Need for Speed: ProStreet

Μετά τα σκαμπανεβάσματα, η σειρά επιστρέφει δυναμικά με ένα επεισόδιο που θα κάνει αίσθηση

Μετά τα σκαμπανεβάσματα, η σειρά επιστρέφει δυναμικά με ένα επεισόδιο που θα κάνει αίσθηση

Μετά τα σκαμπανεβάσματα, η σειρά επιστρέφει δυναμικά με ένα επεισόδιο που θα κάνει αίσθηση

Πολλοί είναι οι φίλοι της σειράς Need for Speed που ανέφεραν με ισχυρά επιχειρήματα το γεγονός πως το NFS: Carbon δεν προσέφερε τα αναμενόμενα, κυρίως μετά τις θετικές (κατά κύριο λόγο) εντυπώσεις που είχε αφήσει το Most Wanted. Η EA έλαβε αυτά τα μηνύματα και αποφάσισε φέτος να απομακρυνθεί αρκετά από την περσινή της προσέγγιση. Το Need for Speed ProStreet έχει να κάνει κυρίως με τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους οδηγούς σε υψηλό επίπεδο, όπως μαρτύρησαν και οι Andrew Hahn και Scott Nielsen της ομάδας προγραμματισμού που μας έκαναν την παρουσίαση.

«Αφορμή για τη δημιουργία κάθε Need for Speed με πρωταγωνιστές τις κόντρες είναι το γεγονός ότι οι φίλοι της ταχύτητας και του modification αυτοκινήτων δεν μπορούν να απολαύσουν αυτό που αγαπούν στην πραγματικότητα», δήλωσαν και τα δύο στελέχη της ομάδας.

Το φετινό παιχνίδι χωρίζεται σε τέσσερα modes, τα Drift Racing, Speed Challenge, Grip Racing και Drag Racing. Η επίδειξη περιελάμβανε το δεύτερο και το τέταρτο. Στο Speed Challenge, οι παίκτες βάζουν σαν στόχο την καταγραφή της υψηλότερης δυνατής ταχύτητας σε συγκεκριμένα σημεία της πίστας, με το νικητή να αναδεικνύεται από τον μέσο όρο κάθε αγώνα. Στο Drag Racing, ο παίκτης καλείται να κάνει το καλύτερο δυνατό Burn Out και να ξεκινήσει να τρέχει σε ευθεία μέχρι τον τερματισμό στο συντομότερο δυνατό χρόνο. Η βασική διαφορά στο mode είναι ότι φέτος τα οχήματα δεν κινούνται on rails (νοητές προκαθορισμένες ευθείες), αλλά ο έλεγχός του έχει δοθεί πλήρως στον παίκτη.
 
Σε κάθε mode ο παίκτης θα πρέπει να κάνει τις ανάλογες ρυθμίσεις έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να κινείται στα όρια, προσπαθώντας να τερματίσει στην πρώτη θέση (ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε αγώνα). Η προσέγγιση σε κάτι πιο φωτορεαλιστικό επέστρεψε στο ProStreet, κάτι που ξεχωρίζει άμεσα από την εικόνα που αντικρίζει ο gamer με το που φορτώνει τον πρώτο του αγώνα.

Η ομάδα ανάπτυξης δούλεψε, όπως μας αποκαλύφθηκε, πάνω από 18 μήνες σε πολλούς τομείς του παιχνιδιού όπως στον καπνό που αφήνουν τα λάστιχα από το BurnOut στην αφετηρία. Για όσους δεν γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται, μιλάμε για την γρήγορη περιστροφή των τροχών στο οδόστρωμα, με την τριβή οδοστρώματος και ελαστικού να φέρνει αρκετό καπνό στο πίσω μέρος του οχήματος. Ο συγκεκριμένος καπνός αποτελεί φέτος και ένα από τα «εργαλεία» που έχει στα χέρια του ο χρήστης, αφού θα μπορεί με αυτό τον τρόπο να μειώνει το οπτικό πεδίο όσων ακολουθούν και να τους βάζει στον κίνδυνο μιας σύγκρουσης (και, ακολούθως, της απώλειας αρκετών δευτερολέπτων).

Το σύστημα καταστροφής έχει βελτιωθεί αρκετά με τις πρώτες επαφές να δημιουργούν τις απαραίτητες γρατζουνιές στο εξωτερικό και τα ισχυρότερα χτυπήματα να προκαλούν μέχρι και την απώλεια τμημάτων του αυτοκινήτου (προφυλακτήρας, καπό, πόρτες κτλ). Σε επίπεδο οπτικής γωνίας, η ομάδα δεν προσφέρει μόνο προοπτική μέσα από το cockpit, αφού κάτι τέτοιο θα καθυστερούσε αρκετά ακόμα την ανάπτυξη (η οποία, όπως μας εξήγησαν τα δύο μέλη της ομάδας ανάπτυξης, χρειάστηκε αρκετούς μήνες περισσότερους από το Carbon, λόγω των πολλών τομέων στους οποίους έγιναν διορθώσεις).

Και η μηχανή των physics παρουσιάζει σαφέστατες βελτιώσεις σε σχέση με τα προηγούμενα Need for Speed, μιας και το όχημα συμπεριφέρεται διαφορετικά ανάλογα με το οδόστρωμα. Σαφέστατα δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάτι στο στιλ του Colin McRae: DiRT, ωστόσο αυτό που είδαμε ήταν κλάσεις ανώτερο από οτιδήποτε άλλο στη σειρά. Σε ερώτηση σχετικά με το αν θα οδηγούμε σε διάφορες καιρικές συνθήκες ή όχι, η απάντηση ήταν πως οι πίστες θα διεξάγονται σε διάφορες ώρες της ημέρας, χωρίς όμως να υπάρχουν weather effects. «Αστυνομικοί στο ProStreet δε θα υφίστανται μιας και δεν ταιριάζουν στο φετινό concept», τόνισε ο Scott Nielsen, συνεχίζοντας: «ο στόχος μας στο νέο παιχνίδι είναι να οδηγούν οι παίκτες στα όρια και να επιτυγχάνουν κορυφαίες επιδόσεις, χωρίς το άγχος ότι κάποιος εκτός αγώνα τους κυνηγάει».

Οι προσφερόμενες τοποθεσίες φτάνουν τις 14 και είναι αντίγραφα πραγματικών σημείων του πλανήτη, από τα οποία η ΕΑ δανείστηκε αρκετά χαρακτηριστικά στοιχεία. Τα ανταλλακτικά που θα μπορεί να χρησιμοποιεί κάθε οδηγός είναι τα επίσημα από τους πιο γνωστούς dealers, ενώ το Autosculpt mode δίνει για άλλη μια φορά το παρόν.

Οι εκδόσεις Xbox 360 και PlayStation 3 θα είναι ακριβώς ίδιες, όπως ενημερωθήκαμε, ενώ το ProStreet θα κυκλοφορήσει σε όλα τα formats (Wii, Nintendo DS, PC, PlayStation 2, PSP, Xbox 360 και PlayStation 3) τον ερχόμενο Νοέμβριο. 

Παύλος Παπαπαύλου

Όλα τα ειδικά θέματα, τις συνεντεύξεις και τα νέα από το LGC 2007 -αφού απομακρυνθούν από την αρχική σελίδα- θα τα βρίσκετε συγκεντρωμένα στον ειδικά διαμορφωμένο τομέα του GameOver.

{nomultithumb}

ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ
Άρθρα: 833

Υποβολή απάντησης