Spider-Man Overdrive!

Χρειάζεται πολύ θάρρος να ονομάσεις το παιχνίδι σου απλά “Spider-Man”, σκέτο, δηλαδή, το όνομα του ήρωα δίχως άνω κάτω τελείες που συνοδεύονται στο 90% από κλισέ υπότιτλο (revenge, reborn κ.λπ.). Θέλει πολύ θάρρος γιατί δημιουργείς την προσμονή για το απόλυτο παιχνίδι με θέμα τον ήρωα που κοσμεί το εξώφυλλο, κάτι που π.χ. δεν είδαμε στο αξεπέραστο Batman: Arkham Asylum, μεταξύ πολλών άλλων. Θέλει πολύ θάρρος, επίσης, γιατί υπάρχουν αναρίθμητα (σχεδόν κυριολεκτικά) παιχνίδια με θέμα τον Spider-Man και παρόλο που τα περισσότερα από αυτά ήταν μέτρια έως κάκιστα, υπήρχαν και 1-2 εποχής PS2, που οι παλιότεροι τα θυμούνται ως εξαιρετικά ευχάριστες εμπειρίες. Εάν μιλάμε για περίπτωση “γυαλιών νοσταλγίας” λίγη σημασία έχει.

Spider-Man, λοιπόν, σε μία εποχή που ευτυχώς έχουμε ξεπεράσει τα movie tie-ins, παρόλο που το κινηματογραφικό σύμπαν έχει εισάγει δυναμικά (ξανά) τον εν λόγω ήρωα, δίνοντας το ελεύθερο στην Insomniac να μας παρουσιάσει μία διαφορετική ιστορία του φιλικού ήρωα της γειτονιάς μας. Αν και στο παρελθόν την έχουμε πατήσει πολλάκις από περιπτώσεις παιχνιδιών με θέμα τους ήρωες της Marvel, η συγκεκριμένη περίπτωση μόνο αναμονή μπορούσε να μας δημιουργήσει, όχι μόνο λόγω των εντυπωσιακών trailers της E3, αλλά πολύ περισσότερο επειδή υπάρχει από πίσω το όνομα της ταλαντούχας Insomniac. Η εν λόγω ομάδα ανάπτυξης φάνταζε ως η πλέον ιδανική για να επαναφέρει στο προσκήνιο των βιντεοπαιχνιδιών τον Spider-Man, και μάλιστα τόσο άρτια, ώστε να μπορεί να φέρει επάξια τον λακωνικό της τίτλο. Άλλωστε, η εμπειρία που κέρδισε από το -κατάφορα αδικημένο- Sunset Overdrive φάνταζε ιδανική για το ύφος της αεικίνητης δράσης που περιμένει κανείς από ένα παιχνίδι με θέμα τον "Άνθρωπο-αράχνη".

Spider Man PS4 review image 01

Το περιστρέφουμε όμως πολύ το θέμα και δεν έχουμε απαντήσει ακόμα κανονικά για το τι καταφέρνει να πετύχει και σε τι βαθμό. Είναι λίγο δύσκολο να περάσουμε την άποψή μας στο κείμενο δίχως να παρεξηγηθεί ή δίχως να βγει λανθασμένο συμπέρασμα (που ήδη μπορεί να βγαίνει από αυτήν την πρόταση). Ένας βασικός λόγος εντοπίζεται στο πάντα επιθετικό marketing που έχει η Sony όταν πρόκειται για ένα νέο και υποσχόμενο αποκλειστικό τίτλο της, που συχνά-πυκνά δημιουργεί δυσθεώρητες προσδοκίες. Όχι ότι είχε άδικο με την περίπτωση του Spider-Man (όπως π.χ. είχε γίνει με το The Order) αφού μπορούμε με ευκολία να πούμε ότι πρόκειται για μία από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, περιπέτεια του συμπαθή υπερήρωα.

Εάν κάτι το τραβάει πίσω είναι η έλλειψη οποιασδήποτε προσπάθειας για καινοτομίες στο στήσιμο του ανοιχτού κόσμου, καταφεύγοντας τελικά στην κατά γράμμα πεπατημένη του είδους. Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά, τονίζοντας και πάλι ότι το Spider-Man αποτελεί αναμφίβολα έναν δυνατό τίτλο παρόλο που… αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά. Όπως αναφέραμε ήδη, το Spider-Man έχει την τύχη να μην αποτελεί μέρος κινηματογραφικής ή τηλεοπτικής συνοδευτικής εμπειρίας, με την Insomniac να έχει το ελεύθερο τελικά να μας δώσει τη δική της ματιά στον Peter Parker. Αν και φυσικά ο χαρακτήρας του Peter Parker δεν αλλάζει δραματικά από τα κόμικ ή τις ταινίες, η περιπέτειά του βρίσκεται στο δικό της ξεχωριστό σύμπαν, χωρίς δεσμούς δηλαδή με τα κόμικ, όσον αφορά στο παρελθόν του.

Spider Man PS4 review image 02

Δεν θα σας κρύψουμε ότι μία ανακούφιση μάς δημιουργήθηκε στην εισαγωγή, όταν και η Insomniac κατέστησε σαφές ότι δεν θα καταπιαστεί με το origin του χαρακτήρα, αποφεύγοντας έτσι να δείξει για εκατοστή φορά το τσίμπημα της αράχνης και το θάνατο του θείου Μπεν. Βρισκόμαστε ήδη στο 8ο έτος της καριέρας του Spider-Man, δίνοντάς μας την ευκαιρία να αποφύγουμε το αναμάσημα του στησίματός του. Από την άλλη πλευρά, όντας σε μία ξεχωριστή περιπέτεια, η Insomniac είχε το ελεύθερο να μας δείξει το χτίσιμο ορισμένων γνωστών villains εκ του μηδενός. Προς αποφυγή spoilers δεν θα αναφέρουμε περαιτέρω πληροφορίες για την επαγγελματική σταδιοδρομία του Spider-Man και τη σχέση του με του villains. Θα αναφέρουμε μόνο ότι στη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής του είναι διάνοια στη χημεία και εργάζεται ως βοηθός σε εργαστήριο που καταπιάνεται με βιοχημεία, προσθετικά και οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με την επιστήμη και μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξη της πλοκής.

Το τελευταίο σχόλιο, φυσικά, έχει να κάνει με την κόμικ αφέλεια που χαρακτηρίζει διάφορες σεναριακές ευκολίες, σίγουρα όχι κάτι το αρνητικό, δεδομένου ότι είναι το αναμενόμενο από αυτές τις ιστορίες. Δεν είναι λίγες οι φορές για παράδειγμα που η ανάλυση ουσιών και η κατανόησή τους θα γίνει κυριολεκτικά στο πόδι και μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα ενώ οι κάθε λογής επιστήμονες μπορούν με χαρακτηριστική ευκολία να αλλάξουν την ειδίκευσή τους, εν ριπή οφθαλμού, από τη βιοχημεία στην μεταχείριση πολύπλοκης A.I., απλά και μόνο επειδή τους γεννήθηκε μία ιδέα για ένα καινούριο gadget (που φυσικά ενδέχεται να οδηγήσει στον όλεθρο).

Spider Man PS4 review image 03

Η γραφή γενικά βρίσκεται σε ικανοποιητικά, κόμικ αισθητικής, επίπεδα, δίνοντας αρκετό χρόνο στον βασικό villain αλλά και στους φίλιους χαρακτήρες του Spider-Man να "αναπνεύσουν". Το εφηβικό χιούμορ του ημι-αλαζονικού Spider-Man βαδίζει ορισμένες φορές σε εξυπνακίστικα μονοπάτια, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι κούρασε, συνάδοντας τελικά με το γενικότερο ανάλαφρο ύφος του κόμικ ήρωα. Η βασική πλοκή, αν και εκπληρώνει το σκοπό της, δηλαδή να φέρει τον Spider-Man μπροστά από έναν τεράστιο κίνδυνο για τον ίδιο και την πόλη του, δεν παύει να βαδίζει σε τετριμμένα μονοπάτια, δίχως ιδιαίτερες εκπλήξεις, που να μην φαίνονται από χιλιόμετρα μακριά, πολύ περισσότερο μάλιστα αν κάποιος είχε κάνει το λάθος να δει το trailer της φετινής E3 (απορίας άξιο είναι ότι έδειξαν το συγκεκριμένο κομμάτι του gameplay, που είναι γεμάτο από spoilers σε gameplay και σενάριο).

Από την άλλη, ενδιαφέρουσα είναι η απόφαση της Insomniac να εστιάζει και σε διαφορετικούς χαρακτήρες, δίνοντάς μας ορισμένες φορές τον έλεγχο της Mary Jane αλλά και του Peter Parker με πολιτικά ρούχα. Αυτές οι στιγμές έρχονται αρκετά συχνά στην κεντρική ιστορία, χωρίζοντας την περιπέτεια διαδοχικά σε αποστολές όπου χειριζόμαστε τον Spider-Man και σε αυτές που κινούμαστε ινκόγκνιτο με τους "κοινούς θνητούς". Καθαρά από άποψη δομής (σε gameplay όρους θα μιλήσουμε αργότερα) αυτή η προσέγγιση λειτουργεί ομαλά, φέρνοντας κατάλληλα διαλείμματα που βοηθούν την πλοκή, δίχως να κουράζουν.

Spider Man PS4 review image 04

Φυσικά, τα κομμάτια της νηνεμίας έχουν το έτερο ατού να μας ανεβάζουν και πάλι την όρεξη για την επιστροφή στη στολή του Spider-Man, κομμάτι όπου η Insomniac αξίζει τα εύσημα καθώς η περιήγησή μας στην πόλη αποτελεί αναμφίβολα την κορύφωση του παιχνιδιού. Ο έλεγχος του Spider-Man πραγματοποιείται με χαρακτηριστική ευκολία και η αίσθηση της αιώρησης και της ορμής που αποκτάει από τη χρήση των ιστών είναι απολαυστικότατη, από την αρχή έως το τέλος. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει στον τομέα του χειρισμού ώστε, από τα πρώτα λεπτά και με tutorials μερικών δευτερολέπτων, να μπορούμε με χαρακτηριστική άνεση να εκτελούμε το σύνολο των ακροβατικών κινήσεων. Ο καθένας μπορεί από τα πρώτα λεπτά να αιωρείται με ευκολία ανάμεσα από τους ουρανοξύστες, περιέχοντας εντούτοις και μία ομαλή καμπύλη εκμάθησης.

Σταδιακά διαπιστώνουμε ότι μαθαίνουμε να χειριζόμαστε όλο και πιο αποδοτικά τις ικανότητες του Spider-Man ώστε να προσγειωνόμαστε με περισσότερη ακρίβεια ή να εκμεταλλευόμαστε τη βέλτιστη κλίση πριν τη ρίψη του επόμενου ιστού, προκειμένου να έχουμε συνεχώς τη μέγιστη ταχύτητα. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτή η μοναδική αίσθηση, η Insomniac έδωσε μεγάλη βαρύτητα στους κανόνες της φυσικής αλλά και στα animations. Το Spider-Man ακολουθεί αυτή τη σχολή παιχνιδιών με θέμα το συγκεκριμένο υπερήρωα όπου οι ιστοί που εκτοξεύει πρέπει πάντα να προσκολλώνται σε κάποια επιφάνεια προκειμένου να μπορέσει να αιωρηθεί ή να εκτιναχθεί, αποφεύγοντας τις πρακτικές όπου ο ιστός απλά κολλάει στον αέρα, ως διά μαγείας. Αυτή η τεχνική αξιοποιείται ιδανικά ώστε σταδιακά να μαθαίνουμε τις καλύτερες δυνατές διαδρομές που θα πρέπει να ακολουθήσουμε ή τις στιγμές που θα πρέπει να εκτοξεύσουμε τον ιστό.

Spider Man PS4 review image 05

Όσον αφορά τα animations, η Insomniac κατάφερε να προσδώσει μία μοναδική φυσικότητα και ομαλότητα στην κίνηση του Spider-Man, έχοντας ως γνώμονα την ανάγκη για ασταμάτητη κινητικότητα. Ως εκ τούτου, για όσο έχετε πατημένο το R2, ο Spider-Man θα εκτελεί απροβλημάτιστα ένα ομαλότατο parkour, όσο δηλαδή πατάει στο έδαφος, ενώ σε περιπτώσεις που αιωρείται θα επιχειρεί πάντα να συνεχίζει ασταμάτητος την πορεία του, έχοντας επίσης την ικανότητα να αποφεύγει εμπόδια, συχνά με εντυπωσιακό τρόπο, προκειμένου να διατηρεί απρόσκοπτα την ορμή του. Στην όλη απολαυστική αίσθηση του χειρισμού βοηθάει καταλυτικά και η υψηλής ποιότητας απεικόνιση του Μανχάταν (όπου εκτυλίσσεται το σύνολο της περιπέτειας).

Γνωρίζοντας πως η πλειονότητα της εμπειρίας μας θα λαμβάνει χώρα δεκάδες μέτρα πάνω από το έδαφος, η Insomniac φρόντισε ώστε να σχεδιάσει μία άκρως σεβαστή ποικιλία από διαφορετικά κτήρια, διακοσμήσεις, roof gardens και κάθε λογής άλλες λεπτομέρειες ώστε τελικά το Μανχάταν να αποκτά το δικό του, αστικό χαρακτήρα, αποφεύγοντας τον επικίνδυνο δρόμο της μουντής επανάληψης απρόσωπων κτηρίων. Φροντίδα έχει δοθεί και στο δρόμο, με γεμάτες οδικές αρτηρίες, τόσο από πεζούς όσο και από αυτοκίνητα, με ένα ικανοποιητικό draw distance που καταφέρνει να πείσει για την πολύβουη ζωή της μεγαλούπολης. Βέβαια, όσον αφορά τους πεζούς, οι επισκέψεις στους δρόμους καλύτερα να είναι μερικών δευτερολέπτων, καθώς η A.I. αναμφίβολα δεν φτάνει επίπεδα Grand Theft Auto. Από ψηλά είναι πειστικοί, αλλά όταν περπατάμε ανάμεσά τους δεν αργούμε να δούμε συμπεριφορές από ρομποτάκια…

Spider Man PS4 review image 06

Πέραν όμως από την υψηλή τεχνική του Spider-Man στις αιωρήσεις, είναι εξίσου ικανός και στις μάχες σώμα με σώμα, με ένα σύστημα μάχης που ακολουθεί από κοντά την καθιερωμένη σχολή της σειράς "Batman Arkham". Και αυτός ο τομέας είναι απολαυστικός και όσο απαιτητικός χρειάζεται ώστε να μην είναι περίπατος αλλά ούτε και να φτάνει σε σημείο να εκνευρίζει. Οι εχθροί έρχονται συνήθως σε μεγάλους αριθμούς και δεν χάνουν στιγμή να επιτεθούν, απαιτώντας πάντα γρήγορα αντανακλαστικά για τις κατάλληλες αποφυγές και αντεπιθέσεις. Δεν θα δείτε κάτι ουσιαστικά καινούριο εδώ σε σχέση με τα παιχνίδια Arkham, αλλά τουλάχιστον η αίσθηση της ισχύος των χτυπημάτων βρίσκεται σε καλά επίπεδα και το ρεπερτόριο των κινήσεων, που συχνά συνδυάζουν τους ιστούς, οδηγούν σε μία ποικιλομορφία θεαματικών επιθέσεων. Εκεί που το gameplay χωλαίνει αρκετά σε σχέση με τα Arkham, είναι στα stealth κομμάτια του, τα οποία είναι αρκετά υπεραπλουστευμένα, παρέχοντας ακόμα και ένδειξη για το πότε είναι απολύτως ασφαλές να εξολοθρεύσουμε κάποιον εχθρό δίχως να μας αντιληφθεί κανείς.

Σίγουρα μιλάμε για ένα από τα πιο αδύναμα κομμάτια της δράσης, ιδίως μάλιστα όταν χειριζόμαστε την Mary-Jane, όπου οι stealth καταστάσεις είναι πλήρως καθοδηγούμενες και εν τέλει διεκπαιρεωτικές. Αν και όπως είπαμε αυτά τα σημεία έχουν λόγο ύπαρξης, ελέω της τοποθέτησής μας στις σεναριακές εξελίξεις αλλά και του καλοδεχούμενου διαλείμματος από τον Spider-Man, σίγουρα θα έπρεπε να έχουν δουλευτεί πολύ περισσότερο καθώς, ως έχουν, στερούνται οποιασδήποτε αξίας gameplay. Ευτυχώς, αυτά τα κομμάτια είναι μετρημένα στα δάχτυλα και η χαρακτηριστική ευκολία τους, τουλάχιστον, σημαίνει ότι δεν βρίσκεται σε εκείνη τη μερίδα των εμβόλιμων stealth σημείων που ενδέχεται να οδηγήσουν σε σπάσιμο του χειριστηρίου.

Spider Man PS4 review image 07

Εκεί όμως που πραγματικά ρίχνει ρυθμούς η δημιουργικότητα της Insomniac, είναι στις δευτερεύουσες δραστηριότητες και αποστολές που εμφανίζονται στο χάρτη. Δυστυχώς, μιλάμε για ένα open-world παιχνίδι, που ακολουθεί κατά γράμμα ακόμα και τους πλέον παρωχημένους κανόνες που διέπουν το είδος. Είναι πραγματικά απορίας άξιο εν έτει 2018 γιατί θεωρήθηκε καλή ιδέα να υπάρχει η ανάγκη χακαρίσματος κεραιών προκειμένου να εμφανιστεί το εκάστοτε κομμάτι του χάρτη και τα δεκάδες συνοδευτικά εικονίδια. Ένας μηχανισμός που ακόμα και ο πρωτεργάτης του (βλ. Ubisoft) απώλεσε στα Assassins Creed: Origins και Far Cry 5, έχοντας αντιληφθεί και ο ίδιος το πόσο κουραστικός έχει καταντήσει.

Πέραν αυτού, όμως, οι διάφορες εξτρά ασχολίες που ξεκλειδώνονται, γεμίζοντας το χάρτη, στερούνται φαντασίας. Οι δραστηριότητες χωρίζονται σε 5-6 κατηγορίες και τα ζητούμενα σε κάθε μία από αυτές συνήθως επαναλαμβάνονται σχεδόν απευθείας στις διαδοχικές αποστολές. Πόση αδρεναλίνη να νοιώσει κανείς όταν για πολλοστή φορά θα χρειαστεί να κυνηγήσει περιστέρια προκειμένου να τα επιστρέψει στο κλουβί τους; Πόση ένταση να δημιουργήσει η ανάγκη να συλλέξουμε δείγματα από διάσπαρτα νέφη στο χάρτη; Ακόμα και τα δεκάδες τυχαία εγκλήματα κάθε περιοχής χαρακτηρίζονται από έντονη επανάληψη. Όσο απολαυστικό και αν είναι το σύστημα μάχης, μετά την 10η ή 20η φορά που θα χρειαστεί να σταματήσουμε μία συμπλοκή κακοποιών δε γίνεται παρά να αρχίσει να κουράζει, ιδίως δε όταν η “αρένα” δεν έχει κάποια ουσιαστική διαφορά. Ακόμα και το κυνήγι των αυτοκινήτων μπορεί να δείχνει εντυπωσιακό αρχικά, αλλά και πάλι είναι τόσο πανομοιότυπο στον τρόπο που δύναται να ακινητοποιηθεί το όχημα, που πρακτικά εάν ακινητοποιήσετε ένα αυτοκίνητο είναι σαν έχετε δει ό,τι έχει να δείξει αυτή η σεκάνς.

Spider Man PS4 review image 08

Οι δευτερεύουσες αποστολές με τη σειρά τους, αυτές δηλαδή που συνοδεύονται και από ένα τυπικό σενάριο, δεν έχουν να προσφέρουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον σεναριακά αλλά και σε κανόνες gameplay, πλην ελαχίστων που όμως αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα. Στις κεντρικές αποστολές η κατάσταση βελτιώνεται, κυρίως λόγω του πιο ενδιαφέροντος σεναριακού ντυσίματος αλλά και του πλήθους από καλοσχεδιασμένους εσωτερικούς χώρους όπου συνήθως λαμβάνει χώρα η δράση. Ορισμένα εκρηκτικά set-pieces εντυπωσιάζουν, αλλά από την άλλη διακρίνεται μία αδυναμία από πλευράς Insomniac στη δημιουργία πραγματικά εντυπωσιακών σκηνών δράσης με gameplay. Στα πλέον εντυπωσιακά σημεία ο έλεγχος του Spider-Man περνάει στον αυτόματο, προκειμένου να παρακολουθήσουμε ουσιαστικά μία cut-scene με τον μόνο έλεγχο να αποδίδεται μέσω QTEs.

Ευτυχώς, ορισμένα boss fights έρχονται να εμπλουτίσουν τη δράση, οδηγώντας σε ορισμένες αρκετά ικανοποιητικές κορυφώσεις, ιδίως προς τα τελευταία στάδια του παιχνιδιού. Η αλήθεια είναι όμως ότι στα διάφορα set-pieces η Insomniac μας αφήνει με την gameplay όρεξη. Σαν σύνολο βέβαια, το Spider-Man δεν παύει να προσφέρει μία ιδιαίτερα διασκεδαστική εμπειρία, με έκδηλο το υψηλότατο επίπεδο παραγωγής. Στις περίπου 30 ώρες ενασχόλησης (όπου φτάσαμε στην ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων πάνω από το 90%) δεν μπορούμε να πούμε ότι νοιώσαμε σε κανένα σημείο να μας κουράζει ο έλεγχος του Spider-Man ενώ το σύστημα της μάχης μόνο όταν επιδοθήκαμε στο "τύπου OCD" καθάρισμα του χάρτη άρχισε να δείχνει πλέον σημάδια κόπωσης.

Spider Man PS4 review image 09

Συνοψίζοντας, η Insomniac κατάφερε να προσφέρει το πιο άρτιο τεχνικά και από επίπεδο gameplay Spider-Man. Η κίνησή του από την αρχή έως το τέλος παραμένει άκρως απολαυστική και η αίσθηση που αφήνει με την ασταμάτητη ορμή του όταν κινείται ανάμεσα από τα κτήρια και πάνω από τις οροφές είναι εξαιρετική. Η αφ’ υψηλού οπτική του Μανχάταν σφύζει από προσωπικότητα, παρέχοντας τον κατάλληλο χαρακτήρα στις open-world περιηγήσεις μας.

Εκεί που χάνει πόντους όμως, που του στερούν τη δυνατότηα να ξεφύγει από το χαρακτηρισμό του "πολύ καλού" παιχνιδιού και να απογειωθεί στο επίπεδο του "κορυφαίου", είναι στο σχεδιασμό των αποστολών και στην ατολμία του να ξεφύγει από τα στεγανά της πλέον τετριμμένης δομής που εντοπίζεται στην πλειοψηφία των open-world τίτλων. Οι λάτρεις του Spider-Man θα το κατευχαριστηθούν, οι... “εχθροί” του map cleaning ενδέχεται σε ορισμένα σημεία να απηυδήσουν.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: ActionΔιάθεση: Sony Hellas
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: Insomniac GamesΗμ. Έκδοσης: 07/09/2018
PEGI: 16Εκδότης: SIEEΠλατφόρμες: PS 4

Θετικά

  • Οπτικός τομέας υψηλού επιπέδου.
  • Το Μανχάταν είναι σχεδιασμένο με ποικιλομορφία.
  • Εξαιρετική αίσθηση του χειρισμού που μαθαίνεται με χαρακτηριστική ευκολία.
  • Το σύστημα μάχης είναι απολαυστικό, αν και με σαφέστατα δάνεια από τα Arkham.

Αρνητικά

  • Οι δευτερεύουσες αποστολές και εξτρά δραστηριότητες στερούνται φαντασίας και διακρίνονται από επανάληψη.
  • Γενικότερη ατολμία στη δομή του open world κόσμου, που ακολουθεί κατά γράμμα τους άγραφους (και τετριμμένους) κανόνες του είδους.

Βαθμολογία

Η αγάπη του Νικόλα για το gaming ξεκίνησε από πολύ νωρίς χάρη στο Atari 2600. Έκτοτε, το πάθος του για τα βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς με ιδιαίτερη έμφαση στο console gaming και ιδίως στα FPS, action-adventure και οτιδήποτε έχει την indie “ταμπέλα”. Ο κινηματογράφος έρχεται στην πολύ κοντινή δεύτερη θέση στα χόμπι του, παρακολουθώντας ένα μεγάλο εύρος ταινιών από την αξεπέραστη εποχή του ασπρόμαυρου σινεμά μέχρι τα blockbusters του "ψηφιακού" Hollywood.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Destiny 2: Forsaken
"Folding was never an option" - Cayde-6
TGS 2018 trailer για το Kingdom Hearts III
Μια ματιά στον κόσμο του Big Hero 6.  
Strange Brigade
Όχι ένας αλλά τέσσερις Indiana Jones ξεκινούν για την Αίγυπτο.
Ανακοινώθηκε το Silver Chains
Τρόμος στην έπαυλη...
Τα περιεχόμενα της Premium έκδοσης για το Tales of Vesperia: DE
Που έρχεται με αρκετά «καλούδια».
“Χρυσό” status για το Assassin’s Creed Odyssey
Όλα έτοιμα για το ταξίδι στην Αρχαία Ελλάδα.
UK charts: Αδύναμο launch για το Shadow of Tomb Raider
Συνεχίζει να εντυπωσιάζει ο Spider-Man!
Τα περιεχόμενα του Capcom Beat 'Em Up Bundle
Μια συλλογή από 7 κλασικούς, arcade τίτλους.
Dev Video για το Life is Strange 2
Μια «μικρή ματιά» στο πρώτο επεισόδιο του τίτλου.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Ωραιο φαινεται και επισης η εμφανιση του Peter Parker ειναι πολυ καλη και μου θυμιζει τon πρωταγωνιστη στο Amazing Spiderman..

    Γενικα ομως δειχνει λιγο παιδικο το παιχνιδι γενικοτερα. Αυτο δεν ειναι κακο απλα δεν ειναι για ολους. Το προτιμω παντως αυτο το αναλαφρο υφος απο το υφος αλλων παιχνιδιων που νομιζουν οτι ειναι για ενηλικες. Πρωτο και χειροτερο το Far Cry 5 που ενω ειχε βια και ηταν ανω των 18, το υφος και το σεναριο ηταν για 15χρονα. To ιδιο και το God of War. Απαισιο με ολη την σημασια της λεξης. Τεσπα

    Το Spiderman απο την αλλη εχει αυτο το αναλαφρο στυλ που ενω ειναι λιγο εφηβικο(κατι που δεν ειναι κακο), δεν μου ειναι απωθητικο ακομα και για ενηλικες. Ισως το παρω γιατι εχει και ελληνικους υποτιτλους

  • Αρχικα μπραβο στην SONY για την ελληνικη μεταφραση.Κατα δευτερον μπραβο στην insomniac για την παιχνιδαρα που παρεδωσε παρα την εμφανη προσπαθεια της να κανει το παιχνιδι οσο πιο mainstream γινοταν για ευνοητους λογους.Ειπα μπραβο για τις αποκλειστικοτητες της κονσολας;

  • Απογοητευτικό λίγο το γεγονός ότι δεν κατάφερε τελικά να κάνει κάτι καινοτόμο στα Spiderman games η insomniac, ξεφεύγοντας από την πεπατημένη και δημιουργώντας ένα νέο στιλ, όπως έκανε η rocksteady με τα batman. Αλλά με τόσα πολλά Spiderman είναι λίγο ποιο δύσκολο να ξεφύγεις από την κλασική δομή κόσμου που είχαν όλα τους (με λίγες εξερέσεις). Λίγο πολύ λογικό το κομμάτι του stealth, μιας και όλα τα μεγάλα open world απλά έχουν ένα αξιοπρεπές stealth στην καλύτερη. Και το Arkham Knight ακόμα, για μένα δε μπόρεσε να προσθέσει κάτι παραπάνω στην συνταγή του στο stealth και καταλήγει generic μετά από ώρα. Αλώστε το stealth θέλει και καλή A.I. .Όπως και να χει, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το κατάευχαριστηθώ, όπως κάθε άλλο παιχνίδι αφού έχει web slinging είναι must!!:):)

  • To παιχνιδι εχει RPG στοιχει? Ρωταω γιατι δεν μου αρεσουν καθολου.

  • Sun1

    Έχει εντελώς light RPG στοιχεία. Ανεβαίνει level που του δίνουν προκαθορισμένα bonus σε ενέργεια και ισχύ χτυπημάτων αλλά και skill points που μπορείς να επενδύσεις σε τρία skill trees. Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο βάθος αλλά εμπλουτίζει σταδιακά τις ικανότητες του Spider-Man με καινούριες. Δεν υπάρχουν καθόλου RPG στοιχεία που αλλάζουν τη ροή της ιστορίας. Είναι πλήρως προκαθορισμένη.

  • Sun1

    Καλα η ροη της ιστοριας σε σχεση με τα RPG δεν μου λεει κατι. Και στο God of War εχει καθορισμενη ιστορια αλλα μολις ειδα τα RPG πηγα να παθω εγκεφαλικο. Απορω γιατι δεν το λενε σκετο RPG δηλαδη. Γι αυτο ρωταω, γιατι το light RPG μηπως το θεωρεις σαν του God of War γιατι αμα ειναι ετσι δεν ειναι light....

    Μπορεις να μου πεις με ποιο παιχνιδι μοιαζει οσον αφορα την πολυπλοκοτητατων RPG? Ας πουμε ειναι σαν του Far Cry 3?

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Sun1
  • Sun1

    Ένα σημαντικό σκέλος των RPG αφορά το πόσο επηρεάζουν την ιστορία και τα quests γι' αυτό και το ανέφερα. Έχουμε μάλλον διαφορετική άποψη για το πότε πρέπει να ονομάζεται ένα παιχνίδι καθαρόαιμο RPG ή όχι (το God of War σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ ως τέτοιο, δεδομένου ότι έχει light RPG στοιχεία κατ' εμέ). Εάν παθαίνεις εγκεφαλικό με το RPG στοιχείο στα God of War, Assassin's Creed: Origins και Horizon Zero Dawn τότε δεν το γλυτώνεις ούτε εδώ πέρα :p

  • Sun1

    Εννοειται οτι και τα ΑC και το Horizon τα θεωρω RPG γι αυτο και δεν μου αρεσουν. Αλλα θελω να σου κανω δυο ερωτησεις

    1)Οσον αφορα το God of War αναφερεσαι στις "δεξιοτητες"? Γιατι αν αναφερεσαι μονο σε αυτες οντως ειναι light RPG. Αλλα αν βαζεις μεσα και τις αναβαθμισεις που γινοντουσαν με τον Brok και τον αδερφο του τοτε διαφωνω. Θυμησουν λιγο τι γινοταν εκει με πανοπλιες, τσεκουρια, τοξο κλπ που σου δειχνε damage κλπ. πω πω ουτε να το θυμαμαι δεν θελω. Μιλαμε τν πρωτη φορα με ειχε πιασει πονοκεφαλος. Εννοειται πως δεν ασχοληθηκα σε ολο το παιχνιδι με αυτα.

    2)Το The Evil Within 1 και Far Cry 3 τα θεωρω light RPG. To Spiderman εχει παραπανω?

  • Sun1

    Horizon κ GoW RPGs?
    ε οχι, σε κανενα επιπεδο ομως. το οτι μπαινει ενα ανατριχιαστικα επιφανειακο light συστημα με μερικα οπλακια κ βασικα upgrades, δε το κανει RPG. δηλαδη σε οποιο παιχνιδι μιλάς με χαρακτήρες και ψάχνεις ένα αντικείμενο για να ξεκλειδώσεις μια πόρτα, ειναι adventure;
    Δεκτον απολύτως να μη σου αρέσει αυτο το πράγμα, γούστα ειναι αυτά!
    Απλά μη πετάμε κιόλας στο ίδιο τσουβάλι ένα Horizon με ένα Baldur's Gate και ένα God of War με ένα Divinity Original Sin! Γιατι αυτά ειναι RPGs, τα άλλα ειναι απλα action παιχνιδια με ψηγματα παραμετροποιησης κ τιποτα παραπανω! ;)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Sky333
  • Sun1

    Δεν ειναι ετσι sky. Οταν θες να παιξεις Action Adventure περιμενεις δραση και γριφους. Αν ηθελες αναβαθμισεις χαρακτηρα θα πηγαινες σε καθαρο RPG. Το να συνδυαζουν πολλα ειδη παιχνιδιων μαζι κακο κανουν.. Πολλοι μαλιστα λενε οτι τα AC πλεον γινονται RPG και λιγοτερο Action Adventure και πολλοι ειναι αυτοι που προτιμουν τα παλια.

    Οπως και να εχει, σε αυτη την γενια εχουμε γεμισει με RPG παιχνιδια(ειτε light ειτε full). Πραγματικα μετανιωσα που πηρα κονσολα. Αν το ξερα δεν θα παιρνα και να ξερεις για ολα φταινε οι reviewrs που σε καθε review απαιτουσαν να ειναι το παιχνιδι πιο πολυπλοκο. Αν συνεχισουν ετσι και στην επομενη γενια θα σταματησω το gaming.

  • Sun1

    Κακο κάνουν σε αυτούς που τους αρέσει μονο το ενα είδος οπως πχ εσένα. Εγώ λατρεύω τους συνδυασμούς στα παιχνίδια (αρκεί να λειτουργούν σωστά όμως και να μην ειναι πχ σαν τα platform στοιχεία στο dragon age inquisition που δεν μπορούσες να ανέβεις εναν βραχάκι που το ανεβαίνει και ενα πεντάχρονο). Εγώ τα rpg στοιχεία τα λατρεύω και μονο θετικά τα ακούω συνήθως. Αλλα σίγουρα πρεπει να υπάρχουν παιχνίδια για όλα τα γούστα και οχι μονο οτι αρέσει στους περισσοτερους. Δυστυχώς οι εταιρίες κοιτάνε μόνο τι πουλάει περισσότερο και για αυτό έχουν καταντήσει πολλά παιχνίδια να μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.

  • Sun1

    Πάντως για να προσπαθήσω να σε βοηθήσω Sun1 παρόλο που δεν εχω παίξει το παιχνίδι. Αν εχω καταλάβει καλά εσένα σε πειράζει το να κάθεσαι να ασχολησε με το εξοπλισμό και τι κανει περισσότερο damage τι σου δινει προστασία κλπ κλπ. Αν εχω καταλάβει καλα απο την απάντηση του MarkodisRM κλπ δεν υπάρχουν τετοια πράγματα στο Spider-Man. Απλα οσο περισσότερο παίζεις τοσο πιο δυνατός γίνεται και δεν ασχολείσαι με loot. Απλα οταν ανεβαίνει lvl βάζεις κάποιο ταλέντο σε κάποιο talent tree και έτσι αποκτάει νέες κινήσεις που δεν τις είχε πριν.
    Επαναλαμβάνω δεν έχω παίξει το παιχνίδι, άπλα ετσι κατάλαβα απο αυτά που είπε ο Νικόλας.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Sadshadow
  • Sun1

    Από πότε το skill tree θεωρείται RPG? Όλα τα action adventure εδώ και χρόνια έχουν κάποιου είδους skill tree. Και στο κάτω κάτω δεν γίνεται το παιχνίδι να μην έχει κάποιο progression.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Erebus
  • Sun1

    Και αυτος ο MarkodisRM δεν εξηγει τι εννοει RPG. Γιατι εγω τωρα μολις ειδα στο youtube δεν εχει μονο skill tree. Εχει να κανεις διαφορα κολπα με τα γκατζετ αλλα και κανεις και αλλαγες στην στολη. Το ιδιο εγινε και με το God of War. Δεν ειχε μονο skills tree. Αυτο που με κουρασε ηταν οι αλλαγες στην ενδυμασια και στα οπλα του αντιπαθητικου Κρατους. Εννοω οταν πηγαίναμε στον brok. Τι ηταν αυτο το πραγμα? Κουραστικο και βαρετο

    Sadshadow ακριβως αυτο δεν μου αρεσει που ειπες. Ο εξπλισμος , τα damage, η προστασια κλπ. Αυτα δεν μπορω. Ενα απλο skill tree οπως ειχε το Far Cry 3, παλευεται.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Sun1
  • Sun1

    Βρε συ Sun1, δεν σου είπα παραπάνω για τα skill trees. Δεν σου έφερα παραδείγματα τριών παιχνιδιών? Οι παραμετροποιήσεις στα gadgets από πότε γίνανε στοιχείο των RPGs? Για να το κλείσουμε αυτό το θέμα με το Spider-Man, έχει τρία skill trees ανάλογα με αυτά που έχουν τα Horizon και Far Cry, δηλαδή ένα παντελώς light στοιχείο. Αν σε ενοχλεί τόσο η παραμετροποίηση του εξοπλισμού του Spider-Man μην αγχώνεσαι, μπορείς κάλλιστα να βγάλεις το παιχνίδι δίχως να ασχοληθείς καθόλου με αυτό το κομμάτι. Εάν ζαλίζεσαι να τα βλέπεις και μόνο σαν επιλογή τότε άστο το παιχνίδι καλύτερα.

  • Να πω την αλήθεια εφόσον είχανε πει ότι θα είναι Open World δεν περίμενα να ξεφύγει από τα γνωστα μονοπάτια αυτών των παιχνιδιών και σίγουρα δεν περίμενα κάτι καινοτόμο παρόλο που ήταν η Insomniac! όπως και να έχει εδω και μερες προσπαθώ να βρώ την συλλεκτική του αλλα δεν υπάρχει ουτε για δείγμα στην Ελλάδα, οπότε θα πάω στην special edition και να τιμήσω το παιχνιδακι του ανθρώπου αράχνη. Πολύ ωραίο review Νικόλα θα τιμηθεί σιγουρα !

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Charis2313
  • Τελικα εχει φαει downgrade που ολοι κραζουν στο διαδυκτιο?

  • aorpanos

    Σύμφωνα με το Digital Foundry σε διάφορα σημεία όχι μόνο δεν έχει φάει downgrade αλλά έχει βελτιωθεί σε πολλούς τομείς. Εγώ προσωπικά είδα ένα πάρα πολύ όμορφο και τεχνικά άρτιο παιχνίδι. Τώρα αν έχει σε μερικά σημεία μία λιμνούλα με νερό λιγότερη σε σχέση με αυτό που είχαν δείξει στην E3 του 2017 (γιατί από μία τέτοια σύγκριση ξέσπασε ο ντόρος) πιστεύω ότι είναι κάτι περισσότερο από ανάξιο λόγου.

  • aorpanos

    Από όσα έχω δεί το game είναι πανέμορφο, τώρα δε ξέρω κατά πόσο έχει νόημα να αναλύσουμε τη φωτογραφία μίας λιμνούλας και το πως αυτή δείχνει μέσα σε ένα open world παιχνίδι που κατα τ' άλλα έχει μεγάλη λεπτομέρεια. Με βάση πάντως όσα απάντησε η Insomniac δεν υπάρχει downgrade στο παιχνίδι παρά μόνο αλλαγές στους φωτισμούς κατά τη διάρκεια της παραγωγής του παιχνιδιού αλλά και για in game λόγους εξαιτίας της "ζωντανής πόλης". Προσωπικά προτιμώ να δώσω χρόνο για να αναλύσω το gameplay, το story και άλλα βασικά στοιχεία του game παρά να κάτσω να κοιτάω δύο φωτογραφίες για να δω ποια λίμνη είναι πιο όμορφη σε ένα παιχνίδι που έτσι κι αλλιώς έχει ωραία γραφικά.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 6 ημέρες από trikala93
  • Ωραίο review Νικόλα, θα παιχτεί σίγουρα αλλά μάλλον όταν βγει το GOTY...

  • ''Ακολουθώντας την πεπατημένη" 101.
    Μετά την αγγαρεία του Batman Arkham Knight, όπου και εδραιώθηκε η άποψή μου για το είδος, δεν νομίζω πως θα κάνω ξανά το λάθος να τσιμπήσω στο δόλωμα του να θυσιάσω άλλες 20 -25 ώρες από τη ζωή μου.
    Χάνουν το νόημα, πραγματικά βρε παιδί μου. Έχουν κάνει τα παιχνίδια χάρτες περιήγησης. Τα παλιά side scrolling στυλ Χmen 2, Batman Adventure κτλ περισσότερο χαρακτήρα είχαν, τιμούσαν τα κόμιξ, και σίγουρα ήταν διασκεδαστικότερα.

  • [...] το τσίμπημα της αράχνης και το θάνατο του θείου Μπεν.

    Spoilers!!!
    :p
    Κατατοπιστικότατος Νικόλας, θα προσπαθήσω να το νοικιάσω το συντομότερο δυνατόν για να δω απο κοντά τα θετικά που αναφέρονται. Κρίμα για τις open world αγγαρείες...

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Men of Low Moral Fiber
  • Μα open world του ac 10 χρόνια πριν; Μέτριες δευτερεουσες αποστολές και qte. Meh νομίζω πως το hype του έδωσε μία μικρή ώθηση.

  • Αμάν πια με αυτή την κατάντια των open world! Φτάσαμε σε σημείο να μη θέλουμε μεγάλη διάρκεια στα παιχνίδια γιατί βαριόμαστε να "καθαρίζουμε" το χάρτη! Απογοητεύτηκα, αλλά το ψιλοπερίμενα.

  • To διαβαζα απο κινητο και παιζει να μου ξεφυγε αλλα θεωρω οτι υπαρχει quick travel ετσι;

  • katamaran

    Υπάρχει fast travel

  • katamaran

    Δεν μου αρέσει καθόλου το fast travel στα παιχνίδια, το θεωρώ μειονέκτημα.

  • katamaran

    Δεν ξερω πως να απαντήσω σε αυτο, βραχυκύκλωσα :p
    Με τοσο backtracking που έχουν τα Open world παιχνιδια, σκεφτηκα να μην υπηρχε fast travel σημερα κ απλά πηγε να σκάσει το κεφάλι μου :p:p:p:p

  • katamaran

    Εισαι ο Spider-Man! θελω να μετακινούμε σαν τον Spider-Man και να ζω σαν αυτον οταν παίζω ενα παιχνίδι Spider-man και οχι να ανοίγω εναν χάρτη και σαν θεος να λεω οτι θελω να τηλεμεταφερθω εδω και εκει. Ο Spider-Man είμαι οχι ο Raiden! Όπως στα περισσότερα παιχνίδια καταστρέφει την ατμοσφαίρα και τον ρεαλισμό. Το να έχεις μεσα να μετακινηθείς πιο γρήγορα οπως πχ να πάρεις ενα αεροπλάνο απο μια πόλη και να πετάξεις σε αλλη, η να πάρεις το μετρο, ή να οδηγήσεις αυτοκίνητο ή άλογο για να πας πιο γρήγορα ναι. Άλλα αυτό με την τηλεμεταφορα όποτε και απο όπου θέλω, μου προκαλεί αποστροφή στα σύγχρονα παιχνίδια.
    Τα single player παιχνιδια ειναι πάνω απο ολα ταξίδι και εγω απολαμβάνω να μετακινούμε και να χάνομαι μεσα στους κόσμους τους, ειδικά όταν έχουν τόσο ιδιαίτερη κινησιολογία όπως ο Spider-Man και η Kat από τα Gravity Rush.
    Φυσικά αυτο συμβαίνει οταν μου αρέσει το παιχνίδι και ο κόσμος του, και ο κόσμος της Marvel μου αρέσει. Οταν δεν μου αρέσει και θέλω απλα να τελειώνω και να ξεμπερδεύω με εναν τίτλο, ε τοτε δεν με πειράζει και τόσο να εχω τέτοιες χαζές ευκολίες.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Sadshadow
  • katamaran

    ε ναι, αν σου αρεσει ΚΑΙ αν εχεις χρονο ειναι μαγεια να χανεσαι στο μεγάλο κόσμο, δε το συζηταμε καν.
    Αλλα αν δε τρελενεσαι ιδιαίτερα ή δεν εχεις χρονο ή γινεται λιγο καταναγκαστικα εργα το backtracking σε χαοτικο βαθμο (ολα τα Assassins Creed πχ) εκει μπορεί να γινει εφιαλτης.

    Γενικα είμαι της άποψης ότι καλο ειναι να υπαρχει κ να το χρησιμοποιείς αν κ οταν θελεις. Την ιδια άποψη εχω κ για mini maps,hints κλπ. Βαλτα ως δυνατοτητα αλλα να μπορείς να τα κλέισεις απο το menu για οποιον θελει να χαθει στον Χ κόσμο του :)

  • katamaran

    Καθαρά επιλογή σου είναι αν θα το χρησιμοποιήσεις Sadshadow. Στα περισσότερα παιχνίδια πάντως το fast travel δεν θεωρείται τηλεμεταφορά, απλά πέρασμα του χρόνου. Δεν χαλάει τον ρεαλισμό γιατί πολύ απλά θεωρείται ότι απλά φτάνει στον προορισμό του ο ήρωας με ό,τι μέσα διαθέτει. Στην προκειμένη περίπτωση ο Spider-Man απλά χρησιμοποιεί το μετρό.

  • katamaran

    Αν δεν ειχε fast travel, απλα δεν θα το αγγιζα γιατι κατι μου λεει οτι μετα τις 3 ωρες σιγουρα το πηγαινε ελα θα ειναι τοοοοοσο βαρετο. Βασικα μπορω να γραψω και ενα thesis στα γρηγορα :p για το ποσο προβληματικο ειναι το open world στα περισσοτερα παιχνιδια που δεν ειναι RPG αλλα νομιζω πως οι παλιες καραβανες το ξερετε ηδη.

  • Ωραιο review, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση των dlc και με την λιστα παιχνιδιών που έρχονται τους επόμενους 3 μήνες αποφάσισα να μην το αγοράσω ακόμα (και άμα δεν είχε ελληνικούς υπότιτλους μπορεί να μην το αγόραζα και καθόλου) θα περιμένω να ανασάνω λίγο οικονομικά γιατί θέλω και Shadow of Tomb Raider, Assassin's Creed Odyssey, Darksiders 3 και πολλά ακόμα... Θέλω να εξασφαλίσω οτι θα εχω τουλάχιστον λεφτά για αυτά τα 3 και ίσως και την συλλεκτική του Soul Calibur 6, και μετά θα πάρω το Spider-Man.
    Ομως μια παρατήρηση, εκει που γράφει "εποχής PS2" :o να το αλλάξετε και να γράψετε "εποχής GameCube" εγω εκεί έπαιξα τα Spider-Man :p

    Ακούς εκεί εποχής ps2 :o :o .... το ps2 σας χέσε μέσα :( τα παίρνετε από την sony!! :p

  • Ωραίο review θα το τιμήσω μόλις έρθει η ώρα και βγει ολοκληρωμένη έκδοση γιατί η ανακοίνωση DLC το τελευταίο δευτερόλεπτο κάπου μου την έσπασε :P

  • Αυτά που αναφέρει ο Νικόλας στο review είναι αυτά που πάνω κάτω περίμενα για το παιχνίδι. Γενικά πιστεύω ότι θα είναι μια διασκεδαστική εμπειρία μέχρι να φτάσεις στο 15ωρο και κάπου εκεί να κουραστείς από τις δευτερεύουσες αποστολές και να σπεύσεις να το ολοκληρώσεις., (τουλάχιστον σε εμένα πάντα συμβαίνει στα παιχνίδια αυτού του είδους). Πάντως και μόνο ότι είναι ίσως το καλύτερο Spiderman παιχνίδι κάτι λέει για την Insomniac!

  • Μόνο 8.5;
    Ξέρουμε που μένεις Μαρκόγλου.
    Βασικά οκ δεν ξέρω,κάπου Αγγλία,οπότε το αλλάζω.
    Μόνο 8.5;Μαρκόγλου σε ψάχνουμε.Να κοιτάς πίσω από την πλάτη σου γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
    ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!!!

    :p:p:p

  • Αν και καποιος (ονοματα δεν λεμε...γκουχ γκουχ ;) ) μας "εφαγε" 1 -1,5 βαθμο....παρολα αυτα τον συγχωρουμε (καπου θα τον πετυχω στα google maps που θα μου παει, εχω σαρωσει ολα τα σοκακια του Λονδινου! :p ) μιας και το review ηταν πληρεστατο!

    Επισης μετα την αναλυση του Digital foundry καταλαβαινει καποιος σε τι γελοιο επιπεδο εχει ξεπεσει η gaming κοινοτητα, που χωρις να εχουν ακομα παιξει το παιχνιδι βγηκαν (αρκετοι) και εκραζαν τους devs της Insomniac!
    Περαστικα μας! :(

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • Amiga500

    Το Internet παρολα τα θετικα που εχει εφερε κ αρκετα αρνητικά. Εδωσε την "δυναμη" στον κάθε κομπλεξικό, απολίτιστο και αμόρφωτο βήμα να εκφραστεί και να εμπνευσει και τους υπόλοιπους νεάντερταλ να βγουν απο τις σπηλιές τους. Και δυστυχώς στην gaming κοινότητα ειδικά έχουμε πολλούς από αυτους.

  • Amiga500

    Δυστυχως εχω προσωπικη εμπειρια απο τετοιους (Νεατερνταλ) φιλε.... :( παλι καλα ομως που υπαρχουν και gaming κοινοτητες οπως αυτη εδω (του site), που σε κανουν να ελπιζεις!

    Γενικα παντως υπαρχει παντου θυμος, πολυ μισος και πολυ απαξιωση ακομα κι απο ατομα που στην πραγματικοτητα αν τους αφαιρεσεις την προσβαση στο internet, οι γνωσεις τους ειναι επιπεδου νηπιαγωγειου!

    Να δεις πως το ελεγε ενα τραγουδακι που ειχε γραψει προσφατα ο Dino Dini και κολλαει γαντι σε ολους αυτους..... α ναι! Artificial Wisdom! ;)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από Amiga500
  • To παιχνιδι εχει collectibles?Θυμαμαι αυτα που ειχαν βγει για ps1 μαζευες κομικ και ξεκλειδωνες στολες

  • Grayfox91

    Έχει collectibles και είναι αρκετά προσεγμένα. Κάθε ένα από τα δεκάδες σακίδια που βρίσκεις διάσπαρτα έχει και από ένα easter eggs από τα comic.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 εβδομάδα από MarkodisRM
  • Αναλυτικότατο κείμενο, άκρως κατατοπιστικό. Πολύ σύντομα θα αποκτηθεί γιατί μου κίνησε καιρό πριν την περιέργεια και θεωρώ ότι αξίζει να ασχοληθεί κάποιος μαζί του.

  • Εχει αρχισει η αντιστροφη μετρηση για να ξεκινησω τον παιχνίδαρο!!

  • Τυφλη εμπυστοσυνη σε insomniac και το οτι εχει Ελληνικα ειναι το κερασακι !!!! Ανυπομονω να το πιασω στα χερια μου!!!!

  • Αδιάφορο γιατι το σύστημα μάχης του Batman το βρίσκω απαίσιο και προσβλητικό, Θα το αγόραζα όμως αν είχε κανονική μεταγλώτιση στα Ελληνικα και όχι απλα υπότιτλους για την κινηματογραφικη εμπειρία και μόνο

  • Ωραίο το game αλλά κρίμα που δε προσφέρει κάτι καινούργιο/διαφορετικό σε open world δομή και σύστημα μάχης, αν και πιστεύω πως η σειρά Arkham έδωσε ότι καλύτερο έχουμε δει σε αυτό το είδος και μια "ποιοτική αντιγραφή" του δεν είναι και απαραίτητα αρνητικό στοιχείο. Τώρα τα όσα γίνονται σχετικά με το downgrade τα βρίσκω εντελώς ανούσια μιάς και το παιχνίδι είναι πανέμορφο και όσα ακούγονται αφορούν λεπτομέρειες που δείχνουν να μην έχουν και βάση αλήθειας. Βασισμένος στα σχόλια του review σχετικά με τη δομή του open world θέλω να πω πως θα είχε ενδιαφέρον μία συζήτηση σε webcast σχετικά με το ποιό πιστεύετε οτί μπορεί να είναι το επόμενο βήμα. Μιλάω τόσο για τα επί μέρους στοιχεία, όπως π.χ. side quest με μεγαλύτερη βαρύτητα/λεπτομέρεια που όλοι κατά καιρούς έχουμε ζητήσει αλλά και για την ίδια δομή του open world και πως αυτή μπορεί να πάει παρακάτω.

Τελευταία Σχόλια

Είχα κι εγώ περιέργεια και μπήκα wiki, είναι το νο. 11! (AC, II, Bro, Rev, III, IV, Rogue, Uni, Synd...
Το 10ο, Χρήστο. Το 10ο.
Ευχαριστούμε, πάντως. Αναμένουμε το κάψιμο από ένα ωραιότατο RPG, αυτή τη φ...
Ναι παιδιά για πάμε σιγά σιγά να απολαύσουμε το επόμενο ΕΠΟΣ!
Άγγελε, ετσι όπως το πάνε θα "δούμε" το 21ο AC σίγουρα τον 21ο αιώνα! φαντάσου AC στο μακρινό 2077, ...