

    Πολυ φοβαμαι οτι το μελλον του Switch (τουλαχιστον οσον αφορα τα 3rd party games) το δειχνει δυστυχως η Capcom.... :(


    Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθω, αν η Nintendo ειχε παρουσιασει το Switch ξακαθαρα ως φορητη κονσολα (αυτο που ειναι δηλαδη) δεν θα συζητουσαμε τωρα για τετοια θεματα μιας και αυτο θα ηταν μελος μιας αλλη κατηγοριας, αυτης των (πολυ ακριβων) φορητων!
    Οσο δεν το κανει και παταει σε δυο βαρκες, ειναι υποχρεωμενη να υποστει "και" την κριτικη που αρμοζει σε μια σταθερη κονσολα των 320+ ευρω!

    Αυτα τα αποτελεσματα εχουν η διγλωσσια και τα μη ξεκαθαρα μηνυματα!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • Amiga500

    Μόλις περιέγραψες σε λίγες γραμμές την ιστορία της ζωής και το πως θα το θυμόμαστε μετά από λίγα χρόνια το Switch. Πέρα από όσα θέλει και όπως θέλει να τα "πλασάρει" η Nintedo τα πράγματα για την κονσόλα της, η αλήθεια είναι πως το Switch στο πυρήνα του φτιάχτηκε για φορητό gaming με δυνατότητα μεταφοράς στην οθόνη της τηλεόρασης. Μία μεταφορά όπως είναι λογικό πολλές φορές περιορισμένων δυνατοτήτων σε σχέση με τον ανταγωνισμό (δεν εξετάζω αν είναι καλό ή κακό, αυτό ας το κρίνει ο καθένας μας με το δικό του προσωπικό κριτήριο). Η προσωπική μου άποψη είναι οτι έχουμε να κάνουμε με μία πολύ ωραία ιδέα και υλοποίηση φορητής κονσόλας με τιμή όμως home console. To switch αποτελεί ένα παιδί με πολύ καλό χαρακτήρα και πολύ ωραία στοιχεία το οποίο όμως έχει κρίση ταυτότητας εξαιτίας της ίδιας του της μητέρας (Νintedo), ενώ το ίδιο και εμείς ξέρουμε πολύ καλά ποιο είναι και τι μπορεί να κάνει.
    Τώρα όσο αφορά τα όσα αναφέρθηκαν για τα γραφικά γνώμη μου είναι πως φυσικά και πρέπει να εξετάζουμε τον οπτικό τομέα ενός παιχνιδιού, ειδικά σε περιπτώσεις όπως η συγκεκριμένη που μιλάμε για μεταφορά σε μία νέα κονσόλα αφού όλη του η ουσία έχει αναλυθεί στο παρελθόν. Εννοείται πως δε πρέπει να επισκιάζονται όλα τα υπόλοιπα εις βάρος του οπτικού τομέα αλλά σε παρόμoιες με το Wolfestein περιπτώσεις που είναι ακριβώς το ίδιο παιχνίδι χωρίς έξτρα νέα στοιχεία δε ξέρω από πού αλλού να "πιαστεί" ο reviewer ώστε να γράψει το κείμενο του.

  • Amiga500

    Φιλε trikala93 το μονο που εκανα ειναι να γραψω ξανα τα ιδια ακριβως που εγραφα στα πρωτα αρθρα που ανεβηκαν για το Switch στο launch του!
    Οποιος τα ψαξει και τα διαβασει θα δει τι εχω γραψει και για τις δυνατοτητες του hardware και για την τιμη αλλα και για το "μπερδεμενο" μηνυμα Home/mobile της MS!

    Απλα ενα χρονο μετα ολα αυτα βγαινουν στην επιφανεια και τα βιωνουν οι κατοχοι του Switch!

    Βεβαια τοτε που τα εγραφα ενοχλουσαν.....αλλα δυστυχως ετσι ειναι η ζωη!

  • Amiga500

    Φίλε Amiga πολύ σεβαστές οι απόψεις σου. Εγώ στη συζήτηση περί Switch θα ήθελα να μπαίνει πάντα ο πιο σημαντικός παράγοντας όλων για μένα, ότι όντας gaming device η ιδιαίτερη φύση της επιτρέπει σε πολλούς από εμάς ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ και μάλιστα πολύ περισσότερες ώρες από τις home consoles. Έκλεισα 40 ώρες στο Hollow Knight σε 20 μέρες και δεν το πίστευα! Αυτό δεν θα μπορούσα να το κάνω σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα σε οποιαδήποτε οικιακή κονσόλα. Το ίδιο έγινε και με το θηρίο Breath of the Wild (150 ώρες), το Mario Odyssey, το Mario Kart κλπ. Άσε που βγαίνει και Prime 4... Την ίδια ώρα παλεύω το God of War στο PS4 το οποίο προλαβαίνω μόνο το Σ/Κ να παίξω και αν. Μπορεί τα χαρακτηριστικά του να είναι κατώτερα από οικιακές κονσόλες με τα ίδια χρήματα, αλλά οι ώρες gaming που μου δίνει αξίζουν πολύ περισσότερα τόσο από υψηλότερη ανάλυση όσο και από πχ 100 ευρώ υπερκοστολόγηση (αν ισχύει αυτό).

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από mchasap
  • Amiga500

    Yπέροχη η συζήτηση και πραγματικά απολαυστική εκατέρωθεν αλλά απορώ γιατί ακόμα μπερδέυεστε ενάμισυ χρόνο απο την κυκλοφορία..!
    Στο Switch αγοράζεις στοχευμένα ανάλογα τι θέλεις να παίξεις, που και πως. Είναι τεράστιο λάθος να το χαρακτηριζεις με το STANιο (είπα να τον ξαναθυμηθούμε! :p) φορητό.
    Θέλεις Zelda, το παίζεις στο σαλόνι σου. Θέλεις να παίξεις Wolfenstein αλλά δεν προλαβαίνεις στο σαλόνι στις υπόλοιπες κονσόλες? Παίζεις φορητό κι ας ξέρεις ότι υπολείπεται τεχνικά σε ανάλυση (το frame rate απ'ότι διαβάζω είναι ομαλό εκτός κάποιων μικρών περιπτώσεων). Eυελιξία κύριοι. Αυτό είναι το μεγάλο ατού του.
    Κανένα μπερδεμένο μήνυμα και καμία διγλωσσία. Όλα ήταν ξεκάθαρα εξ αρχής γι αυτό και πουλάει εκατομμύρια.

  • Amiga500

    Φιλε @mchasap σε καταλαβαινω και πραγματικα δεν εχω κανενα προβλημα απο τη στιγμη που αυτη ειναι η δικη σου αποψη και δεν εχεις θεμα με ολα οσα αναφερω!
    Γι αυτο αλλωστε εγραψα και στην αρχη του σχολιου μου οτι "...ο καθενας εχει το δικαιωμα να λεει την αποψη του και να βλεπει τα πραγματα απο την σκοπια που επιλεγει αυτος και αυτο ειναι σεβαστο..."!
    Αλλωστε θα ειδες οτι δεν αναφερθηκα σε κανενα απο τα σχολια που εκαναν τα παιδια, απλα ειπα την προσωπικη μου αποψη και μονο!

    Αν καποιος περναει καλα με το Switch αυτο για εμενα ειναι πολυ ευχαριστο! ;)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • Amiga500

    Φιλε @Stormbringer ισχυουν και εδω τα ιδια ακριβως που εγραψα στην απαντηση μου στον φιλο @mchasap οποτε δεν τα ξαναγραφω! ;)

    Οσο για τις πωλησεις προσωπικα δεκαρα δεν δινω και το ξερεις, τα ιδια θα ελεγα κι αν πουλαγε 500 κομματια το Switch τα ιδια θα λεω κι αν πουλησει 100 εκατομμυρια!

    Το οτι η Nintendo "θολωσε" το τι πραγματικα ειναι το Switch δεν θα την γλυτωσει απο την βασανο της συγκρισης με μηχανηματα αναλογου κοστους και κατηγοριας (Home console δεν το λεει συνεχως ο Reggie?)!

    Τωρα ποιος σοβαρος ανθρωπος μπορει να χαψει το οτι αν τοποθετησεις ενα tablet επανω σε ενα "αδειο εντελως απο hardware" dock, ξαφνικα εκ του θαυματος αυτο το κανει και σταθερη κονσολα......ας το αφησουμε καλυτερα!

    Εγω αυτο το αποκαλω το "θαυμα" της Nintendo! ;)

    Οσο για το αν ειναι μπερδεμενο το μηνυμα το γνωριζουμε πολυ καλα εμεις που το πουλαμε και πρεπει να εξηγησουμε τα ανεξηγητα σε καθε πελατη που μας ρωταει για την νεα home κονσολα της Nintendo, το κοστος της , τις δυνατοτητες της και τα χρηματα που πρεπει να πληρωσει για να παιξει κουτσουρεμενα 3rd party παιχνιδια!

    Τι να του πουμε τελικα...? Οτι οταν παιζει κουτσουρεμενα παιχνιδια δεν ειναι Home κονσολα? Η οτι ειναι φορητη και γι αυτο δικαιολογειται?

    Τι ειναι τελικα?

    Μηπως οτι συμφερει την Nintendo? ;)

  • Amiga500

    Φίλε Amiga, δεν είναι και τόσο δύσκολο να εξηγήσεις σε κάθε πελάτη σου τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήμα ενός προιόντος και ειδικά κάτι τόσο ξεκάθαρο όσο το Switch. Έχει τα παιχνίδια της Nintendo, είναι και φορητό και σταθερό (:p), λόγω (και) φορητότητας κάποια παιχνίδια τρέχουν λίγο πιο περιορισμένα, δεν έχει υποστήριξη απο τα μεγάλα ''ΑΑΑ'' 3rd party studios (GTA, CoD κλπ), προσαρμόζεται στον τρόπο ζωής σου και η τιμή του είναι εκεί που είναι διότι προσφέρει ευελιξία.
    Ορίστε! Ύστερα είναι στο χέρι του πελάτη να κρίνει ο ίδιος. Είτε είναι casual, είτε γονέας, είτε ημιμαθής, είτε γνώστης.
    Το ξέρω επίσης ότι δεν σε ενδιαφέρουν οι πωλήσεις (αν και θα έπρεπε έμεσα διότι έτσι όπως πάνε τα πράγματα η Nintendo ίσως θα είναι η μόνη που θα στηρίζει με τον πατροπαράδοτο τρόπο τα παραδοσιακά μαγαζιά σαν και το δικό σου). Τις ανέφερα για να σου αποδείξω ότι το Switch είναι ξεκάθαρο τι προσφέρει, το καταλαβαίνει ο κόσμος (πολύ περισσότερο απο το WiiU) εξού και οι τεράστιες πωλήσεις.

  • Amiga500

    Φιλε μου @Stormbringer μια χαρα τους τα εξηγω απλα καποιοι δεν μπορουν να τα δεχτουν (και με το δικιο τους)!

    Ασε που δεν ψαχνουν ολοι οι Νintendo φανς φορητη κονσολα σωνει και καλα (με το STANιo)! ;)
    Καποιοι θελουν σταθερη (οπως κι εγω) κι εκει τι να τους πεις? Να τους πω ψεματα? Δεν το εχω κανει ποτε μου και δεν εχω σκοπο να το κανω!

    Ολα ωραια και καλα και ευκολα ειναι στα λογια φιλε, οταν ομως εχεις απεναντι σου τον πελατη ετοιμο να σκασει 300+ ευρω εχεις ευθυνη και δεν σε παιρνει να του δινεις "θολες" απαντησεις, γιατι θα θες να τον εχεις και την επομενη μερα πελατη!

    Τελος παντων δεν βγαινει και τιποτα με το να λεμε τα ιδια, οποιος ειναι ok με ολα αυτα καλα κανει και στηριζει την Nintendo, εγω προσωπικα (οχι ως εμπορος) δεν εχω σκοπο να αχοληθω με το Switch!
    Ο καθενας αλλωστε θα κανει αυτο που τον καλυπτει!


    Υ.Γ. Αν η Nintendo συνεχιζει να επιτρεπει την κυκλοφορια μισων παιχνιδιων μεσα στα Cartridges, φοβαμαι οτι οχι μονο εμενα δεν θα μπορει να βοηθησει στο μελλον, αλλα ουτε και την ιδια της την κονσολα δεν θα μπορει!
    Ποιος θα θελει να αγοραζει ενα πανακριβο/ημιτελες/απαξιωμενο παιχνιδι σε retail?

    Καποτε εβαζε ορους στους συνεργατες της για το τι παιχνιδια πρεπει να βγαζουν στα μηχανηματα της (βια κτλπ) τωρα δεν μπορει να τους βαλει εναν ορο οτι αν δεν εχουν σκοπο να βγαλουν ενα ολοκληρωμενο παιχνιδι σε cartridge, τοτε καλυτερα να το βγαζουν 100% digital ωστε να μην απαξιωνουν και το μεσο?
    Γιατι το επιτρεπει αυτο? Δεν κανει κακο στο retail μοντελο (και στο switch) αυτη η ανοχη της?

    Δεν περιμενω τιποτα απο αυτη φιλε, δυστυχως αυτα που κανει ειναι εντελως αψυχολογητα για εμενα! :(

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • Amiga500

    Καλημέρα Amiga!
    Κανένας λόγος για θολές απαντήσεις. Θα παραθέτεις τα ωμά επιχειρήματα και πάντα η ειλικρίνια και η αλήθεια θα ανταμοίβεται.
    Πάντως τα μικρά cartridges (κι όχι η εσωτερική μνήμη, ότι και να λέτε) είναι όντως το μεγάλο φάουλ της Nintendo με το Switch. Όπως πολύ σωστά λες, επιτρέπει τους 3rd parties να τα κυκλοφορούν μισά αντί να το παίρνει πάνω της και να καλύπτει το κόστος τουλάχιστον τον πρώτο καιρό μέχρι να φθηνήνει η τεχνολογία των μεγαλύτερων χωρητικότητας. Εξάλλου δεν είναι και πολλά, 3 τον αριθμό εάν θυμάμαι καλά.
    Τα παιχνίδια της Nintendo δεν πρόκειται ποτέ να βγαίνουν σε μισά cartridges εξάλλου.
    Αυτά και απο μένα. Είδωμεν λοιπόν! Η ιστορία θα δείξει τι θα γίνει εν τέλει και ποιά τα μειονεκτήματα και τα προτερήματα της πορείας του Switch.
    Όσο γι αυτή τη σταθερή παραδοσιακή, στην αιχμή της τεχνολογίας κονσόλα της Nintendo, μακάρι να τη δούμε κάποια στιγμή στο μέλλον. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα μία μετωπική σύγκρουση με τις Sony και Microsoft.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Stormbringer
  • Amiga500

    Παντα ωμα τα λεω φιλε @Stormbringer και πληρωνω και το "τιμημα" πολλες φορες (οχι μονο για την Nintendo βεβαια)! ;)

    Επισης "οταν" και "αν" ποτε δουμε με το καλο μια παραδοσιακη-ανταγωνιστικη σε δυναμη κονσολα απο την Nintendo, να εισαι σιγουρος φιλε οτι θα την στηριξω με ολη μου την δυναμη!
    Αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα ασκω κριτικη......αλλα αν ειναι μια σωστη/τιμια προταση θα την στηριξω 100%!

  • Νομιζω δικαιη η βαθμολογια για ενα port που εχει θεματα. Απο κει και περα η εκδοση ειναι ηδη κατωτερη μονο και μονο που ειναι 30fps. Τωρα για να ξεκαθαρισουμε ορισμενα πραγματα αλλο οι προτιμησεις και παραχωρισεις που κανουμε ως gamers επιλεγοντας να παιξουμε στην ταδε πλατφορμα και αλλο τι port παραδιδουν οι developers και τι πρεπει να εχει ως στανταρ.

    Δηλαδη εαν το παιχνιδι ηταν στα 240p και τα pixel ηταν σαν πλακακι του μπανιου θα δινουμε συγχωροχαρτι επειδη ειναι σε κονσολα που ολοι ξερουμε οτι ειναι κατωτερη στα γραφικα επειδη gameplay-ακα ειναι η ιδια εμπειρια; Θεωρειτε λογικο να μπει η ιδια βαθμολογια οταν το port εχει προβληματα;

  • Αυτα περι "γιατι δινετε σημασια στα γραφικα" τα ακουω κουραφεξαλα.Φυσικα και θα δωσεις σημασια και στα γραφικα.Δεν καταλαβα.Πολλα παιχνιδια θαφτηκαν κυριιολεκτικα λογω των μη εντυπωσιακων γραφικων και ας ειχαν ανωτερους αλλους τομεις.Αλλα μετρα και αλλα σταθμα;Οταν βγαζεις ενα port σαφως και θα γινει συγκριση σαφως και θα αποδωθουν σωστα τα υπερ και τα κατα καθε εκδοσης ωστε ο καθε ενας απο εμας να επιλεξει αυτο που θελει και του ταιριαζει.Εξαιρετικο review.Για οποιον θελει φορητη διασκεδαση σαφως και ειναι μονοδρομος.

  • Δεν είναι απλη η συζήτηση, π.χ. ένα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια ever που παίζω ακόμα είναι το Fortune street για το Wii, το οποίο δεν έπαιξε κανείς ποτέ διότι πήρε άσχημα revews επειδή δεν είχε καλά γραφικά, και μιλάμε για Board game! ποιος νοιάζεται για γραφικά σε board game?

    Απο την άλλη το Wolfenstine είναι ένα παιχνίδι που το appeal του είναι κατα 70% τα γραφικά,. δεν έχει και κανένα επαναστατικο gameplay.
    Παρόλαυτα γνωρίζοντας πως το Switch είναι αυτό που είναι, δεν γίνεται όλα τα Ports να παίρνουν κακή βαθμολογία λόγω χαμηλής ανάλυσης η fps. Θα είναι πάντα κατώτερα ακόμα και αν κάνουν θαύματα οι προγραμματιστές. Αυτό είναι το switch, ξέρουμε τι πήραμε, ξέρουμε οτι θα είναι κατώτερα τα γραφικά. Κακή βαθμολογία ενα Port θα πρέπει να παίρνει αν αυτη η διαφορά αισθητηκής το καταστεί unplayable ή αν ταλαιπωρεί σημαντικά το Gameplay.

    Πχ το Virtual Fighter ήταν ένα 10ρι για το Saturn, αλλα ήταν και είναι 10ρι και το port στο 32x ! Θα ήταν χαζό να γκρίνιαζε κάποιος για το οτι δεν βγάζει τα γραφικά του Saturn και εκεί η διαφορά ηταν χαοτική, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ανεπαίσθητες διαφορές. Και όλα τα Ports απο coin-ups επίσης , δεν κρίναμε ποτέ τα γραφικά συγκριτικά, κρίναμε αν επηρεάζεται σημαντικά το gameplay

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από teleiotis
  • teleiotis

    Συμφωνώ φίλε μου, σε όλα οσα λες. Να συμπληρώσω επίσης και το εξής: γιατί δεν αρχίζουμε μετά να κατακεραυνώνουμε τις απλές εκδόσεις των τίτλων, στις βασικές εκδόσεις των μηχανημάτων, εν συγκρίσει με το αποτέλεσμα των αναβαθμισμένων εκδόσεων των PS4 pro & XBox One X;
    Εφόσον το παιχνίδι παίζει απροβλημάτιστα σε ένα μηχάνημα με κατώτερα σπεκς, είναι λάθος να επικεντρώνεται η βαθμολογιά στο τεχνικό κομμάτι.

  • teleiotis

    Σωστοςς

  • teleiotis

    Σχετικά με το σχόλιο για εκδόσεις μεταξύ απλών κονσολών και PS4 Pro και Xbox One X εννοείται ότι όπου υπάρχει σημαντική διαφορά (όπως π.χ. συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση μεταξύ Switch και PS4) τότε προφανώς και θα πρέπει να αναφερθεί και ίσως να συμβάλλει σε διαφορετική αξιολόγηση.

    Όταν αξιολογείς ένα port πως γίνεται να μην λαμβάνεις υπόψην κυρίως τις τεχνικές διαφορές που υπάρχουν μεταξύ εκδόσεων; Φυσικά και η συζήτηση θα στραφεί πρωτίστως στις όποιες τεχνικές αδυναμίες ή προτερήματα έχει η κάθε έκδοση με πιθανή αλλαγή και στην βαθμολόγηση αν οι διαφορές είναι ουσιαστικά εμφανείς (μιλαμε για περιπτώσεις όπου δεν χρειάζεται να βάλεις τις δύο εκδόσεις δίπλα δίπλα για να δεις με το ζόρι διαφορές, αλλά όταν αυτές με τη μία προκαλούν αίσθηση). Δηλαδή αν σε μία πιο ακραία περίπτωση το Wolfenstein 2 το κατάφερναν να τρέξει σε PS3 (δίχως σκιές, δίχως διάφορα οπτικά εφέ σε εκρήξεις κ.λπ., με πολύγωνα που μπορεί να τα μετράς στα δάχτυλα) και πάλι θα έπρεπε να βαθμολογηθεί το ίδιο, απλά και μόνο επειδή πρακτικά θα έτρεχε "απροβλημάτιστα";

    teleiotis εγώ το θυμάμαι διαφορετικά το θέμα με τα ports από τα coin-ops στις κονσόλες. Κρίναμε πάντα τη διαφορά στον οπτικό τομέα, ιδίως όταν στην κονσόλα φάνταζε πραγματικά σαν τον φτωχό συγγενή του arcade. Απλά το μεγάλο ατού τότε και η αντίληψη του "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." που είχαμε κέρδιζε γιατί πολύ απλά μπορούσαμε να ασχολούμαστε ατελείωτα στην κονσόλα, σε αντίθεση με το τάισμα που έπρεπε να ρίχνουμε στα arcades. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν η μέρα με τη νύχτα π.χ. το NBA Jam από τα arcades στο SNES ή του Time Crisis με την έκδοση του Playstation. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τα ευχαριστιόμασταν στις κονσόλες, αλλά δεν είχαμε και άλλη επιλογή (γιατί αν υπήρχε επιλογή θα άφηνες στην άκρη την έκδοση της κονσόλας εν ριπή οφθαλμού). Άλλωστε ένα μεγάλο ατού που είχε καταφέρει το Dreamcast και σχολιαζόταν πάντα θετικά ήταν τα εξαιρετικά και πιστά ports που είχε πετύχει στους arcade τίτλους της (Crazy Taxi, Virtua Striker κ.λπ.) από τεχνικής άποψης .

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από MarkodisRM
  • teleiotis

    Mournblade Ακριβώς αυτό λέω φίλε μου, ήξερες τι έπαιρνες τότε και θυσίαζες τα γραφικά για να μπορείς να παίζεις σπίτι σου, όπως τώρα θυσιάζουμε γραφικά για να μπορούμε να παίζουμε και handled εντελώς συνειδητοποιημένα.
    Βέβαια δεν είμαστε μέσα στην κάθε εταιρία για να ξέρουμε αν το κάθε port θα ήταν εφικτό να είναι καλύτερο η χειρότερο, οπότε δύσκολο να είναι αντικειμενική η άποψη ,

  • Η Panic Button κάνει εξαιρετική δουλειά και θέλω να τη στηρίξω γμτ. Δεν το έχω αγοράσει πουθενά ακόμα και ίσως το πάρω εδώ. Τι μέγεθος κάρτας χρειάζεται;

  • Vlad_25

    23GB digital και 8 GB υποχρεωτικό install εάν πας για το retail Βαλαντη.

  • Vlad_25

    The Nintendo store now states that "a microSD card (sold separately) may be required to download this software. Upon release, at least 23 GB of free space will be required"!

    Y.Γ. Τωρα ειδα οτι το εχει ηδη γραψει ο Stormbringer! Δεν ειχα κανει ανανεωση πιο πριν! ;)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • Vlad_25

    Με αυτά και με αυτά, μετά από τόση κουβέντα γύρω απο το Wolfenstein, ως κι εγώ ψήνομαι να το πάρω!
    Είδες τι σου είναι το hype και ο ντόρος; :p

  • απλα τα πραγματα. θελει καποιος να το παιξει σε φορητη μορφη; παιζει στο switch κ εχει τα αναλογα hits σε performance, κολληματα στο framerate κλπ κλπ αλλα παιζει απο την μπανιέρα του, στο λεωφορείο, κατω απο το θρανιο, κλπ.
    Θέλει να παίξει το παιχνιδι στο 100% του; θα το δει στην κανονικη full εκδοση του στις κανονικες home consoles ή στο PC.

    Ειναι απόλυτα κατανοητό οτι η έκδοση αυτή ειναι κατώτερη των άλλων. Ειναι σαν να μου πει καποιος "πφφφ... Mortal Kombat στο SNES, στο GameBoy ειναι καλυτερο". Nope, ειναι ξεκαθαρο που ειναι καλύτερο κ νομιζω το αναγνωριζουν ολοι. Απο εκει κ περα, αν καποιον τον νοιαζει να μπορει να παιξει on the go αντι να εχει καλύτερες επιδόσεις, ομορφοτερα γραφικα κ ομαλοτερο gameplay, ε τοτε προφανως κ το Switch ειναι η λυση.

    Με τα νούμερα που εδωσε η Nintendo, η χρήση των χρηστων του Switch ειναι:
    περιπου 30% αποκλειστικα handheld mode
    περιπου 20% αποκλειστικα docked mode
    περιπου 50% και τα δυο.

    Κοινως, ενα 20% δεν εχει απολυτως κανενα λόγο να το παρει αν εχει αλλο συστημα κ ενα 50% θα πρεπει να το σκεφτει για να δει αν ειναι οκ με αυτα που δεν του δινει το παιχνιδι. Ενα 30% ομως, πρεπει να ειναι χαρουμενο κ να το παρει.

    Μετα ερχομαστε στο θεμα της καρτας μνήμης, του παιχνιδιου σπασμενου στα δυο κ τα γνωστα θεματα απο την προβληματικα μικρη μνημη του switch αλλα ας μη το ξανασκαλιζουμε.

  • Να ξεκαθαρίσω κάτι σχετικά με κάτι που ειπώθηκε για διαφορές μεταξύ PS4 Pro/ PS4 και One X/ One. Δεν υπάρχει κανένα παιχνίδι αυτή τη στιγμή στην αγορά, που είναι στην ίδια έκδοση, με το ίδιο patch δηλαδή, το οποίο έχει τέτοια διαφορά performance μεταξύ εκδόσεων ίδιας κονσόλας όπως αυτή που έχει το Wolfenstein II της έκδοσης Switch με τις λοιπές εκδόσεις. Όταν μιλάμε για διαφορά μεταξύ PS4 Pro/ PS4 & One X/ One μιλάμε για ελαφρώς αυξημένο framerate και -κυρίως- υψηλότερη ανάλυση, που πάει από το 1080p στο 1440p και -σε κάποιες περιπτώσεις- 4K. Και στις περισσότερες των περιπτώσεων, αυτές οι διαφορές είναι ακόμα και ανεπαίσθητες στο "γυμνό μάτι". Αντιθέτως η έκδοση του Wolfenstein II στο Switch είναι -οπτικά- μια γενιά πίσω. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

    Κατά τα λοιπά, ο σχολιασμός είναι εξαιρετικός και απολαμβάνω τέτοιου επιπέδου συζητήσεις.

  • admin

    Λόγος και αντίλογος. Ήρεμα, ωραία και πάνω απ'όλα με σεβασμό στο συνομιλητή.
    Τι πιο υπέροχο απ'αυτό?
    Είναι η αλήθεια πάντως πως είναι ένα σκληρό-μεγάλο χάπι να καταπιεί κανείς. Μπορεί η φιλοσοφία να είναι η ίδια με τις απλές εκδόσεις στα vanilla PS4 και ONE (εξάλλου διαφορές μόνο στην ανάλυση και στο frame rate υπάρχουν) αλλά είναι χτυπητή όπως και να το κάνουμε. Είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς και οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε..! :)
    Πάντως θα προκύψουν πολλές παρόμοιες συζητήσεις στο εγγύς μέλλον. Ειδικά τώρα που τα upgrade μηχανήματα ήρθαν για να μείνουν.
    Πρόσφατα είχαμε μία συζήτηση με τον κουμπάρο μου για το God of War. Aυτός το ολοκλήρωσε στο PS4 Pro με 60fps κι εγώ στο vanilla με 30 fps. Τα 30 frames είναι τεράστια διαφορά για όσους αρέσκονται στα τεχνολογικά κάλη (πολύ όμορφα δεν το έθεσα?:p). Το θέμα ήταν εάν παίξαμε το ίδιο παιχνίδι. Εκείνος επέμενε ότι όχι, εγώ επέμενα πως ναι. Η κότα έκανε το αυγό ή τ'αυγό την κότα?
    :):)

  • admin

    @Stormbringer Εντάξει μη φτάνουμε και στο άλλο άκρο, το ίδιο παιχνίδι παίξατε απλά ο ένας το είχε λίγο πιο "γυαλισμένο". Τι θα έπρεπε να λέμε τότε για τα εκατοντάδες build στα PC; Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το Wolfenstein, ναι σχολιάζουμε τις οπτικές διαφορές του από έκδοση σε έκδοση αλλά δε νομίζω πως ακόμη και γω που πιο πάνω έχω επικρίνει κάποια πράγματα για την πολιτική της Nintendo μπορώ να ισχυριστώ πως εάν το αγοράσεις δε θα πάρεις την εμπειρία Wolfenstein όπως πρέπει. Ναι ok ίσως να μην είναι το "eye candy" που θα έπαιρνες σε κάποια άλλη έκδοση αλλά σε καμία περίπτωση το οπτικό downgrade αυτό δεν υποβαθμίζει άλλα ζωτικά μέρη του game!

  • admin

    @trikala93:
    Επι της ουσίας εκεί ήθελα να καταλήξω Παναγιώτη. Ότι στο τέλος της ημέρας το ίδιο περιεχόμενο είδαμε. Όπως κι αυτός, έτσι κι εγώ το ολοκλήρωσα σε GmGoW δυσκολία, είδαμε τα ίδια πράγματα, παίξαμε τα ίδια πράγματα, βγάλαμε τις Βαλκυρίες κλπ. Αυτός στα 60 εγώ στα 30. Ούτε έχασα κανένα dodge λόγω framerate ούτε τίποτα. Εκείνος επέμενε ότι το έκανε καλύτερα και πιο απολαυστικά στα 60. Ψυχρά και υπολογιστικά ναι έχει δίκιο. Τόσο διαφορά πιά όμως?

  • admin

    Πρώτα από όλα δεν έπαιξε στα 60 ο κουμπάρος, γιατί το GoW στο PS4 Pro δεν πιάνει 60 fps, αλλά έχει κυμαινόμενοο frame rate μεταξύ 40 και 50κάτι :). Επίσης, υπάρχει μια τεράστια διαφορά εδώ. Ο χαμηλότερος παρανομαστής, το PS4 δηλαδή, η βάση για το παιχνίδι, είναι ήδη κορυφαία και χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα. 1080p 30 frames σταθερά και ακατέβατα. Παίζοντας στο PS4 πήρες μια 100% GoW εμπειρία. Απλά, ο κουμπάρος (όπως και εγώ, που το έπαιξα σε PS4 Pro) πήρε κάποια πραγματάκια επιπλέον, που όμως δεν καθιστούν την εμπειρία του GoW στο απλό PS4 "χειρότερη". Στην περίπτωση του Wolfenstein II ο χαμηλός παρανομαστής δεν είναι το Switch, αλλά οι εκδόσεις PS4/ Xbox One. Κα η έκδοση του Switch είναι πολύ κατώτερη του χαμηλού παρανομαστή. Δεν ξέρω αν γίνεται σαφές, αλλά είναι δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις η σύγκριση ενός παιχνιδιού σε PS4 Pro/ PS4 & Xbox One X/ Xbox One, με σύγκριση παιχνιδιού σε PS4/ Switch & Xbox One/ Switch. Είναι σα να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.

  • admin

    Συγγνώμη Μαστερ Σενσέι αλλά πραγματικά δεν το βλέπω. Η γεύση είναι η ίδια (δηλαδή το περιεχόμενο του παιχνιδιού) άρα συγκρίνουμε το ίδιο φρούτο. Μα η ανάλυση και το frame rate δεν αλλάζουν? Όπως και το God of War. 4Kish 30 fps, 1080p 40-60ish fps στο Pro και 1080p 30 fps στο vanilla. H ίδια φιλοσοφία.
    Απλά στο Wolfenstein υπάρχει μία ακόμα βαθμίδα (μεγαλύτερη ναι) προς τα κάτω. 4Κ60fps(Pro, ONE X), 1080p60fps (vanilla systems), 720pish 30ish fps (Switch).
    Ο λόγος υπάρξης αυτής της έκδοσης είναι η φορητότητα που για τα σημερινά δεδομένα αγγίζει το θαυμαστό και κατ εμέ είναι σεβαστός συμβιβασμός και ειδικά στην οθόνη του Switch.

  • Χωρίς να έχω πιάσει το switch για πάνω από μισή ώρα το wolfenstein είναι από τα παιχνίδια που σίγουρα θες χώρο. Συμφωνώ επίσης με την βαθμολογία για τους λόγους που αναφέρθηκαν. Εγώ μάλιστα θα το πάω και ένα βήμα παραπέρα. Για εμένα οτιδήποτε παιχνίδι με 3d γραφικά δεν μπορεί να παιχτεί ευχάριστα εκτός από κάποια ίσως εξαιρετικά μινιμαλιστικα. Ίσως το captain toad ή το Mario party. Θυμάμαι όταν έπαιξα Zelda και το παιχνίδι φώναζε να το συνδέσω έστω σε ένα 24αρι μόνιτορ.

    Φυσικά όλα αυτά δε σημαίνουν κάτι για την κονσόλα. Σε φορητό μπορείς να παίξεις τόσα indie και μικρές παραγωγές που δύσκολα θα κάτσεις να παίξεις στο pc.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από katamaran
  • Τα πράγματα είναι απλά αλλά λόγω marketing της Nintendo χάνουμε την μπάλα. Όποιος θέλει φορητό Wolfenstein είναι ιδανικό. Από εκει και πέρα τα "προβλήματα", συγκρίσεις και τα συναφή ξεκινάνε και καταλήγουν σε αυτό που έγραφε ο Amiga, κι είχα αναφέρει κι εγώ, όταν πρωτοπαρουσίασαν το Switch: λάθος marketing.

    Αν αντιμετωπίσουμε το Switch ως console τότε το Wolfenstein είναι ότι χειρότερο συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις PS4/Xbox One. Αν από την άλλη το δούμε ως φορητό τότε είναι πολυ καλή εμπειρία δεδομένου των περιορισμών κ βεβαίως χωρις σύγκριση αφού παίζει μπάλα μόνο του.

    Για μένα δεν φταίει το Switch αλλά η Nintendo που λόγω άρνησης να αντιμετωπίσει στα ίσια τους ανταγωνιστές της προτίμησε να τοποθετήσει το προιόν σε μια κατηγορία στην οποία δεν ανήκει ουσιαστικά κ είναι πίσω από Sony - Microsoft.

    Σαν φορητό με την ικανότητα να συνδέεται κατα αυτό τον τρόπο στην τηλεόραση είναι άψογο. Σαν κονσόλα είναι "αποτυχία". Και για να μην παρεξηγηθώ δεν μιλάω από άποψη πωλήσεων όπου τα πηγαίνει εξαιρετικά μέχρι στιγμής. Μιλάω καθαρά από άποψη τοποθέτησης στην αγορά από την Nintendo.

Τελευταία Σχόλια

Μαρκόγλου είσαι τσιράκι του Ζούκερμπεργκ, της νέας τάξης των πραγμάτων και των σαυρανθρώπων. Α και ε...
Θα αναρτηθεί κι εδώ φυσικά αλλά στο Facebook θα βγούνε τα πιο αυθόρμητα βίντεο και φωτογραφίες
Γιατί στο Facebook, εδώ δε μας κάνει να αρνατηθεί το event ;
Το περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον. Μακάρι να είναι καλό.
Τέλεια, μπισκότα μην ξεχάσετε!
Άψυχολόγητη τελείως η Sega εδώ, συμφωνώ Άκη!
Θα ήθελα πάρα πολύ να δω σωστά remakes των Commandos, και φυσικά έναν καινούργιο τίτλο. Μήπως το Sh...
Το πόσο θα ήθελα να κυκλοφορούσε για switch δεν περιγράφεται! Ίσως θα ήταν και ο μόνος τρόπος να ασχ...
πολυ καλο αφιερωμα, θα το τιμησω στο ps4 (εν ετη 2018)!