
Ομιλίες των Microsoft και Nintendo στo GDC
Σημαντικά θέματα στο προσκήνιο από τις δύο εταιρείες
Σημαντικά θέματα στο προσκήνιο από τις δύο εταιρείες
Με την ημερομηνία διεξαγωγής του Game Developers Conference (συνέδριο σχετικά με την ανάπτυξη παιχνιδιών) να πλησιάζει όλο και περισσότερο, ανακοινώθηκαν οι ομιλητές των Microsoft και Nintendo, καθώς επίσης και τα θέματα για τα οποία θα μιλήσουν. Πιο, συγκεκριμένα, από την πλευρά της Microsoft η ομιλία του αντιπροέδρου των Xbox Live, Software και Services John Schappert θα φέρει τον τίτλο “Ένα αχανές μέλλον: επιτρέποντας τη δημιουργικότητα του κοινού”. Αυτή η ομιλία θα επικεντρώνεται στη στρατηγική που θα ακολουθήσει η Microsoft για το Xbox 360 στο τρέχον έτος, αλλά και στην αυξανόμενη σημασία του online μέρους, τόσο όσον αφορά στο ίδια τα παιχνίδια όσο και την διακίνηση αυτών μέσω διαδικτύου.
Από την άλλη πλευρά, η Nintendo θα εκπροσωπηθεί από τρεις ομιλητές. Δεδομένης της, όπως φαίνεται, επιτυχημένης κυκλοφορίας του Wii Fit στην Ιαπωνία, ο υπεύθυνος του εν λόγω hardware Takao Sawano θα μιλήσει στο συνέδριο με τίτλο θέματος “Wii Fit: Δημιουργώντας ένα νέο interface για το οικιακό σύστημα” και θα αναφέρεται στις φιλοσοφικές, πρακτικές και κοινωνικές προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπιστούν κατά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για το Wii Fit. Η ομιλία του Takashi Aoyama (Network Group Team Leader) θα έχει τον τίτλο “Σχεδιάζοντας το μενού του Wii: Από τα πρώτα του βήματα μέχρι το WiiWare” και θα αφορά κυρίως τις προσπάθειες της Mario Factory για την διάθεση ολοκληρωμένων και καινούριων παιχνιδιών εξολοκλήρου δια μέσου της online υπηρεσίας του Wii. Τέλος, την ομιλία με τίτλο “Δημιουργώντας χαρακτήρες: Η αποτίμηση του Super Smash Bros. Brawl” θα εκφέρει ο Masahiro Sakurai (Creative Developer). Η GDC θα διεξαχθεί από τις 18 έως τις 22 Φεβρουαρίου στο San Francisco.
{nomultithumb}