
Mark Rein: “Το κόστος των next-gen τίτλων δεν είναι τεράστιο”
Mark Rein: "Το κόστος των next-gen τίτλων δεν είναι τεράστιο"
Mark Rein: “Το κόστος των next-gen τίτλων δεν είναι τεράστιο”
Μετά τη φράση του περί “ανοησιών” της Sony, ότι η επόμενη γενιά θα έρθει όταν θα το πει εκείνη, ο Mark Rein, αντιπρόεδρος της Epic Games, συνεχίζει να δημιουργεί αίσθηση με τα λεγόμενά του. Αυτή τη φορά και πάντα στα πλαίσια του London Games Summit, ο Mark Rein τα έβαλε με τις εταιρείες που υποστηρίζουν ότι το κόστος παραγωγής ενός τίτλου νέας γενιάς είναι υψηλό. “Δεν είναι φθηνό (το να φτιάξεις ένα next-gen παιχνίδι), αλλά το κόστος δεν είναι τα τρελά νούμερα των 20 και 30 εκατομμυρίων δολαρίων που ακούγονται από άλλες εταιρείες. Το Gears of War δημιουργήθηκε από μια ομάδα 30 ατόμων, σε ένα χρονικό διάστημα 2 ετών και κόστισε κάτι λιγότερο από 10 εκατομμύρια δολάρια. Είναι εφικτό να δημιουργήσεις παιχνίδια με μια μετρίου μεγέθους ομάδα και χωρίς γιγάντιο προϋπολογισμό.”, είπε ο αντιπρόεδρος της Epic Games σε σχετική ερώτηση που του έγινε, ανεγείροντας έτσι ερωτήματα για το πόσο ειλικρινείς είναι οι εταιρείες όταν κάνουν λόγο για τεράστιο κόστος ανάπτυξης, το οποίο τελικά περνά στην τελική τιμή του εκάστοτε προϊόντος. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν ο Mark Rein είναι ακριβής στα λεγόμενά του, ωστόσο, όταν ένας έμπειρος άνθρωπος της βιομηχανίας εκφράζει μια άποψη, πρέπει -τουλάχιστον- να τη λάβουμε υπόψη μας.
Όλγα Μαγγιλιώτου
{nomultithumb}