Burnout Paradise

Ο πιο εντυπωσιακός τίτλος καταστροφών με αυτοκίνητα μπαίνει στη μάχη των συστημάτων νέας γενιάς

Ο πιο εντυπωσιακός τίτλος καταστροφών με αυτοκίνητα μπαίνει στη μάχη των συστημάτων νέας γενιάς

Ο πιο εντυπωσιακός τίτλος καταστροφών με αυτοκίνητα μπαίνει στη μάχη των συστημάτων νέας γενιάς

Όσοι από εμάς είναι λάτρεις της γρήγορης οδήγησης και των action racing τίτλων, δε γίνεται να μην είμαστε και φανατικοί της σειράς Burnout. Μιας σειράς που εξ’ αρχής είχε φανατικό κοινό, και με το που μεταφέρθηκε στα χέρια της ΕΑ «εκτοξεύθηκε». Τι καλύτερο λοιπόν θα μπορούσε να περιμένει κανείς εκτός από το νέο Burnout εκτός από εντυπωσιακές συγκρούσεις, ακόμα μεγαλύτερο επίπεδο λεπτομέρειας στις καταστροφές και πανέμορφα εφέ; Η 25-λεπτη παρουσίαση μάς έγινε από δύο στελέχη του marketing της ΕΑ Europe και έλαβε χώρα σε δύο PlayStation 3 εκδόσεις που απεικονίζονταν παράλληλα σε δύο μεγάλες οθόνες τοποθετημένες η μία δίπλα στην άλλη. Όπως μας είπαν, η Criterion κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακές επιδόσεις σε τεχνικό τομέα με σταθερό ρυθμό ανανέωσης καρέ στα 60 fps.

Τα σημεία στα οποία στάθηκε η έναρξη της παρουσίασης ήταν δύο: α) στην υπερβολικά βελτιωμένη απεικόνιση της ζημιάς στα αυτοκίνητα και β) στην πόλη όπου διεξάγεται το παιχνίδι. Όσον αφορά στο δεύτερο, η εταιρία ανέλαβε να δημιουργήσει μία ολόκληρη πόλη από την αρχή, έτσι ώστε να είναι κατασκευασμένη για κόντρες, άλματα και πολλά, μα πάρα πολλά τρακαρίσματα. Στο πρώτο δίλεπτο, μας παρουσιάστηκε και η πρώτη μετωπική, από την οποία αντιληφθήκαμε άμεσα που ακριβώς πήγε φέτος η σειρά.

Την ώρα που τα οχήματα βρίσκονται ελάχιστα εκατοστά του δευτερολέπτου πριν τη σύγκρουση (η οποία δεν μπορεί να αποφευχθεί), η κάμερα γυρνάει στο πλάι του δρόμου, προβάλλοντας από συγκεκριμένο ύψος σε αργή κίνηση το χτύπημα. Η λεπτομέρεια είναι αρκετά εντυπωσιακή με τις λαμαρίνες να «λυγίζουν» πιο αληθινά από ποτέ και σε σχέση με οποιοδήποτε παιχνίδι προσφέρει συγκρούσεις αυτού του είδους. Από εκεί και πέρα στον τομέα του χειρισμού –επιτέλους!!!- γίνεται σωστή χρήση στο χειρόφρενο, έτσι ώστε τα οχήματα να μπορούν να γλιστρούν πιο εύκολα στις απότομες στροφές.

Σε πάρα πολλά σημεία της πίστας που είδαμε υπήρχαν ράμπες και διάφορα άλλα στοιχεία που ωθούν τον παίκτη σε άλματα, που προσφέρουν αφθονία πόντων. Η πόλη, εκτός όλων των άλλων, είναι χωρισμένη σε περιοχές και δρόμους. Κάθε δρόμος έχει το δικό του όνομα, όχι μόνο για να προσθέσει στον τομέα της αληθοφάνειας, αλλά και για πρακτικούς λόγους. Κάθε δρόμος έχει αρχή και τέλος, με αποτέλεσμα σε αυτό το σημείο να καταγράφεται ο ταχύτερος χρόνος που έχει πετύχει κάθε οδηγός.

Με αυτό τον τρόπο, η Criterion δημιούργησε για κάθε δρόμο της πόλης έναν ξεχωριστό αγώνα, στον οποίο οι παίκτες πρέπει να διασχίσουν συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων στο μικρότερο χρονικό διάστημα  (οι χρόνοι των χρηστών που υπάρχουν στη λίστα των φίλων του κατόχου του συστήματος, ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο). Επίσης, σε κάθε σταυροδρόμι όπου υπάρχουν φανάρια, ο παίκτης με το ταυτόχρονο πάτημα των πλήκτρων L2+R2 μπορεί να ξεκινήσει οποιονδήποτε αγώνα θέλει με άλλους οδηγούς που βρίσκονται τριγύρω και ελέγχονται από το ΑΙ. Η νέα προσθήκη που έγινε στον τομέα των αγώνων είναι ότι ο παίκτης μπορεί να αποσυρθεί από την οποιαδήποτε πίστα, απλά μένοντας ακίνητος στο πλάι του δρόμου για 5-6 δευτερόλεπτα.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον challenge που έχει προστεθεί στο Burnout Paradise είναι το λεγόμενο Power Parking. Σε αυτό, ο παίκτης καλείται αρχικά να εντοπίσει δρόμο, στον οποίο υπάρχουν παρκαρισμένα πολλά οχήματα. Εκεί, αφού εντοπίσει ένα κενό, στο οποίο χωράει το όχημά του, πρέπει να πάρει φόρα, να τραβήξει χειρόφρενο και να καταφέρει να το ακινητοποιήσει στη συγκεκριμένη θέση πάρκινγκ (αυτό σίγουρα το έχετε δει σε action movies).

Επειδή Burnout χωρίς ζημιές δε γίνεται, το Paradise εισάγει ορισμένα νέα στοιχεία και σε αυτό το τμήμα. Σε κάθε αγώνα, το όχημα του παίκτη δέχεται αρκετά χτυπήματα και μπορεί να ανατραπεί άπειρες φορές. Ωστόσο, για να αλλαχθεί το αμάξωμα, θα πρέπει το όχημα να διαλυθεί πλήρως. Σε περίπτωση που μετά από μια σύγκρουση προσγειωθεί στις τέσσερις ρόδες, συνεχίζει τον αγώνα του ως έχει… Πέραν αυτών, σε πολλά σημεία της νέας πόλης υπάρχουν Paint Shops, από τα οποία ο οδηγός μπορεί να περάσει με 200 χιλιόμετρα/ώρα και να επισκευάσει (με το ανάλογο αντίτιμο) τις όποιες ζημιές έχει υποστεί το όχημά του!

Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να γεμίσει και οποιοσδήποτε χρήστης με boost, περνώντας από ένα οποιοδήποτε Gas Station. Τέλος, ήρθε η ώρα να κάνει την εμφάνισή του ένα άκρως εκπληκτικό τμήμα του τίτλου. Ο λόγος για τα Car Parks, τα οποία είναι τα γνωστά μας πολυόροφα πάρκινγκ. Τα οχήματα μπορούν να οδηγηθούν μέχρι τις ταράτσες τους, στις οποίες υπάρχουν ράμπες για άλματα στις οροφές των κτιρίων. Τα combos πόντων που λαμβάνονται υπό αυτές τις συνθήκες είναι εκπληκτικά, ενώ και οι συγκρούσεις και οι ζημιές που υφίστανται μετά από ένα «μαγικό» άλμα είναι μοναδικά…

Μετά από τα παραπάνω, ήρθε και η ώρα να μας εξηγήσουν οι άνθρωποι της ΕΑ το λόγο ύπαρξης δύο ξεχωριστών συστημάτων και των δύο τηλεοράσεων. Ο λόγος αυτός ήταν το online mode (τόσο σε LAN όσο και σε Network επίπεδο) και το πώς αλληλεπιδρούν δύο χρήστες σε αυτές τις συνθήκες. Έχοντας ο ένας χρήστης τον άλλο στην friends list του, πάτησε το δεξί πλήκτρο στο D-Pad, το παιχνίδι του εμφάνισε μια λίστα με τους online friends, διάλεξε το φίλο που ήθελε και του έστειλε invitation να αγωνιστούν μαζί (η όλη διαδικασία ολοκληρώθηκε με τρία πατήματα της δεξιάς κατεύθυνσης στο D-Pad). Μετά την επίτευξη της σύνδεσης, το σύστημα προχώρησε σε αυτόματη σύγκριση των καλύτερων επιδόσεων ημέρας σε όλους τους τομείς (καλύτερο άλμα, πιο ισχυρό τρακάρισμα, υψηλότερη ταχύτητα κτλ).

Όση ώρα οι δύο παίκτες είναι συνδεδεμένοι (ασχέτως του αν αγωνίζονται στον ίδιο αγώνα ή όχι) και ένας από τους δύο επιτύχει υψηλότερο σκορ, στο δεύτερο χρήστη εμφανίζεται η επίδοση σε πραγματικό χρόνο. Για τη διαδικασία του online mode, αναμένεται να αξιοποιηθούν στο μέγιστο βαθμό και οι κάμερες των PlayStation 3 και Xbox 360.

Με τη χρήση τους, όταν ένας από τους δύο πετάξει τον άλλο έξω από το δρόμο, ο «ηττημένος» μπορεί να καταγράψει μία αντίδραση, η οποία μεταφέρεται αυτόματα στην οθόνη του άλλου (η διαδικασία μεταφοράς της φωτογραφίας δεν ξεπέρασε τα 2 δευτερόλεπτα!!!). Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται αυτόματα στο σύστημα και ο χρήστης μπορεί να τις στείλει ακόμα και μέσω των menu στα PlayStation Menu και Xbox 360 Dashboard. Κλείνοντας την παρουσίαση, τα στελέχη της ΕΑ μας διαβεβαίωσαν ότι η απεικόνιση σε αυτό το σημείο της ανάπτυξης έχει επιτευχθεί στα 720p, ωστόσο θα γίνουν προσπάθειες (εφόσον υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος) για ανάλυση 1080p. Το Burnout Paradise αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος του έτους και σε εκδόσεις για PlayStation 3 και Xbox 360.

Παύλος Παπαπαύλου

Όλα τα ειδικά θέματα, τις συνεντεύξεις και τα νέα από το LGC 2007 -αφού απομακρυνθούν από την αρχική σελίδα- θα τα βρίσκετε συγκεντρωμένα στον ειδικά διαμορφωμένο τομέα του GameOver.

{nomultithumb}

ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ
Άρθρα: 833

Υποβολή απάντησης