Bullet Witch

Όμορφη, σέξι και οπλισμένη. Είναι όμως το παιχνίδι της «μάγισσας του Xbox 360» εξίσου εντυπωσιακό με αυτήν;

Όμορφη, σέξι και οπλισμένη. Είναι όμως το παιχνίδι της «μάγισσας του Xbox 360» εξίσου εντυπωσιακό με αυτήν;

Όμορφη, σέξι και οπλισμένη. Είναι όμως το παιχνίδι της «μάγισσας του Xbox 360» εξίσου εντυπωσιακό με αυτήν;

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΌταν η AQ Interactive αποκάλυψε στο ευρύ κοινό το post-apocalyptic παιχνίδι δράσης Bullet Witch για το Xbox 360, όλοι περιμέναμε έναν τίτλο που θα είχε έντονες επιρροές από τη σειρά Devil May Cry της Capcom, απλά, με μια θηλυκή εκδοχή του Dante στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Όλες οι απορίες μας σχετικά με την ποιότητα και το γενικότερο ύφος του τίτλου λύθηκαν μετά την επαφή μας με μια σχεδόν ολοκληρωμένη έκδοση του τίτλου, ο οποίος έρχεται στην Ευρώπη υπό την σκέπη της Atari. Μετά λοιπόν αυτήν την πρώτη μας επαφή με το Bullet Witch, είμαστε σε θέση να πούμε ότι η προσπάθεια της ιαπωνικής ομάδας ανάπτυξης Cavia, αν και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με τη θρυλική σειρά της Capcom, είναι ενδιαφέρουσα και έρχεται για να καλύψει ένα σημαντικό κενό στη βιβλιοθήκη του Xbox 360.

Το παιχνίδι της Cavia πραγματεύεται τις περιπέτειες της Alicia, μιας όμορφης και δυναμικής κοπέλας, η οποία έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί δαιμονικές δυνάμεις, ενώ ταυτόχρονα κραδαίνει ένα τεράστιο όπλο πολλαπλών λειτουργιών. Το σενάριο του παιχνιδιού διαθέτει ένα σχετικό ενδιαφέρον (άλλωστε, όλα τα post-apocalyptic παιχνίδια που δείχνουν μια Γη στις τελευταίες τις στιγμές πάντα κεντρίζουν το ενδιαφέρον του παίκτη), καθώς μέσα από την εισαγωγική κινηματογραφική εισαγωγή χτίζεται αυτό που αποκαλούμε «Τέλος του κόσμου». Έτσι λοιπόν, μέσα από ένα video που θυμίζει δελτίο πολέμου του CNN, περιγράφεται μια σειρά από γεγονότα (φυσικές καταστροφές, πόλεμοι, ξέσπασμα επιδημιών) σε διάρκεια έξι ετών, τα οποία -φαινομενικά- δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά που τελικά οδηγούν στην κατάρρευση της ανθρωπότητας και στην επικράτηση μιας φατρίας μεταλλαγμένων, οι οποίοι βρίσκονται σε μια κατάσταση μεταξύ ζόμπι και ζωντανών ανθρώπων.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΚάπου εδώ εισέρχεται στην ιστορία η Alicia -μια ηρωίδα, για της οποίας το παρελθόν δεν γνωρίζουμε τίποτα- κρατώντας ένα τεράστιο όπλο, φορώντας σέξι ρούχα και έχοντας τη δυνατότητα να εξαπολύει καταστροφικά ξόρκια προς τους αντιπάλους της. Μέσα στις επόμενες ώρες του παιχνιδιού, η ανάπτυξη του σεναρίου δεν είναι εξίσου εντυπωσιακή ή ενδιαφέρουσα με αυτήν της εισαγωγής, καθώς οι πληροφορίες έρχονται με φειδώ, οι προθέσεις και το ιστορικό παρασκήνιο της Alicia ελάχιστα αναπτύσσονται και το παιχνίδι ρίχνει, πλέον, όλο το βάρος του στις μάχες της πρωταγωνίστριας κατά των μεταλλαγμένων πλασμάτων που προσπαθούν να κυριαρχήσουν στον πλανήτη. Συνεπώς, από το Bullet Witch δεν θα πρέπει να περιμένουμε ένα αξέχαστο σενάριο που θα προκαλεί συγκινήσεις στον παίκτη, αλλά γερές δόσεις δράσης και ασταμάτητο μακελειό χρησιμοποιώντας τα όπλα και τα ξόρκια της Alicia.

Και εδώ βρεθήκαμε μπροστά στο πιο ενδιαφέρον τμήμα του Bullet Witch, δηλαδή τις μάχες, οι οποίες λόγω των άκρως εντυπωσιακών και ενδιαφερόντων δυνάμεων που έχει στην κατοχή της η ηρωίδα, καθιστούν το σύστημα μάχης του τίτλου της Cavia ως ένα από τα απολαυστικότερα που δοκιμάσαμε μέχρι σήμερα. Αν και ιδιαιτέρως απλοϊκό, το interface της μάχης και το σύστημα χειρισμού του Bullet Witch συνδυάζει τη χάρη του Dante και την αποτελεσματική κάμερα του Gears of War με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η δράση περιγράφεται μέσα από κάμερα τρίτου προσώπου, η οποία βρίσκεται μονίμως στη δεξιά πλευρά και στο ύψος της μέσης της Alicia. Όπως προστάζουν οι τάσεις της εποχής, υπάρχει η δυνατότητα εστίασης κατά περίπου 50% πατώντας το «κλικ» του δεξιού αναλογικού μοχλού, μια κίνηση που έχει ως αποτέλεσμα την πιο αργή κίνηση στο χώρο, αλλά μια σκόπευση με σαφώς μεγαλύτερη ακρίβεια.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΜε αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιείται το όπλο της Bullet Witch (το οποίο έχει άπειρες σφαίρες για κάθε τύπο του) είτε για τις βασικές λειτουργίες του, είτε για melee κινήσεις όταν αυτό απαιτείται. Ωστόσο, ενώ οι λειτουργίες που διαθέτει το όπλο της Alicia, αλλά και το γενικότερο concept των βολών του παιχνιδιού δεν ξεφεύγει από τα καθιερωμένα, η χρήση των ξορκιών είναι που καθιστά το σύστημα μάχης αυτού του τίτλου ως κάτι το ξεχωριστό. Πατώντας λοιπόν το ανάλογο κουμπί του χειριστηρίου, στην οθόνη εμφανίζεται ένας «δαιμονικός» κύκλος στην περίμετρο του οποίου είναι χαραγμένα τα διαθέσιμα ξόρκια. Mε το πάτημα ενός εκ των face buttons (Α, Β, Χ, Υ), o παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε από αυτά επιθυμεί, είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε μέσα από μια «κινηματογραφική σκηνή» τύπου summon.

Αυτά τα ξόρκια ξεκινούν από απλές κινήσεις θεραπείας πολιτών (ή στρατιωτών, οι οποίοι μας συνοδεύουν αργότερα στην περιπέτεια) που έχουν την ανάγκη μας ή δημιουργία ενός μαγικού τοίχου, ο οποίος μας προστατεύει προσωρινά από τα αντίπαλα πυρά και φτάνουν μέχρι εντυπωσιακές επικλήσεις, όπου η Alicia -ως άλλη Storm των X-Men- ελέγχει τα στοιχεία της φύσης και εξαπολύει ηλεκτρικές καταιγίδες κατά των δυσκολότερων από τους αντιπάλους της ή πετά τριαντάφυλλα, που μόλις προσγειωθούν στο έδαφος μεταμορφώνονται σε φονικά αγκάθια τεραστίων διαστάσεων. Σε αυτό το επίπεδο, δηλαδή στη χρήση των ξορκιών της Alicia, η Cavia τα κατάφερε αρκετά καλά, καθώς όχι μόνο επένδυσε με όμορφα γραφικά και ρεαλιστική φυσική την εξέλιξη και τα αποτελέσματα των μαγικών δυνάμεων, αλλά την ίδια στιγμή τα προσφέρει απλόχερα από τα πρώτα κιόλας επίπεδα χαρίζοντας από νωρίς στον παίκτη την απόλαυση του να τα χρησιμοποιεί.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΒέβαια, ως ένα action/ adventure παιχνίδι που σέβεται τον εαυτό του, το Bullet Witch διαθέτει τους απαραίτητους βαθμούς εμπειρίας μετά το πέρας κάθε επιπέδου, βαθμοί που είτε αναβαθμίζουν τα ήδη υπάρχοντα ξόρκια αλλάζοντας άρδην το οπτικό και πρακτικό αποτέλεσμά τους, είτε δίνουν τη δυνατότητα αγοράς νέων μαγικών δυνάμεων και εκφάνσεων του όπλου της ηρωίδας. Παίζοντας το παιχνίδι της Atari, οι επιρροές από τη σειρά Devil May Cry είναι προφανείς, αν και τελικά δεν έχουν βρει τόσο μεγάλη και ουσιαστική εφαρμογή στο gameplay, όσο στο εντυπωσιακό «στυλ» της ηρωίδας και στο σοβαρό, λιγομίλητο προφίλ που αυτή διαθέτει, το οποίο, όντως, την κάνει να μοιάζει με μια θηλυκή εκδοχή του Dante.

Παρόλα αυτά, ο εντυπωσιασμός που αρχικά προκαλεί το πόνημα της Cavia γρήγορα φθίνει και δίνει τη θέση του σε ένα μονότονο κα επαναλαμβανόμενο gameplay, το οποίο το μόνο που ζητά από τον παίκτη είναι να αντιμετωπίζει κύματα των ίδιων ακριβώς εχθρών (μετά από αρκετές ώρες παιχνιδιού συναντήσαμε μόλις τρία διαφορετικά είδη αντιπάλων) μέσα σε απολύτως γραμμικά επίπεδα. Ένα ακόμα μειονέκτημα που εντοπίσαμε σε αυτήν την, σχεδόν ολοκληρωμένη, έκδοση του Bullet Witch που λάβαμε από την Atari, έχει να κάνει με την ποιότητα των γραφικών.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΕνώ λοιπόν το παιχνίδι διαθέτει αξιόλογα μοντέλα χαρακτήρων στις κινηματογραφικές σκηνές (η τεχνοτροπία και η αισθητική των γραφικών μάς θύμισε το Dead Rising της Capcom), το ίδιο δεν ίσχυε για τα in-game γραφικά, με εξαίρεση τη φιγούρα της ίδιας της Alicia, τα οπτικά εφέ των ξορκιών και τη φυσική των αντικειμένων. Επίσης, η επιλογή της Cavia να χρησιμοποιεί συνεχώς (σε επίπεδο copy-paste) ως θέατρο επιχειρήσεων τοποθεσίες όπως αμερικανικές μεγαλουπόλεις και χωριά, οδηγούν το παιχνίδι σε μια αναπόφευκτη μονοτονία, που γίνεται ακόμη εντονότερη μετά την προαναφερθείσα γραμμικότητα των αποστολών και το επαναλαμβανόμενο gameplay.

Για την ώρα, θα παραμείνουμε στα παραπάνω και θα επανεξετάσουμε αυτό το αποκλειστικό και αρκετά ενδιαφέρον παιχνίδι της Atari για το Xbox 360 τον ερχόμενο Μάρτιο, αφού θα έχουμε λάβει την τελική και ολοκληρωμένη του έκδοση, μέσα από την οποία θα βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα για την ποιότητά του.

Γιώργος Καλλίφας

Κυκλοφορία Μάρτιος 2007

{nomultithumb}

Γιώργος Καλλίφας
Γιώργος Καλλίφας

Απο το 1982 και έναν "κλώνο" κονσόλας Atari ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation, Xbox... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα . Σήμερα βρίσκει ακομα χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, αλλά και κανένα high fantasy βιβλίο, ταινίες και σειρές.

Άρθρα: 4168

Υποβολή απάντησης