Lucasarts @ E3 2006

Νέος Indiana Jones και η επιστροφή της Αυτοκρατορίας μέσα από το LEGO Star Wars II

Νέος Indiana Jones και η επιστροφή της Αυτοκρατορίας μέσα από το LEGO Star Wars II

Indy is back

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΜετά το τέλος και της νέας τριλογίας Star Wars, πολλοί περίμεναν ότι η Lucasarts θα αντιμετώπιζε σημαντικές δυσκολίες ως προς την εύρεση υλικού για τη δημιουργία νέων παιχνιδιών. Αντιθέτως, η παρουσία της εταιρείας του διάσημου «παραμυθά» George Lucas στην Ε3, παρόλο που ήταν μικρή και μακριά από τα περίπτερα των κολοσσών του χώρου, ήταν αρκούντως ικανοποιητική. Στο χώρο της η Lucasarts είχε μεν αρκετά παιχνίδια προς παρουσίαση, ωστόσο μόνο δύο από αυτά είναι πραγματικά καινούργια και συγχρόνως άξια λόγου. Το πρώτο και πιο «δυνατό» σαν όνομα είναι, αναμφισβήτητα, το νέο Indiana Jones, το οποίο μέχρι στιγμής έχει τον προσωρινό υπότιτλο «2007». Το περίεργο με το νέο αυτό παιχνίδι, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2007 για Xbox 360, PlayStation 3 και υπολογιστές, είναι η απουσία της μορφής του ηθοποιού Harrison Ford από τη φιγούρα του κεντρικού πρωταγωνιστή.

Αυτό σε πρώτη φάση δείχνει να επαληθεύει τις φήμες που θέλουν την ακύρωση της νέας ταινίας του Indy, αλλά από την άλλη, δεν μπορείς παρά να σκεφθείς ότι η Lucasarts δεν θα προχωρούσε στην αναβίωση της σειράς αν δεν είχε στη διάθεσή της ένα τόσο δυνατό «όχημα» όπως μια κινηματογραφική παραγωγή. Σε ό,τι έχει να κάνει με αυτό το μυστήριο, εκτιμούμε πως μετά το τέλος του καλοκαιριού θα έχει πλέον ξεκαθαριστεί το ζήτημα και το αν τελικά ο Ford θα δεχθεί τις προτάσεις των Lucas και Spielberg. Από εκεί και έπειτα, το ίδιο το παιχνίδι βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο, καθώς στην έκθεση παρουσιάστηκαν μόνο δύο επίπεδά του, τα οποία δεν ήταν καν ολοκληρωμένα, αλλά απλά ετοιμάστηκαν για να δείξουν στο κοινό τη νέα και καινοτόμα μηχανή γραφικών και φυσικής που ετοιμάζει η Lucasarts.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΗ φράση που συνεχώς έβγαινε από τα χείλη των παραγωγών του παιχνιδιού ήταν η «Simulation» και επάνω σε αυτήν την εξομοίωση μοιάζει να είναι χτισμένο όλο το οικοδόμημα του Indiana Jones 2007. Οι άνθρωποι της Lucasarts δεν μίλησαν για γραφικά, μηχανικές gameplay, σενάριο, χαρακτήρες και άλλα τέτοια στοιχεία που συνήθως ακούμε στις παρουσιάσεις των τίτλων. Αντιθέτως, οι παρουσιάσεις εστίασαν στο νέο σύστημα φυσικής και απόδοσης, το οποίο -και πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Lucasarts- δεν είναι scripted. Τι σημαίνει αυτό; Στα videogames, αυτό στο οποίο συνήθως αναφερόμαστε ως «αλληλεπίδραση» δεν είναι τίποτα περισσότερο από συγκεκριμένες προκαθορισμένες ρουτίνες κώδικα, οι οποίες λένε στο software ότι «όταν ο παίκτης κάνει αυτό εσύ πρέπει να αντιδράσεις έτσι». Ακριβώς αυτή τη θεμελιώδη μηχανική αποτάσσει από το παιχνίδι της η Lucasarts και προσπαθεί να δημιουργήσει γεγονότα και καταστάσεις που διεξάγονται σε πραγματικό χρόνο και πάντα σύμφωνα με τις επικρατούσες συνθήκες.

Αν για παράδειγμα ο Indy χτυπήσει έναν χαρακτήρα, οι αντιδράσεις του κάθε φορά θα είναι και διαφορετικές και πάντα εξαρτώμενες από την τρέχουσα κατάσταση, δηλαδή από το αν υπάρχουν στοιχεία του περιβάλλοντος δίπλα του, από το σημείο όπου θα δεχτεί το χτύπημα, από το αν εκείνη τη στιγμή θα υπάρχει άλλος χαρακτήρας κοντά του και πολλά άλλα. Η ίδια ακριβώς τακτική ισχύει και για το περιβάλλον. Ανάλογα λοιπόν με τις συνθήκες που επικρατούν, ένα όχημα θα αντιδρά διαφορετικά στην οδήγηση, μια ταμπέλα θα σπάει και θα πέφτει στο έδαφος με διαφορετικό τρόπο και ένα τραπέζι θα μετακινείται διαφορετικά, κάθε φορά που ο Indy θα αλληλεπιδρά με αυτό. Το κατά πόσο προκαθορισμένα ή όχι θα είναι τελικά αυτά τα γεγονότα και πόσο είναι ικανή η Lucasarts να υλοποιήσει αυτό το μεγαλόπνοο σχέδιο, θα το διαπιστώσουμε όταν θα έρθει η ώρα να κυκλοφορήσει το παιχνίδι.

The Force is strong in this one…

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΟ δεύτερος νέος τίτλος της Lucasarts ήταν το LEGO Star Wars II. Πολλοί μπορεί να χλευάζουν τη μεταφορά του σύμπαντος Star Wars στον κόσμο των πλαστικών παιχνιδιών LEGO, ωστόσο, η ποιότητα αλλά και η εμπορική επιτυχία του πρώτου τίτλου, μάλλον αποδεικνύει ότι υπάρχει κάτι άκρως ενδιαφέρον σε αυτήν την ιδέα. Όπως η Square «πάντρεψε» στη σειρά Kingdom Hearts τους χαρακτήρες της Disney με αυτούς της σειράς Final Fantasy με τεράστια επιτυχία, έτσι και η Lucasarts κατάφερε να πράξει κάτι αντίστοιχο δημιουργώντας τους Luke, Han Solo, R2D2, Yoda, Darth Vader και C3PO από πλαστικά τουβλάκια. Άλλωστε το γεγονός πως το πρώτο παιχνίδι είχε δοθεί στην Eidos για διανομή, ενώ το δεύτερο είναι πλέον πολύτιμη πλήρης ιδιοκτησία της Lucasarts νομίζουμε πως λέει πολλά.

Σε αυτό το δεύτερο επεισόδιο λοιπόν, οι παίκτες θα παίξουν με πλαστικές μεν, άκρως ζωντανές δε, καρικατούρες των ηρώων από την πρώτη κινηματογραφική τριλογία. Εντούτοις, to LEGO Star Wars II: The Original Trilogy δεν μοιάζει να είναι ένα απλό sequel που απλά εκμεταλλεύεται την επιτυχία του προκατόχου του, καθώς η Lucasarts έχει ρίξει αρκετές νέες ιδέες στο «τραπέζι». Σημαντικότερη όλων είναι, δίχως αμφιβολία, η δυνατότητα που έχει παίκτης να δημιουργήσει συνδυασμούς των διάσημων χαρακτήρων της σειράς, ενώνοντας κομμάτια LEGO και δημιουργώντας έτσι θεότρελες και συνάμα ξεχωριστές μονάδες.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΕπίσης, σε αυτό το sequel υπάρχει η δυνατότητα χρήσης διαφόρων οχημάτων που έχουν κατά καιρούς παρελάσει από τις ταινίες και, φυσικά, όλων των κλασικών δυνάμεων του εκάστοτε χαρακτήρα. Παραμένοντας πιστό στο ύφος του πρώτου τίτλου, το παιχνίδι διαθέτει γερές δόσεις χιούμορ, ηχητικά εφέ και μουσικά θέματα από τις κινηματογραφικές παραγωγές και τα γνωστά ξεκαρδιστικά εφέ, τα οποία απεικονίζουν οτιδήποτε καταστρέφεται μέσα στο παιχνίδι να μετατρέπεται σε πλαστικά τουβλάκια LEGO. Το νέο παιχνίδι της σειράς αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο και σε εκδόσεις PS2, Xbox, PC, Xbox 360, DS, GBA και PSP. To GameOver σάς έχει ετοιμάσει ένα video (WMV 25 MB) μέσα από το περίπτερο της Lucasarts, στο οποίο θα δείτε σκηνές από τα Indiana Jones και LEGO Star Wars II, καθώς επίσης και τον παραγωγό του Indiana Jones 2007 να μιλά για το σύστημα φυσικής που θα χρησιμοποιηθεί στη νέα περιπέτεια του Indy. Δείτε το πατώντας εδώ.

{nomultithumb}

Γιώργος Καλλίφας
Γιώργος Καλλίφας

Απο το 1982 και έναν "κλώνο" κονσόλας Atari ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation, Xbox... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα . Σήμερα βρίσκει ακομα χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, αλλά και κανένα high fantasy βιβλίο, ταινίες και σειρές.

Άρθρα: 4168

Υποβολή απάντησης