Ομιλίες των Microsoft και Nintendo στo GDC

Σημαντικά θέματα στο προσκήνιο από τις δύο εταιρείες

Σημαντικά θέματα στο προσκήνιο από τις δύο εταιρείες

Με την ημερομηνία διεξαγωγής του Game Developers Conference (συνέδριο σχετικά με την ανάπτυξη παιχνιδιών) να πλησιάζει όλο και περισσότερο, ανακοινώθηκαν οι ομιλητές των Microsoft και Nintendo, καθώς επίσης και τα θέματα για τα οποία θα μιλήσουν. Πιο, συγκεκριμένα, από την πλευρά της Microsoft η ομιλία του αντιπροέδρου των Xbox Live, Software και Services John Schappert θα φέρει τον τίτλο “Ένα αχανές μέλλον: επιτρέποντας τη δημιουργικότητα του κοινού”. Αυτή η ομιλία θα επικεντρώνεται στη στρατηγική που θα ακολουθήσει η Microsoft για το Xbox 360 στο τρέχον έτος, αλλά και στην αυξανόμενη σημασία του online μέρους, τόσο όσον αφορά στο ίδια τα παιχνίδια όσο και την διακίνηση αυτών μέσω διαδικτύου.

Από την άλλη πλευρά, η Nintendo θα εκπροσωπηθεί από τρεις ομιλητές. Δεδομένης της, όπως φαίνεται, επιτυχημένης κυκλοφορίας του Wii Fit στην Ιαπωνία, ο υπεύθυνος του εν λόγω hardware Takao Sawano θα μιλήσει στο συνέδριο με τίτλο θέματος “Wii Fit: Δημιουργώντας ένα νέο interface για το οικιακό σύστημα” και θα αναφέρεται στις φιλοσοφικές, πρακτικές και κοινωνικές προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπιστούν κατά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για το Wii Fit. Η ομιλία του Takashi Aoyama (Network Group Team Leader) θα έχει τον τίτλο “Σχεδιάζοντας το μενού του Wii: Από τα πρώτα του βήματα μέχρι το WiiWare” και θα αφορά κυρίως τις προσπάθειες της Mario Factory για την διάθεση ολοκληρωμένων και καινούριων παιχνιδιών εξολοκλήρου δια μέσου της online υπηρεσίας του Wii. Τέλος, την ομιλία με τίτλο “Δημιουργώντας χαρακτήρες: Η αποτίμηση του Super Smash Bros. Brawl” θα εκφέρει ο Masahiro Sakurai (Creative Developer). Η GDC θα διεξαχθεί από τις 18 έως τις 22 Φεβρουαρίου στο San Francisco.

{nomultithumb}

Νικόλας Μαρκόγλου
Νικόλας Μαρκόγλου

Η αγάπη του Νικόλα για το gaming ξεκίνησε από το Atari 2600 που εμφανίστηκε ένα ωραίο πρωινό στο σαλόνι. Έκτοτε, το πάθος για τα βιντεοπαιχνίδια εκτοξεύθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς. Ο κινηματογράφος είναι η δεύτερη αγάπη του και παρακολουθεί συχνά ταινίες από την εποχή του ασπρόμαυρου σινεμά μέχρι τα σύγχρονα blockbusters του Hollywood.

Άρθρα: 1434

Υποβολή απάντησης