Πληροφορίες για το TR: Underworld από το OPM
Ρεαλιστικότερη κίνηση και εξελιγμένο interaction
Ρεαλιστικότερη κίνηση και εξελιγμένο interaction
Μέσα από άρθρο, που δημοσιεύθηκε στο επίσημο αγγλικό περιοδικό για το Playstation, έγιναν γνωστές νέες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τη νέα περιπέτεια της Lara Croft. Σύμφωνα με αυτές, φαίνεται πως έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη ρεαλιστικότερη κίνηση της ηρωίδας αλλά και στην αλληλεπίδρασή της με το περιβάλλον, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι σε περιπτώσεις που βρέχει οι επιφάνειες θα γίνονται ολισθηρές, απαιτώντας από εμάς να προσέχουμε για την ισορροπία της Lara. Ωστόσο, κυριότερο στοιχείο του παιχνιδιού, σύμφωνα με τον Rob Pavey (project lead του Underworld) θα αποτελεί η δυνατότητα της Lara να εκτελεί οποιαδήποτε ενέργεια πιστεύουμε πως είναι ικανή να εκτελέσει, δίνοντάς μας έτσι μία ιδέα σχετικά με το μέγεθος των προσθηκών που έχουν γίνει στις κινήσεις της. Στο περιοδικό αναφέρεται ως παράδειγμα για την παραπάνω δήλωση η δυνατότητα της Lara να πάρει ένα ραβδί από το έδαφος και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσει για μάχη σώμα με σώμα, ως ακόντιο -κρατώντας το ταυτόχρονα μαζί με ένα πιστόλι- καθώς επίσης να το καρφώσει σε κάποιον τοίχο έτσι ώστε, μέσω αυτού του βοηθήματος, να πηδήξει σε ακόμα ψηλότερα σημεία, τα οποία ήταν μέχρι πριν απρόσιτα.
Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι οι περισσότεροι εχθροί θα απαρτίζονται από μη ανθρώπινα πλάσματα δεδομένου ότι θα ταξιδέψουμε σε πολλές μυθικές τοποθεσίες και σε διάφορες ηπείρους. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η χρήση της μοτοσικλέτας της Lara καθώς, πλέον, δεν θα περιορίζεται σε επίπεδα όπου οδηγούμε αποκλειστικά οχήματα αλλά, αντίθετα, θα μπορούμε να την οδηγούμε οποιαδήποτε στιγμή θέλουμε.
Νικόλας Μαρκόγλου{nomultithumb}