Στο PC έγινε η ανάπτυξη του DMC 4

Ο παραγωγός του τίτλου αναφέρει λεπτομέρειες για την ανάπτυξης του παιχνιδιού

Ο παραγωγός του τίτλου αναφέρει λεπτομέρειες για την ανάπτυξης του παιχνιδιού

Ο παραγωγός του Devil May Cry 4 Hiroyuki Kobayashi τόνισε πως θεωρεί σωστό όταν μια εταιρία αναπτύσσει κάποιον τίτλο, να έχει όλη την προσοχή της στραμμένη πάνω του και να μην ασχολείται με το τι κάνει ο ανταγωνισμός. Αυτή ήταν η δήλωση του συμπαθούς Ιάπωνα σε ερώτηση για το ποια είναι η γνώμη του σχετικά με τα Ninja Gaiden και God of War, τίτλους με τους οποίους δεν έχει ασχοληθεί ποτέ. Κατά λέξη, ανέφερε πως: “δεν έχω χρόνο να παίζω πολύ αυτές τις ημέρες. Σα δημιουργός, πιστεύω πως είναι καλύτερα έτσι. Γιατί αν δεις κάτι που σου αρέσει, τότε δεν θα μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις. Οπότε πιστεύω πως είναι καλύτερα να κρατάς μια απόσταση. Πηγή έμπνευσής μου δεν είναι εξάλλου ανταγωνιστικές δημιουργίες, αλλά κυρίως animated ταινίες”.

Η είδηση ήρθε λίγο αργότερα όταν ο Kobayashi παραδέχθηκε πως ναι μεν η ανάπτυξη του Devil May Cry 4 ξεκίνησε στο PS3, αλλά το development μεταφέρθηκε εξολοκλήρου στο PC, μιας και δημιουργώντας τον κώδικα στην συγκεκριμένη πλατφόρμα, είναι ευκoλότερο να γίνει -έπειτα- η μεταφορά στα PS3 και Xbox 360. Κατά τα άλλα, η ημερομηνία κυκλοφορίας παραμένει ως έχει, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2008, ενώ το demo θα διατεθεί τον Ιανουάριο μέσω Xbox Live και Playstation Network.

Γιώργος Τσακίρογλου

{nomultithumb}

Γιώργος Τσακίρογλου
Γιώργος Τσακίρογλου

Τα videogames για τον Γιώργο δεν είναι τρόπος ζωής. Η μεγάλη αγάπη του παραμένουν οι δύο τροχοί και -αναπάντεχα- ό,τι ψηφιακό προσπαθεί να τους μοιάσει. Τα χρόνια πέρασαν και πλέον τα "παιχνίδια" αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα, αλλά πάντα ένα αναπόσπαστο κομμάτι της, όπως είναι η μουσική, οι βόλτες, τα ταξίδια και... οι σούζες!

Άρθρα: 4264

Υποβολή απάντησης