EYETOY AntiGrav

Η μεγάλη επιτυχία της τεχνολογίας EYETOY συνεχίζεται μέσω ενός ιδιόμορφου φουτουριστικού τίτλου.

Η μεγάλη επιτυχία της τεχνολογίας EYETOY συνεχίζεται μέσω ενός ιδιόμορφου φουτουριστικού τίτλου.

Ο τρόπος που θα παίζουμε βιντεοπαιχνίδια στο μέλλον

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΗ τεχνολογία EYETOY αναπτύχθηκε πριν από πέντε περίπου χρόνια και βασίζεται στη σύλληψη κίνησης του παίκτη. Τα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν επάνω σε αυτήν την τεχνολογία λειτουργούν μέσω μιας κάμερας USB, η οποία συνδέεται στο PlayStation 2 και «διαβάζει» τις κινήσεις του παίκτη, μετατρέποντάς τις σε εντολές μέσα στο παιχνίδι. Μέχρι πρόσφατα, οι τίτλοι που είχαν δημιουργηθεί για το περιφερειακό EYETOY της Sony είχαν να κάνουν με μίνι παιχνίδια, που απαιτούσαν από τον παίκτη απλά να κινεί τα χέρια του κοιτώντας την οθόνη. Λέμε «μέχρι πρόσφατα» γιατί, με το AntiGrav, η ομάδα ανάπτυξης Harmonix προχώρησε τις λειτουργίες της κάμερας σε νέα επίπεδα. Είναι γνωστό πως η Harmonix, με κάθε νέο της παιχνίδι, πειραματίζεται και προσπαθεί να προσφέρει κάτι φρέσκο και πρωτότυπο (δείτε τα Frequency, Amplitude και Karaoke Revolution για να πειστείτε).

Την ίδια πρωτοτυπία δείχνει και με τη δημιουργία του AntiGrav, ενός παιχνιδιού που θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως «το SSX του μέλλοντος». Το gameplay του AntiGrav είναι απλό και συνάμα πολύ φιλόδοξο. Ο παίκτης πρέπει να αναλάβει τον χειρισμό ενός από πέντε διαθέσιμους σέρφερς και να ξεχυθεί σε ένα ατελείωτο κυνήγι βαθμών, εκτελώντας εντυπωσιακές φιγούρες. Βασικό όχημα του παιχνιδιού είναι ένας τύπος μελλοντικής σανίδας (κάτι σαν τα hoverboards που χρησιμοποιούσε ο Μάικλ Φοξ στην ταινία Back to the Future 2), η οποία αιωρείται λίγα εκατοστά πάνω από το έδαφος.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΣε αντίθεση με άλλους τίτλους EYETOY, στο AntiGrav ο παίκτης δεν βλέπει το πρόσωπο ή το σώμα του στην οθόνη της τηλεόρασης. Αυτή η επιλογή της Harmonix προσδίδει μια διαφορετική διάσταση στο gameplay του παιχνιδιού, αφού για πρώτη φορά βιώνουμε τη δράση μέσα από κάμερα τρίτου προσώπου. Εντελώς διαφορετικός είναι και ο χειρισμός του τίτλου της Harmonix. Προκειμένου να εκτελεστούν οι πολλές κινήσεις που έχει ο κάθε χαρακτήρας στη διάθεσή του, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί όλο το σώμα του παίκτη. Για παράδειγμα, οι ψηφιακοί πρωταγωνιστές μπορούν να εκτελέσουν άλματα, να αυξήσουν δραματικά την ταχύτητα της σανίδας τους ή να κουνήσουν τα χέρια τους για να συλλέξουν αντικείμενα που εμφανίζονται στο δρόμο τους.

Το σύστημα χειρισμού που δημιούργησε η ομάδα ανάπτυξης, έτσι ώστε να καταφέρει να πετύχει όλα τα παραπάνω, είναι κάτι περισσότερο από εντυπωσιακό. Με την έναρξη του παιχνιδιού γίνεται μια αρχική ρύθμιση της κάμερας με σημείο αναφοράς το κεφάλι του παίκτη, δηλαδή το μέρος του σώματος που θα λειτουργήσει ως το κυρίως «χειριστήριο». Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού -και στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης- εμφανίζεται ένα πεδίο που απεικονίζει τη θέση του κεφαλιού και των χεριών του παίκτη. Ανάλογα με την κλίση που δίνει ο παίκτης στο κεφάλι του, στρίβει και η σανίδα του χαρακτήρα. Η κίνηση των χεριών αντιστοίχως μετακινεί τα χέρια του ψηφιακού ήρωα, έτσι ώστε να συλλεχθούν διάφορα αντικείμενα που βρίσκονται διάσπαρτα στο χώρο.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΌμως, εκτός από αυτές τις επιλογές κινήσεων, ο παίκτης θα χρειαστεί να σκύβει ή να κάνει άλματα προκειμένου να αντεπεξέλθει στα εμπόδια και στις προκλήσεις που θα προκύψουν. Όπως αντιλαμβάνεστε, ο χειρισμός είναι το Α και το Ω σε αυτό το παιχνίδι. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι -παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της Harmonix- η ανταπόκριση του ανιχνευτή κίνησης της κάμερας δεν είναι πάντα η αναμενόμενη, με αποτέλεσμα να χάνεται η αμεσότητα στις εντολές. Παρόλα αυτά, η αίσθηση του να ελέγχεις έναν ψηφιακό ήρωα με όλο σου το σώμα είναι εξαιρετική και τα κάποια μικρά προβλήματα απλώς μειώνουν ελαφρώς τη συνολική απόλαυση.

Το να αναφέρει κανείς τεχνικά χαρακτηριστικά σε ένα παιχνίδι EYETOY είναι δευτερεύουσας σημασίας. Στο AntiGrav αυτό που μετρά είναι μεν το gameplay, όμως πολύ καλής ποιότητας είναι και τα γραφικά του. Η όλη ατμόσφαιρα θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας, με φουτουριστικές πόλεις που λάμπουν από φώτα νέον, αλλά και πολλά φυσικά τοπία. Η μηχανή γραφικών είναι ταχύτατη, με την κάμερα να λαμβάνει πάντα την καλύτερη δυνατή θέση και τον αριθμό των καρέ να μην πέφτει σχεδόν ποτέ. Το AntiGrav -αλλά και η τεχνολογία EYETOY στο σύνολό της- είναι κατά την άποψη του GameOver ένα μικρό δείγμα του τι είδους βιντεοπαιχνίδια θα απολαμβάνουμε στο μέλλον. Αν θέλετε να βιώσετε κάτι διαφορετικό και συγχρόνως να εντυπωσιάσετε τους φίλους σας, αυτό το νέο παιχνίδι της Sony είναι η τέλεια επιλογή. Μπορείτε να δειτε το AntiGrav σε δράση, μέσω του τομέα Downloads, πατώντας εδώ.

Widescreen Όχι
Progressive Scan Όχι
PAL 60 Hz Όχι
Ήχος Stereo

Νικολέττα Παπατόλη
Νικολέττα Παπατόλη
Άρθρα: 101

Υποβολή απάντησης