Η Ubisoft χρησιμοποιεί την τεχνολογία amBX

Αρχικά συμβατή με pc τίτλους, σύντομα και στις κονσόλες

Αρχικά συμβατή με pc τίτλους, σύντομα και στις κονσόλες

Τη χρήση της τεχνολογίας amBX θα κάνει η Ubisoft σε αρκετές από τις επερχόμενες δημιουργίες της όπως είναι το Far Cry 2 και το Brothers in Arms: Hell’s Highway. Η συγκεκριμένη τεχνολογία που παρουσιάστηκε στην CES να λειτουργεί και στους δύο παραπάνω τίτλους, πρακτικά επιτρέπει στον developer να συμπεριλάβει στοιχεία “surround sense” στα videogames, όπως για παράδειγμα φως, χρώμα, ήχο, δονήσεις και αέρα, μέσω διαφόρων περιφερειακών. “Το να εργάζεσαι με έναν από τους μεγαλύτερους publishers στον κόσμο είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να επιδείξεις την amBX τεχνολογία στο ευρύ κοινό” δήλωσε ο COO της amBX Jo Cooke. “Tα Far Cry 2 και Brothers in Arms: Hell’s Highway είναι τίτλοι που θα αποδείξουν πόσο ισχυρή είναι η συγκεκριμένη τεχνολογία και πόσο ρεαλιστικά μπορεί να αποδώσει την ένταση της μάχης”.

Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι publishers που έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία amBX, αλλά η Philips –στην οποία ανήκει η συγκεκριμένη τεχνολογία- ακόμα δεν έχει αποκαλύψει και πάρα πολλά. Για την ώρα όλα τα παραπάνω αφορούν τίτλους για PC, αν και μια ανακοίνωση που θα αφορά τις κονσόλες είναι απλά θέμα χρόνου για να γίνει.

Γιώργος Τσακίρογλου

{nomultithumb}

Γιώργος Τσακίρογλου
Γιώργος Τσακίρογλου

Τα videogames για τον Γιώργο δεν είναι τρόπος ζωής. Η μεγάλη αγάπη του παραμένουν οι δύο τροχοί και -αναπάντεχα- ό,τι ψηφιακό προσπαθεί να τους μοιάσει. Τα χρόνια πέρασαν και πλέον τα "παιχνίδια" αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα, αλλά πάντα ένα αναπόσπαστο κομμάτι της, όπως είναι η μουσική, οι βόλτες, τα ταξίδια και... οι σούζες!

Άρθρα: 4264

Υποβολή απάντησης