
Godfather: Η συνέντευξη
Μιλήσαμε με τον υπεύθυνο παραγωγής του Godfather, για τα μυστικά που κρύβονται πίσω από την τεχνολογία «Mobface»
Μιλήσαμε με τον υπεύθυνο παραγωγής του Godfather, για τα μυστικά που κρύβονται πίσω από την τεχνολογία «Mobface»
Στις 21 Μαρτίου θα είναι πλέον διαθέσιμο το πολυαναμενόμενο παιχνίδι The Godfather. Όπως είναι γνωστό, το παιχνίδι της Electronic Arts βασίζεται στη φερώνυμη κινηματογραφική παραγωγή και θα δίνει στον παίκτη τη δυνατότητα να ζήσει μοναδικές στιγμές από αυτήν, αλλά και να δημιουργήσει παράλληλες ιστορίες, που θα έχουν σχέση με την οικογένεια Corleone. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που θα ενσωματωθεί στο The Godfather είναι αυτό της τεχνολογίας Mobface. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με τη δυνατότητα δημιουργίας ενός χαρακτήρα από το μηδέν, ορίζοντας την εμφάνισή του σε δεκάδες διαφορετικά σημεία και μέσα από σωρεία παραμέτρων. Για αυτήν την τεχνολογία δημιουργίας χαρακτήρα μιλήσαμε με τον David De Martini -υπεύθυνο παραγωγής του παιχνιδιού- και για τον τρόπο που αυτή ενσωματώνεται στο gameplay. Όμως, πριν δούμε τι μας απάντησε, πρέπει να ευχαριστήσουμε την Electronic Arts Hellas για την παραχώρηση της συνέντευξης.
GameOver Πως επήλθε η αρχική σύλληψη της ιδέας πίσω από την τεχνολογία Mobface;
David De Martini Έχοντας ως δεδομένη την επιτυχία της τεχνολογίας GameFace από τα παιχνίδια της σειράς Tiger Woods, ξεκινήσαμε με σκοπό να επιτρέπουμε στον παίκτη τη δημιουργία και διαχείριση του χαρακτήρα, δίνοντάς του τη δυνατότητα να μπει ο ΙΔΙΟΣ στην οικογένεια Corleone και να αναλαμβάνει ρόλους που θα το φέρουν από τα χαμηλά στρώματα της εγκληματικότητας, μέχρι την καρέκλα του ίδιου του Don. Στόχος μας ήταν να αυξήσουμε το συναισθηματικό αντίκτυπο της συνολικής εμπειρίας, επιτρέποντας στον παίκτη να δημιουργήσει μια δική του έκδοση ενός Ιταλού/ Αμερικάνου, ούτως ώστε να γίνει κομμάτι του σύμπαντος The Godfather και να βιώσει την ιστορία βλέποντας τον εαυτό του ως χαρακτήρα- κλειδί στο σενάριο.
GO Πόσο ουσιαστική γίνεται αυτή η δυνατότητα; Είναι πιστή στο κλίμα της εποχής;
DDM Οι δυνατότητες δημιουργίας και διαχείρισης είναι σχεδόν άπειρες. Η λειτουργία Mobface κάνει χρήση ενός interface με μπάρες, έτσι ώστε να μην «διαλέγεις» το χαρακτήρα, αλλά περισσότερο να τον δημιουργείς ως γλυπτό από την κορυφή ως τα νύχια. Υπάρχουν περισσότερες από 75 μπάρες (sliders), με την κάθε μια να ελέγχει ένα διαφορετικό τμήμα του προσώπου και του σώματος, τα οποία ξεκινούν από το χτένισμα και τις ουλές και καταλήγουν στο είδος των παπουτσιών. Σε ό,τι έχει να κάνει με τον ρουχισμό, παραμείναμε πιστοί στο ύφος της εποχής (υπάρχουν περισσότερες από 50 διαφορετικές ενδυμασίες με την κάθε μια να διαθέτει δεκάδες χρωματισμούς και σχέδια) και στην ιδέα πως δημιουργείς έναν γνήσιο Ιταλό. Άλλωστε, αν δεν ήταν γνήσιος, δεν θα κατάφερνε να φτάσει στην καρέκλα του Don.
GO Γιατί ο ρουχισμός είναι τόσο σημαντικός στο παιχνίδι; Επηρεάζει η ενδυμασία την εξέλιξη του gameplay;
DDM Καθώς ο παίκτης προχωρά στο παιχνίδι, θα πρέπει να διαχειρίζεται δύο παραμέτρους: τον Σεβασμό και το Χρήμα. Καθώς λοιπόν εκμεταλλεύεται τις διάφορες ευκαιρίες που του προσφέρει η Νέα Υόρκη (ληστείες, δολοφονίες κ.λ.π) θα κερδίζει χρήματα. Έχοντας στην κατοχή του αυτά τα μετρητά, θα μπορεί να επισκέπτεται το ραφείο και να διαφοροποιεί την εμφάνιση του χαρακτήρα του. Ένα μαφιόζος που δεν σπαταλά χρήματα, μοιάζει να παλεύει για να επιβιώσει, συνεπώς, αγοράζοντας ακριβό ρουχισμό, αλλά και άλλα αξεσουάρ «lifestyle» όπως αποθήκες, εκρηκτικά και αναβαθμίσεις όπλων, αυξάνεται το επίπεδο του βαθμού Σεβασμού, κάτι που αποτελεί κλειδί για την άνοδο του στη θέση του Don της Νέας Υόρκης.
GO Μιλήστε μας λίγο για την ανάπτυξη του τίτλου. Ποιες είναι, κατά την άποψή σας, οι μεγάλες επιτυχίες;
DDM Θυμάμαι την πρώτη φορά που είδαμε τους δικούς μας χαρακτήρες, που δημιουργήθηκαν με την τεχνολογία Mobface, να κάθονται ανάμεσα στην οικογένεια Corleone και σε μια κινηματογραφική σκηνή αναδημιουργημένη από την ταινία. Τότε σκέφτηκα «Ουάου, αυτός ο τύπος θα μπορούσε πραγματικά να βρίσκεται εκεί…σε αυτή τη σκηνή εμφανίζομαι εγώ!». To σύστημα Mobface πραγματικά καταφέρνει να αυξήσει τη συγκινησιακή φόρτιση της εμπειρίας. Όταν ο δημιουργημένος χαρακτήρας κάνει κάτι σπουδαίο, εγώ είμαι αυτός που το κάνει αυτήν την ξεχωριστή ενέργεια. Όταν ο χαρακτήρας συλλαμβάνεται ή σκοτώνεται, εγώ είμαι αυτός που συλλαμβάνεται ή σκοτώνεται. Όταν παρακολουθώ τις κινηματογραφικές σκηνές μέσα στο παιχνίδι, εγώ είμαι πλέον μέρος των κινηματογραφικών σκηνών.
GO Πως θα σχεδιάζατε τον δικό σας μαφιόζο;
DDM Σχεδόν πάντα προσπαθώ να δημιουργήσω τον εαυτό μου, αλλά ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει χαρακτήρες όπως ο αδύνατος μικροκαμωμένος Fredo ή ο σωματώδης Luca. To πλέον εντυπωσιακό στοιχείο με την τεχνολογία Mobface, είναι το γεγονός πως ο καθένας έχει την ελευθερία να δημιουργήσει τον δικό του μαφιόζο. Πρόκειται για ένα επίπεδο δημιουργίας, που μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί σε παιχνίδια «ανοιχτού κόσμου» όπως το The Godfather.
GO Σας ευχαριστούμε θερμά για τις πολύτιμες πληροφορίες που μας χαρίσατε.
DDM Εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να απευθυνθώ στους χρήστες σας. Ελπίζω να απολαύσετε το παιχνίδι.
Δείτε ένα video (Quicktime 5,5 MB) που δείχνει τον τρόπο δημιουργίας χαρακτήρων διαμέσου του συστήματος Mobface, πατώντας εδώ.
{nomultithumb}