
Alone in the Dark: Η συνέντευξη
H παραγωγός του τίτλου Nour Polloni απαντάει στις ερωτήσεις του δικτύου XCN
H παραγωγός του τίτλου Nour Polloni απαντάει στις ερωτήσεις του δικτύου XCN
Το GameOver σε συνεργασία με το δίκτυο XCN, σας προσφέρει μια συνέντευξη της παραγωγού του Alone in the Dark Nour Polloni, η οποία απαντάει σε πολλά ερωτήματα γύρω από την πιο hot κυκλοφορία της Atari.
XCN Το αρχικό Alone in the Dark θεωρείται ακόμα και σήμερα ως ένα από τα καλύτερα action – adventures που έχουν ποτέ δημιουργηθεί για την αγορά των videogames. Έχετε εμπνευστεί καθόλου από αυτό ή από την σειρά γενικότερα για τη νέα δημιουργία;
NP Πραγματικά πηγή έμπνευσης αποτέλεσε ο πρώτος τίτλος της σειράς. Για την εποχή του ήταν αρκετά πρωτότυπο, με μια πολύ καλή ιστορία που δημιούργησε ένα νέο είδος. Σκοπός μας ήταν να δανειστούμε ορισμένα στοιχεία του για την νέα δημιουργία, αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν σημαίνει πως έχουν μεταφερθεί ανέπαφα.
XCN Τα διάφορα videos που κυκλοφόρησαν ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά. Μπορείτε να μας δώσετε ορισμένα παραδείγματα πραγματικών καταστάσεων που είναι απαραίτητο να προσεγγιστούν κάνοντας χρήση των physics που τόσο πολύ διαφημίζετε;
NP Η κάθε κατάσταση έχει περισσότερες από μία λύσεις και πραγματικά θέλουμε οι παίκτες να γίνουν δημιουργικοί για να τις αντιμετωπίσουν. Στην πορεία θα συναντήσουν πολλές εκπλήξεις αλλά και αρκετές απροσδόκητες εξελίξεις. Με αυτό το στοιχείο στο μυαλό είναι δύσκολο να δώσω κάποιο παράδειγμα.
XCN Πέρα από τα physics simulation ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο του τίτλου πως οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να προσπερνούν ορισμένα δύσκολα κεφάλαια, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις ταινίες DVD. Από την άλλη για κάποιον που θα ενεργήσει με αυτόν τον τρόπο, πως θα μάθει τι συνέβη στο κεφάλαιο που προσπέρασε;
NP Βασικά η ιδέα δεν είναι ο παίκτης να προσπερνά τα κεφάλαια, μιας και έτσι θα χάσει μεγάλο μέρος από την πλοκή της ιστορίας. Και κάνοντας εξάλλου κάτι τέτοιο το μόνο που θα καταφέρει είναι να κοροϊδεύει τον εαυτό του. Πρόθεσή μας είναι όλοι να φτάσουν μέχρι τέλους και να ολοκληρώσουν την ιστορία. Έτσι παρέχουμε την δυνατότητα επιλογής της σειράς ορισμένων κεφαλαίων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν γίνεται κάποιος να προσπεράσει ένα ολόκληρο. Απλά θα πρέπει να επιστρέψει κάποια στιγμή αργότερα και να ασχοληθεί μαζί του.
XCN Τα Eden Studios κατάφεραν να φέρουν μια επανάσταση στα racing games με το Test Drive Unlimited. Πιστεύετε πως το Alone in the Dark θα είναι το ίδιο επαναστατικό για την κατηγορία των action-adventure/survival horror;
NP Σκοπός μας με την συγκεκριμένη δημιουργία είναι να επαναφέρουμε στο προσκήνιο την ατμόσφαιρα του πρωτότυπου τίτλου και αυτό ελπίζουμε να το επιτύχουμε με την αλληλεπίδραση με τα περιβάλλοντα, τους πραγματικούς κανόνες της ζωής, την κινηματογραφική παρουσίαση και την δυνατότητα επιλογής κεφαλαίων. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτό που οι παίκτες αναμένουν συνήθως από τίτλους της κατηγορίας και με τα παραπάνω ελπίζουμε να τα καταφέρουμε.
XCN Γνωρίζουμε πως η αρχική πρόθεση της εταιρίας ήταν το Alone in the Dark να κυκλοφορεί ξεχωριστά ανά κεφάλαιο με την μορφή downloadable υλικού. Γιατί αποφασίσατε να το κυκλοφορήσετε υπό την μορφή κανονικού τίτλου; Μπορούμε να αναμένουμε περισσότερα κεφάλαια αργότερα, μετά την κυκλοφορία του τίτλου;
NP Βασικά η προσέγγιση ανά επεισόδιο ήταν κάτι που το σχεδιάζαμε εξ αρχής. Πηγή έμπνευσής μας ήταν αρκετές γνωστές τηλεοπτικές σειρές, όπως είναι το Lost και το 24. Η φήμη που είχε κυκλοφορήσει για διάθεση μέσω downloadable υλικού δεν είναι εντελώς αληθινή, μιας και σκοπός μας ήταν μέσα σε ένα DVD να βάλουμε τα 8 επεισόδια που μπορεί να μοιάζουν αποκομμένα μεταξύ τους, αλλά όλα έχουν πολλούς συνδετικούς κρίκους. Φυσικά η μορφή του τίτλου αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για την προσθήκη νέου υλικού μελλοντικά.
XCN Αφού κάποιος ολοκληρώσει τον τίτλος σε επίπεδο single player, τι άλλα modes θα έχει στην διάθεσή του για να ασχοληθεί; Ή μήπως έχετε συμπεριλάβει διαφορετικούς τερματισμούς, με σκοπό να παίξει κάποιος ξανά και ξανά;
NP Το Alone in the Dark είναι μια καθαρά single player εμπειρία. Οι παίκτες που θα προσπεράσουν ορισμένα κεφάλαια επειδή έχουν δυσκολευτεί να τα ολοκληρώσουν επιβάλλεται να επιστρέψουν σε αυτά αργότερα για να μπορέσουν να ανεβάσουν παράλληλα και το gamerscore τους. Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω.
XCN Θα υπάρξει κάποιο demo πριν την κυκλοφορία;
NP Ναι θα υπάρξει ένα demo στο Xbox Live Marketplace demo λίγο πριν την κυκλοφορία του τίτλου
XCN Τι σκοπεύετε να κάνετε για να διασφαλίσετε την επιτυχία του τίτλου απέναντι σε ένα κοινό ιδιαίτερα απαιτητικό από το συγκεκριμένο είδος τίτλων;
NP Σκοπός μας είναι ο τίτλος να συνεχίσει την παράδοση του πρωτότυπου Alone in the Dark και αυτό σκοπεύουμε να το επιτύχουμε με μια δημιουργία που πέρα από το ανεπτυγμένο gameplay και τα ανανεωμένα γραφικά, θα είναι προσιτή σε ένα ευρύ κοινό. Με τον νέο αυτό τίτλο, ανεβαίνουμε ένα επίπεδο σε ό,τι έχει να κάνει με το interaction, με απώτερο σκοπό οι παίκτες τα όσα κάνουν να τα κάνουν στηριζόμενοι στην λογική, δηλαδή με ό,τι θα έκαναν στην πραγματική ζωή. Θέλουμε να αλλάξουμε την άποψη τους για την κατηγορία, αλλά και το τι να αναμένουν γενικότερα.
XCN Το νέο αυτό Alone in the Dark θα αποτελέσει ένα νέο ξεκίνημα για την σειρά ή θα περιέχει και στοιχεία που οι οπαδοί της θα αναγνωρίζουν από παλιότερα επεισόδια;
NP Βασικά είναι ποιο σωστό να μιλάμε για μια αναγέννηση παρά για ένα sequel. Κατά μια έννοια είναι η αναβίωση του πρωτότυπου που όλοι αγαπήσαμε και οι οπαδοί σαφώς και θα έρθουν αντιμέτωποι με οικίες καταστάσεις. Αλλά και όσοι δεν έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με την σειρά δεν χρειάζεται να ανησυχούν, μιας και πάλι θα απολαύσουν την συνολικότερη εμπειρία
XCN Απολαύσατε την δουλειά σας κατά την διάρκεια της ανάπτυξης του τίτλου; Θα στενοχωρηθείτε όταν έρθει η ώρα να ασχοληθείτε με κάτι άλλο;
NP Ήταν πραγματικά μια πολύ όμορφη εμπειρία αυτά τα τελευταία χρόνια που βρίσκομαι εδώ και μιας και ακόμα δεν τελειώσαμε, είναι πραγματικά δύσκολο να πω πως θα αισθάνομαι όταν ολοκληρωθεί. Πάντως ήδη σχεδιάζουμε τις επόμενες κινήσεις μας, οπότε δεν θα υπάρξει και πολύς χρόνος ξεκούρασης.
XCN Μπορείτε να μας πείτε ορισμένα πράγματα σχετικά με τους NPC’s που παρουσιάζονται στον τίτλο, όπως για παράδειγμα οι Sarah και Edward; Θα υπάρξει μεταξύ τους συνεργασία;
NP Η Sarah είναι ένας χαρακτήρας που τρέφει μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς τον κεντρικό χαρακτήρα και προσπαθεί και αυτή να επιβιώσει. Στο μεγαλύτερο μέρος του τίτλου θα βρίσκεται στο πλευρό του παίκτη και καλείται να παίξει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Ο Theo είναι ένας ηλικιωμένος άντρας που κάνει από την αρχή την εμφάνισή του και φαίνεται να γνωρίζει πάρα πολλά, που όμως δύσκολα θα τα αποκαλύψει. Βέβαια υπάρχουν και στιγμές όπου ο πρωταγωνιστής θα είναι μόνος του, αυξάνοντας έτσι την αίσθηση της απομόνωσης.
XCN Έχετε αναφέρει πως υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συνδυασμών αντικειμένων όπου ο παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει σαν όπλα. Πως λειτουργεί αυτός ο μηχανισμός;
NP Σαφώς και υπάρχουν πάρα πολλά αντικείμενα διάσπαρτα οπότε και με βάση την λογική οι συνδυασμοί είναι πάρα πολλοί. Δεν μπορώ να μιλήσω με περισσότερες λεπτομέρειες, παρά μόνο μπορώ να πω πως σταδιακά η κατάσταση θα γίνεται ολοένα και ποιο ενδιαφέρουσα μιας και συνεχώς θα εμφανίζονται καινούργια. Η κάθε κατάσταση απαιτεί διαφορετική λύση και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την δυνατότητα της μίξης διαφόρων αντικειμένων. Όταν ο τίτλος βρισκόταν στο στάδιο του play-testing με χαρά συνειδητοποιήσαμε πως οι παίκτες χρησιμοποιούσαν διαφορετικούς τρόπους στην επίλυση διαφόρων γρίφων.
XCN Το Alone in the Dark αποτέλεσε τον πρωτοπόρο των survival horror τίτλων. Το νέο αυτό επεισόδιο θα περιέχει αρκετή δράση ή θα ικανοποιήσει μόνο τους οπαδούς της συγκεκριμένης κατηγορίας;
NP Καταρχάς δεν θεωρούμε πως πρόκειται για έναν survival horror τίτλο, με την παραδοσιακή έννοια που έχουμε συνηθίσει. Είναι περισσότερο μια action δημιουργία που στοχεύει σε ένα ευρύτερο κοινό. Φυσικά παραμένει μια εμπειρία πιστή στο όνομα Alone in the Dark και είμαστε σίγουροι πως δεν θα απογοητεύσει τους οπαδούς της που για άλλη μια φορά θα την απολαύσουν.
XCN Παρόλο που σειρά Alone in the Dark ανήκει στην κατηγορία των action/survival horror, στο παρελθόν υπήρξαν ορισμένες αρκετά κωμικές σκηνές. Μπορούμε να περιμένουμε κάτι αντίστοιχο και στο νέο αυτό επεισόδιο;
NP Υπάρχουν ορισμένοι διάλογοι που είμαστε σίγουροι πως θα κάνουν τους παίκτες να χαμογελάσουν, αλλά σκοπός μας δεν ήταν η δημιουργία μιας κωμωδίας. Εδώ ο κόσμος καταστρέφεται. Εσείς θα γελούσατε;
XCN Ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο με το οποίο ήρθατε αντιμέτωποι κατά την διάρκεια του development;
NP Την μεγαλύτερη δυσκολία την συναντήσαμε όταν επιχειρήσαμε να συνδυάσουμε τόσα πολλά διαφορετικά στοιχεία gameplay, καθώς και στο στάδιο του interaction. Πραγματικά ήταν πολύ δύσκολο να τα κάνουμε να δουλεύουν όλα μαζί, αλλά το τελικό αποτέλεσμα μας ενθουσίασε.
{nomultithumb}