
Freeware: Jumper
Νέα στήλη, στην οποία εξετάζουμε ορισμένα από τα πιο ενδιαφέροντα freeware παιχνίδια του web
Νέα στήλη, στην οποία εξετάζουμε ορισμένα από τα πιο ενδιαφέροντα freeware παιχνίδια του web Νέα στήλη, στην οποία εξετάζουμε ορισμένα από τα πιο ενδιαφέροντα freeware παιχνίδια του web
Είναι γεγονός ότι οι μεγάλες παραγωγές βιντεοπαιχνιδιών απαιτούν πλέον την ενασχόληση δεκάδων ατόμων ανάμεσα στους διάφορους τομείς που απαρτίζουν ένα project. Ωστόσο, εκτός από τις πολυδάπανες εμπορικές παραγωγές υπάρχουν άτομα, τα οποία κατευθυνόμενα από την αγάπη τους για τα βιντεοπαιχνίδια, καταφέρνουν να δημιουργήσουν ιδιαίτερα καλά παιχνίδια διανέμοντάς τα δωρεάν. Τα επονομαζόμενα ως «freeware» αποτελούν ερασιτεχνικές και ατομικές, συνήθως, προσπάθειες. Ωστόσο δεν λείπουν τα freeware όπου τα εμπλεκόμενα άτομα ξεπερνούν τον διψήφιο αριθμό. Τα παιχνίδια αυτά συμπληρώνουν όλο το εύρος των γνωστών ειδών -από αθλητικά μέχρι πολύπλοκα RPGs και Strategies με 2D ή 3D γραφικά. Μέσω αυτών των άρθρων θα προσπαθήσουμε να μεταφέρουμε στους αναγνώστες του GameOver τα πιο ενδιαφέροντα, κατά τη γνώμη μας, freeware παιχνίδια, τα οποία θα μπορείτε να τα “κατεβάζετε” άλλοτε κατευθείαν από το site και άλλοτε μέσω του ανάλογου link.
JUMPER
Θα εγκαινιάσουμε αυτή τη νέα κατηγορία άρθρων με ένα αξιόλογο platform παιχνίδι ονόματι Jumper. Στο Jumper χειριζόμαστε τον Ogmo, ένα “τετράγωνο” πλάσμα, το οποίο, μετά το εισαγωγικό και χιουμοριστικό κειμενάκι, θα κληθούμε να ελέγξουμε προκειμένου να το οδηγήσουμε με ασφάλεια στην έξοδο κάθε επιπέδου. Η κύρια βοήθεια που έχουμε στην καθοδήγηση του Ogmo είναι η δυνατότητά του να πραγματοποιεί ένα επιπλέον άλμα όταν βρίσκεται στον αέρα, όπως προϊδεάζει άλλωστε και το όνομα του παιχνιδιού. Συνολικά, το παιχνίδι αποτελείται από 42 επίπεδα που χωρίζονται σε 6 συνολικά κόσμους. Κάθε ένα από αυτά απεικονίζεται μέσω μίας στατικής εικόνας όπου πρέπει να οδηγήσουμε τον Ogmo από την αριστερή της πλευρά στη δεξιά. Υπάρχει πληθώρα διαφορετικών εμποδίων που δυσκολεύουν την μετακίνηση του χαρακτήρα.
Ηλεκτροφόρες δέσμες, καρφιά, γκρεμοί και άλλα εμπόδια καταφέρνουν να εξοντώσουν τον Ogmo με την παραμικρή επαφή. Εκτός αυτών, υπάρχουν μετακινούμενες πλατφόρμες, επιφάνειες που υποχωρούν, μοχλοί που ανοιγοκλείνουν το ρεύμα και power ups που μας επιτρέπουν να κάνουμε ένα επιπλέον άλμα (δηλαδή ένα τρίτο άλμα συνολικά).
Όλα αυτά τα στοιχεία περιπλέκουν την μετακίνηση στα επίπεδα δημιουργώντας έναν ιδιαίτερα υψηλό βαθμό δυσκολίας κυρίως από το δέκατο επίπεδο και μετά. Ωστόσο, ο απλοϊκός και πολύ καλά ανταποκρινόμενος χειρισμός, σε συνδυασμό με την δυνατότητα να ξαναπροσπαθείτε απευθείας το επίπεδο όπου χάνετε, καθιστούν δύσκολη την εγκατάλειψη του παιχνιδιού αν δεν καταφέρετε να το περάσετε. Το Jumper διαθέτει απλοϊκά γραφικά χωρίς κάποια ιδιαίτερη λεπτομέρεια. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι αυτό δεν έχει, φυσικά, σκοπό του να προσφέρει κορυφαία γραφικά αλλά ιδιαίτερα ευχάριστο και απαιτητικό “platforming”. Τέλος, υπάρχει και ένας editor για όσους ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν τα δικά τους επίπεδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δημιουργία του Jumper αποτελεί προσπάθεια ενός ατόμου.
Νικόλας Μαρκόγλου
Κατεβάστε το Jumper και τον editor του πατώντας εδώ
{nomultithumb}