
GUN
Είδαμε πρώτοι το επερχόμενο παιχνίδι της Activision και σας μεταφέρουμε την άποψή μας
Είδαμε πρώτοι το επερχόμενο παιχνίδι της Activision και σας μεταφέρουμε την άποψή μας
Ταξίδι στην Άγρια Δύση
Πριν από λίγες εβδομάδες είχαμε ταξιδέψει στο Λονδίνο ως καλεσμένοι της Activision για να παραστούμε στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του παιχνιδιού GUN. Η Activision είχε θέσει ένα εμπάργκο στην παρουσίαση του επερχόμενου τίτλου της, ένα εμπάργκο που ίσχυε μέχρι εχθές (18 Ιουλίου), συνεπώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε καμία λεπτομερή αναφορά σχετικά με το τι είδαμε. Από σήμερα μπορούμε πλέον να προχωρήσουμε στην πρώτη παρουσίαση του παιχνιδιού και να σας περιγράψουμε τι είδαμε στο Λονδίνο. Η παρουσίαση έλαβε χώρα σε έναν χώρο που θύμιζε σαλούν της Άγριας Δύσης και με την άφιξή μας εκεί, διαπιστώσαμε αμέσως πως οι φήμες που ήθελαν το GUN να είναι ένα παιχνίδι βασισμένο στα γουέστερν επιβεβαιώθηκαν.
Μετά από λίγα νάτσος και μερικές μπύρες (που σας βεβαιώνουμε ότι δεν επηρέασαν ούτε στο ελάχιστο την κρίση μας) άρχισε η πρώτη επίσημη παρουσίαση του παιχνιδιού. Όπως είπαμε το GUN είναι ένα παιχνίδι που έχει δανειστεί τη θεματολογία του από την Άγρια Δύση. Κεντρικός χαρακτήρας είναι ένας δυναμικός τύπος με το όνομα Colton Wright, που έχει βγει στο κυνήγι αυτών που δολοφόνησαν τον πατέρα του.
Όμως αυτό το απλό σενάριο δεν μπορεί εύκολα να περιγράψει το τι είδους παιχνίδι είναι ακριβώς το GUN. Το παιχνίδι αναπτύσσεται από τα στούντιο Neversoft, τα οποία είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία της άκρως επιτυχημένης σειράς Tony Hawk’s. Όμως, όπως ακριβώς τα παιχνίδια Tony Hawk’s ήταν κάτι πολύ περισσότερο από απλοί αθλητικοί τίτλοι, έτσι και το GUN κρύβει μέσα του πολλά στοιχεία που το κάνουν να ξεφεύγει από τον απλό χαρακτηρισμό του παιχνιδιού βολών και δράσης. Στην ουσία έχουμε να κάνουμε με έναν τίτλο ελεύθερης περιήγησης στο χώρο (ακριβώς όπως η σειρά Grand Theft Auto), στον οποίο ο ήρωας μπορεί να αναλάβει εκατοντάδες αποστολές που μπορεί να έχουν σχέση με την κεντρική σεναριακή γραμμή ή απλά να είναι παράλληλες και χωρίς ιδιαίτερη σημασία για την περαιτέρω εξέλιξη της ιστορίας.
Χρονολογικά το παιχνίδι τοποθετείται λίγο μετά το τέλος του αμερικανικού εμφυλίου πολέμου (1880 με 1890), μια εποχή που, όπως είναι γνωστό, ήταν μια από τις πιο άγριες και δύσκολες για αυτό το έθνος. Εγκληματίες και συμμορίες περιφέρονταν ελεύθερα, ινδιάνοι έστηναν ενέδρες και εξόντωναν τους αποίκους, ενώ ο νόμος ήταν παντελώς απών.
Μέσα σε αυτό το χαοτικό σκηνικό ο παίκτης θα ελέγχει τον Colton καθώς θα ξεκινήσει την περιπέτειά του και θα βρεθεί μπροστά σε πολλά διλήμματα. Στην παρουσίαση είχαμε τη δυνατότητα να δούμε αρκετά από τα υπό ανάπτυξη επίπεδα του παιχνιδιού. Υπήρχαν αποστολές σε κλασικές πόλεις της Δύσης όπου καθώς ο ήρωας προχωρούσε στους σκονισμένους δρόμους τα πάντα γύρω του εξελίσσονταν σε πραγματικό χρόνο. Καθώς ο Colton περπατούσε από το ένα σημείο της πόλης στο άλλο, απλοί πολίτες περπατούσαν στους δρόμους και πιστολάδες επιδίδονταν σε μονομαχίες. Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν πως αν ο Colton έκανε το λάθος να βρεθεί στο δρόμο των πιστολάδων, τότε θα έπρεπε να αμυνθεί για τη ζωή του καθώς αυτοί οι άθλιοι τύποι δεν έχαναν ευκαιρία για φασαρία.
Στη συνέχεια είδαμε μια από τις πρώτες αποστολές, δηλαδή τη διάσωση μιας «πεταλούδας» ενός σαλούν. Όπως προέκυψε από το σενάριο, αυτή η δεσποινίδα γνώριζε σημαντικές πληροφορίες για το παρελθόν του Colton, όμως καθώς αυτός την πλησίασε για να τις μιλήσει, αυτομάτως μεταφερθήκαμε στο σημείο όπου αρχίζει η δράση.
Ο Colton τράβηξε τα όπλα του και άρχισε ένα ατελείωτο μακελειό που ξεκίνησε από το ισόγειο του σαλούν και μεταφέρθηκε μέχρι τις κρεβατοκάμαρες του επάνω ορόφου. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως κατά τη διάρκεια των μαχών, η κάμερα μπορούσε να γυρίσει και σε πρώτο πρόσωπο, ενώ υπήρχε και ένα ειδικό εφέ καθυστέρησης του χρόνου, το οποίο έδινε στον Colton σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του. Άλλες αποστολές περιελάμβαναν ένα ατελείωτο πιστολίδι σε απέραντα λιβάδια με τις αντιμαχόμενες πλευρές να είναι καβάλα σε άλογα, την καταστροφή μιας γέφυρας που παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας και την μεγάλη μάχη μιας φυλής ινδιάνων (με την οποία συμμαχεί ο Colton) εναντίον διεφθαρμένων πρώην στρατιωτών που έχουν οχυρωθεί σε ένα ορυχείο χρυσού.
Σύμφωνα με την Activision αυτές θα είναι μόνο λίγες από τις δεκάδες αποστολές του παιχνιδιού, μιας και ο παίκτης θα μπορεί να περιφέρεται ελεύθερα από πόλη σε πόλη –ταξιδεύοντας μέσα από δάση και λιβάδια- και να αναλαμβάνει όποιες από αυτές επιθυμεί. Όταν είδαμε την πρώιμη έκδοση του GUN, μουσική και τελικοί διάλογοι δεν υπήρχαν, όμως αναφέρθηκε πως θα επιστρατευθούν πολύ γνωστά ονόματα για να δανείσουν τις φωνές τους στους πρωταγωνιστές του παιχνιδιού.
Ένα εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό ήταν αυτό των ηθικών επιλογών που θα μπορεί να κάνει ο παίκτης. Κλασικό παράδειγμα είναι η διάσωση της «πεταλουδίτσας» του σαλούν που αναφέραμε πιο πριν. Αν ο παίκτης δεν επιθυμεί, μπορεί να την αφήσει στην τύχη της ή να φύγει από το σαλούν και να επιστρέψει για να τη σώσει αργότερα. Διαφαίνεται λοιπόν πως το παιχνίδι θα είναι απολύτως ελεύθερο και δεν θα υπάρχει συγκεκριμένη πορεία στην εξέλιξή του. Είναι προφανές πως το GUN θα αποτελέσει μια Western απάντηση στη σειρά Grand Theft Auto. Στην παρούσα φάση δεν γνωρίζουμε αν θα υλοποιηθεί σωστά και αν θα καταφέρει να προσφέρει στον παίκτη τη μαγεία της σειράς της Rockstar, όμως όλα δείχνουν πως βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Η κυκλοφορία του αναμένεται προς το τέλος του έτους σε PlayStation 2 και Xbox, ενώ στα σκαριά βρίσκεται ήδη και μια έκδοση για το Xbox 360.
Κυκλοφορία Τέλος 2005
{nomultithumb}