
E3 2006: The Aftermath
H Ε3 είναι πλέον παρελθόν. Το GameOver κάνει έναν απολογισμό των σημαντικότερων ανακοινώσεων
H Ε3 είναι πλέον παρελθόν. Το GameOver κάνει έναν απολογισμό των σημαντικότερων ανακοινώσεων
Τα τελικά συμπεράσματα
Η μεγαλύτερη έκθεση των videogames τελείωσε πριν δύο εβδομάδες. Τι είναι όμως αυτό που μένει όταν «κάτσει η σκόνη» από τις ανακοινώσεις και τις γεμάτες στοιχεία εντυπωσιασμού δηλώσεις των υψηλόβαθμων στελεχών; Το GameOver έκανε μια πλήρη καταγραφή της έκθεσης και αξιολογεί τι άφησε στη βιομηχανία η πιο καυτή εβδομάδα του Μαΐου…
Sony: Δύο Εκδόσεις PS3 και Motion Sensor
Το GameOver οφείλει να ομολογήσει ότι δεν εξεπλάγην σε κανένα σημείο από τις αποκαλύψεις της Sony, πέραν βέβαια του νέου χειριστηρίου του PlayStation3. Η επισημοποίηση των τελευταίων λεπτομερειών του συστήματος επόμενης γενιάς ήταν αυτό που περίμενε η αγορά και η ιαπωνική εταιρία δεν θέλησε να… χαλάσει χατίρι. Όπως λοιπόν έγινε γνωστό (και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα), η απάντηση στο Xbox 360 έρχεται στις 17 Νοεμβρίου 2006 στην Ευρώπη (και την Ελλάδα) με τιμή €499 και €599. Οι δύο εκδόσεις έχουν ωστόσο αρκετές διαφορές, όπως την χωρητικότητα του ενσωματωμένου σκληρού δίσκου (20GB και 60GB αντίστοιχα), ενώ η «φθηνή» εκδοχή του συστήματος δεν θα φέρει δυνατότητα Wi-Fi συνδεσιμότητας, υποδοχές για κάρτες μνήμης και έξοδο ψηφιακού σήματος εικόνας τύπου HDMI. Το τελευταίο ίσως αποδειχτεί και ο καθοριστικός παράγοντας για τους πιθανούς αγοραστές του PS3, αφού με την απουσία αυτού του χαρακτηριστικού το σύστημα δεν μπορεί να απεικονίσει ανάλυση 1080p (ή TrueHD, όπως το προωθεί η Sony).
Το θέμα του χειριστηρίου είναι αρκετά σημαντικό με τον αισθητήρα κίνησης να κλέβει τις εντυπώσεις. Το «Dual Shock 3» θα μπορεί να αναγνωρίσει την κίνηση του παίκτη χωρίς ωστόσο να χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με αυτή του Wiimote. Από τους τίτλους ξεχωρίσαμε με μεγάλη ευκολία το EYE of Judgment που αξιοποιεί τη νέα, υψηλής ευκρίνειας EYETOY κάμερα της Sony, ενώ σε επίπεδο τρίτων κατασκευαστών έκαναν έντονη την παρουσία τους (είτε σε video, είτε σε playable μορφή) τα Assasin’s Creed, Tekken 6, Final Fantasy XIII, Virtua Tennis 3, NBA Live 2007, Virtua Fighter V, Gran Turismo HD και Metal Gear Solid 4. Το μοναδικό παράπονο που εκφράζουμε είναι η σαφώς λίγη προσοχή που έδειξε η Sony στον τομέα συνδεσιμότητας PS3-PSP και ελπίζουμε ότι στο άμεσο μέλλον θα έχουμε κάτι νεότερο. Αν και η συνδεσιμότητα PSP-PS3 δεν προωθήθηκε αρκετά (εκτός από μια μικρή παρουσίαση, όπου ο Phil Harrison παίζοντας F1 06, έδειξε ότι το PSP λειτουργούσε ως real time καθρέπτης του οχήματος που οδηγούσε), το line up τίτλων της φορητής κονσόλας είναι άκρως ενδιαφέρον. Με τίτλους που ξεκινούν από τα Tekken Dark Resurrection και Killzone: Liberation και φτάνουν μέχρι τα Loco Roco και PSP Planet, είναι σχεδόν σίγουρο πως το φορητό σύστημα της Sony θα κινηθεί εξαιρετικά μέσα στους επόμενους μήνες.
Nintendo: Όχι Next-Gen, αλλά New-Gen
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Nintendo φαίνεται ότι «έψησε το ψάρι στα χείλη» των φίλων της. Η μεγάλη ανακοίνωση απουσίασε για δεύτερη συνεχόμενη Ε3, αφού η εταιρία του Κιότο επέλεξε να κρατήσει τα χαρτιά της κλειστά και να προχωρήσει σε περαιτέρω ανακοινώσεις στο φετινό Tokyo Game Show. Το αν αυτό αποδειχτεί σωστό η όχι θα φανεί μόνο στο μέλλον αφού ίσως χάθηκε η ευκαιρία να ασχοληθεί ο παγκόσμιος Τύπος με το νέο σύστημα για αρκετές μέρες συνεχόμενα. Αυτό που κατάλαβε πάντως και ο πιο απρόσεκτος παρατηρητής είναι ότι η Nintendo παίρνει αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν των Sony και Microsoft, αφού το Wii απευθύνεται (σε αρκετά μεγάλο ποσοστό) σε εντελώς διαφορετικό κοινό από ότι τα PlayStation3 και Xbox 360. Η εμμονή της ιαπωνικής εταιρίας στο να αφήσει στο περιθώριο τα υψηλής ευκρίνειας γραφικά και τα υψηλά κόστη παραγωγής ίσως δώσει αρκετά μεγάλο αριθμό τίτλων από τρίτους κατασκευαστές, κάτι που, ωστόσο, δεν φάνηκε πουθενά κατά την διάρκεια της Press Conference ή στο χώρο του περιπτέρου. Οι αποκαλύψεις περί του Wii περιορίστηκαν στο ηχείο που βρίσκεται στο κέντρο του Wiimote και παίζει ρόλο κατά την διάρκεια του gameplay, αλλά και στην 24ωρη online υπηρεσία του νέου συστήματος που θα επιτρέπει στο Wii να παραμένει συνδεδεμένο με το διαδίκτυο ακόμα και μετά την απενεργοποίησή του από τον χρήστη.
Κατά τα άλλα, οι αριθμοί του DS ήταν άκρως αναμενόμενοι, ενώ το line-up παρουσίασε αρκετούς ενδιαφέροντες μελλοντικούς τίτλους. Αν πάντως κάτι αποδεικνύεται σοφό, ήταν η αποκάλυψη του ονόματος του συστήματος αρκετές μέρες πριν την Ε3, αφού κανείς δεν ασχολήθηκε σε μεγάλο βαθμό με αυτό. Δύο ακόμα πράγματα που οφείλει να σχολιάσει το GameOver έχουν να κάνουν α)με τις ουρές στο περίπτερο της Nintendo και β)με την πλήρη εγκατάλειψη του GameCube. Όπως θα έχουν διαβάσει και οι περισσότεροι από τους επισκέπτες του GameOver, το περίπτερο της Nintendo (που βρισκόταν απέναντι και από αυτό της Sony), μάζεψε τον περισσότερο κόσμο με τις ουρές να ξεπερνούν πολλές φορές και τα όρια του εκθεσιακού τετραγώνου. Όσον αφορά, τέλος, στο GameCube η φετινή Ε3 πρέπει να αποτελεί και την ταφόπλακά του, αφού κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου αναφέρθηκε μόνο χάρη του The Legend of Zelda: Twilight Princess, το οποίο ωστόσο προβλήθηκε για να εμφανίσει ο Shigeru Miyamoto τις μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει το χειριστήριο του Wii. Αυτό είναι και το τελευταίο σημείο που θα εκφέρει το GameOver τον προβληματισμό του σχετικά με την πολιτική της Nintendo που ίσως οδηγήσει αρκετούς τίτλους του GameCube στο Wii με μία απλή προσθήκη ορισμένων έξτρα λειτουργιών. Ο τρόπος που προβλήθηκε ο πλέον αναμενόμενος φετινός τίτλος εξακολουθεί να προκαλεί ερωτηματικά…
Microsoft: Live Anywhere
H πιο πλήρης συνέντευξη Τύπου ήταν αναμφίβολα αυτή της Microsoft, η οποία όφειλε εξ’ αρχής να κερδίσει τις εντυπώσεις χρησιμοποιώντας νέο software και νέες υπηρεσίες. Ο λιγότερο αγχωμένος Peter Moore έδωσε πολύ ωραίο τόνο στην παρουσίαση των πλάνων της αμερικάνικης εταιρίας με τον Bill Gates να φέρνει τα πάνω-κάτω με την αποκάλυψη του Live Anywhere, της υπηρεσίας δηλαδή που θα ενοποιήσει όλες τις online λειτουργίες που προσφέρει η MS σε επίπεδο PC, Xbox 360 και συσκευές κινητής τηλεφωνίας. Σε επίπεδο software τα Gears of War, Fable 2, Forza Motorsport 2 και Viva Pinata έκλεψαν την παράσταση, ενώ και οι ανακοινώσεις για το Xbox Live θα πρέπει να άφησαν όλους τους φίλους του νέου συστήματος ικανοποιημένους. Η ιδέα δε να ενισχυθεί το Xbox Live Marketplace με τα περισσότερα trailers και demos που παρουσιάστηκαν στην Ε3 αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από σωστή, αφού το μεγαλύτερο μέρος των συνδρομητών «κατέβασε» στο σκληρό δίσκο του συστήματός του τεράστιο όγκο υλικού.
Η παράλληλη κυκλοφορία τίτλων σε Xbox 360 και PC είναι ένα σημείο που θα σταθούμε αρκετά στο μέλλον, με τα Alan Wake και Shadowrun να ανοίγουν την αυλαία. Σε επίπεδο hardware ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα νέα περιφερειακά (κάμερα, ασύρματο τιμόνι, σετ ακουστικού/ μικροφώνου) που θα εμπλουτίσουν την γκάμα του Xbox 360, ενώ όσον αφορά στο εξωτερικό drive που θα μπορεί να διαβάσει HD-DVD δίσκους, πολλά ερωτήματα έμειναν αναπάντητα, αφού πέραν της συνδεσιμότητάς του με το σύστημα μέσω USB 2.0 καλωδίου δεν έχει γίνει τίποτα άλλο γνωστό. Εν κατακλείδι, η παρουσία της Microsoft στη φετινή Ε3 ήταν μια από τις πλέον ουσιώδεις, αφού χωρίς φανφάρες και διατυμπανισμούς η εταιρεία του Redmond έδειξε πως δικαιωματικά διεκδικεί μια από τις υψηλότερες θέσεις της αγοράς.
{PAGE_BREAK}
Τι θα παίξουμε στο μέλλον;
Η αλήθεια είναι ότι η φετινή Ε3 ήταν σημαντική κυρίως σε επίπεδο hardware και λιγότερο σε ό,τι έχει να κάνει με το software. Πολλές από τις μεγάλες εταιρείες του χώρου είχαν εντυπωσιακή μεν, χωρίς ιδιαίτερη ουσία δε, παρουσία στην έκθεση. Η Activision επαναπαύτηκε στην παρουσίαση των Call of Duty 3 και Tony Hawk’s Project 8 μέσα από videos και οι: Konami, Capcom, NC Soft απλώς…παρέστησαν, καθώς στα περίπτερά τους είχαν είτε αναμενόμενα projects σε μορφή video, είτε παιχνίδια μικρότερου βεληνεκούς, είτε τίτλους που ήδη βρίσκονται στην αγορά. Εξαιρέσεις ήταν οι εντυπωσιακές και με ουσία παρουσίες των Electronic Arts, SEGA, Ubisoft και Atari, με την πρώτη να επιβεβαιώνει ότι η πρώτη θέση της αγοράς θα συνεχίσει να της ανήκει για πολύ καιρό ακόμη και τις υπόλοιπες τρεις να δείχνουν σαφή σημάδια ανάκαμψης με τίτλους υψηλής ποιότητας για κάθε πλατφόρμα.
Ένας ακόμη μεγάλος publisher, ο οποίος τα τελευταία χρόνια περνά μάλλον δύσκολες στιγμές, είναι η Vivendi. Έχοντας στη «φαρέτρα» της την Blizzard και το expansion του World of Warcraft, την έκδοση του F.E.A.R. για το Xbox 360, τα δικαιώματα δημιουργίας παιχνιδιών που θα βασίζονται στις κινηματογραφικές παραγωγές φαντασίας Eragon, αλλά και τον διάσημο Crash Bandicoot σε μια νέα περιπέτεια, είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτή τη χρονιά η Vivendi θα ανακάμψει και θα πρωταγωνιστήσει ξανά.
Ο ιαπωνικός κολοσσός που ακούει στο όνομα Square Enix είχε μια μέτρια παρουσία στην Ε3, μιας και κινήθηκε σε «σίγουρα» μονοπάτια, εκθέτοντας τίτλους που αναμένονται σύντομα όπως οι Final Fantasy XII, Kingdom Hearts II και Valkyrie Profile. Μάλλον απογοητευτική ήταν και η παρουσία της Eidos Interactive. Απογοητευτική γιατί δεν αναφέρθηκε καθόλου σε νέα περιπέτεια της Lara Croft (μετά τη σύντομη περιπέτειά της στο Tomb Raider: Legend, περιμέναμε να ακούσουμε νέα για κάποιο sequel), αλλά και λόγω του ότι τα παιχνίδια που είχε στον ειδικό «behind closed doors» χώρο της δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν. Με μοναδική εξαίρεση το πολλά υποσχόμενο Just Cause, έναν free roaming τίτλο για τα Xbox 360, Xbox, PS2 και PC, που λαμβάνει χώρα σε ένα τεράστιο νησί της Λατινικής Αμερικής, το υπόλοιπό line up της βρετανικής εταιρείας δεν κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. Αντιθέτως ως αρκετά καλές μπορούν να χαρακτηριστούν οι παρουσίες των Midway και THQ, με τίτλους όπως οι Unreal Tournament 2007, Stranglehold, Mortal Kombat Armageddon, The Lord of the Rings Online, Rise & Fall: Civilizations At War και Moto GP 06, Titan Quest, Destroy All Humans 2 και Warhammer 40.000: Dark Crusade αντίστοιχα, να αποτελούν ορισμένες από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις για τους μήνες που ακολουθούν.
E4 (Electronic Entertainment Expo Europe);
Πέρα από όλα τα παραπάνω, τα θετικά και αρνητικά που είδαμε και ζήσαμε στη φετινή έκθεση Ε3, νιώθουμε την ανάγκη να αναφέρουμε κάτι που δεν έχει άμεση σχέση με τα παιχνίδια και το hardware, αλλά με την ίδια τη φύση της Ε3. Είναι γεγονός ότι η μεγαλύτερη έκθεση videogames του πλανήτη έχει πια γιγαντωθεί σε ανεξέλεγκτο βαθμό. Με την απουσία ενός ευρωπαϊκού «αντίπαλου δέοντος», όλες οι εταιρείες έχουν πλέον ρίξει το βάρος τους στην Ε3 και σε ό,τι κάθε χρόνο πρόκειται να συμβεί στο Convention Center του Λος Άντζελες. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης; Η δημιουργία μιας βιομηχανίας, που περιστρέφεται ως δορυφόρος γύρω από την «υδροκέφαλη» Ε3 και, κατά συνέπεια, έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών και δεδομένων που, Μέσα ενημέρωσης και κοινό, πρέπει να προλάβουν να μεταδώσουν/ απορροφήσει αντίστοιχα μέσα σε τρεις μόλις ημέρες. Ας μην γελιόμαστε, κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο.
Μέσα στον πανικό που επικρατεί στην Ε3 και ανάμεσα στις 50.000 και πλέον των επισκεπτών, είναι σχεδόν αδύνατο να μπορέσεις να διαθέσεις τον απαραίτητο χρόνο στα περισσότερα προϊόντα της έκθεσης και όχι μόνο σε αυτά που σε πρώτη φάση σε ενδιαφέρουν. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα από τις ουρές που είχαν δημιουργηθεί στο περίπτερο της Nintendo, ουρές επισκεπτών που περίμεναν ως και τρεις ώρες για να παίξουν με το Wii για ελάχιστα λεπτά, δεν υπάρχει. Αυτό και μόνο το γεγονός είναι τραγελαφικό και καταδεικνύει περίτρανα του λόγου το αληθές. Εκτός αυτού, μέσα σε αυτή τη δίνη ανακοινώσεων, παρουσιάσεων και ραντεβού, ορισμένοι μικρότεροι δημιουργοί παιχνιδιών δύνανται να περάσουν εντελώς απαρατήρητοι. Δημιουργοί ελπιδοφόροι και ταλαντούχοι, που όμως κανείς δεν βρίσκει το χρόνο να ασχοληθεί μαζί τους, διότι πρέπει -και πολύ σωστά- πρώτα να περάσει από τα περίπτερα των Activision, EA, Square, SEGA και Ubisoft.
Η λύση στο παραπάνω πρόβλημα είναι απλή και έρχεται από τη δημιουργία μιας -εφάμιλλης ποιότητας και ίδιου βεληνεκούς με της Ε3- έκθεσης επί ευρωπαϊκού εδάφους. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, αυτή η έκθεση υπήρχε και τα έτη 1998 και 1999 η ECTS ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη έκθεση, όχι μόνο σε ό,τι είχε να κάνει με τον αριθμό των επισκεπτών, αλλά -κυρίως- λόγω του μεγάλου αριθμού των εκθετών (είχαμε την τύχη να ήμασταν εκεί και να το ζήσουμε). Ατυχώς, η ECTS αποτελεί πλέον παρελθόν και κανένα απολύτως φως δεν υπάρχει στον ορίζοντα για τις ευρωπαϊκές εκθέσεις videogames. Μπορεί η ανταπόκρισή μας από τη φετινή Ε3 να κλείνει κάπως απαισιόδοξα, όμως έχουμε την πεποίθηση ότι και η Γηραιά Ήπειρος αξίζει να έχει τη δική της «μεγάλη έκθεση», μια ήπειρος που έτσι και αλλιώς τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Καιρός είναι λοιπόν οι μεγάλες εταιρείες του χώρου να αρχίσουν να της αποδίδουν «τα του Καίσαρως τω Καίσαρι»..
{PAGE_BREAK}
Τα σημαντικότερα άρθρα του GameOver για την Ε3 2006
PlayStation 3: Τότε και τώρα
Μια συγκριτική ματιά στις διαφορές του τελικού hardware του PlayStation 3 σε σχέση με το αρχικό μοντέλο που είχε αρχικά παρουσιαστεί στην Ε3 2005.
Theseis: Hands On
Οι πρώτες μας εντυπώσεις από ένα ελληνικό παιχνίδι που υπόσχεται πολλά.
Electronic Arts @ E3 2006
Η παρουσία της μεγαλύτερης εκδότριας λογισμικού videogames. Διαβάστε το τι είδαμε στο περίπτερο της Electronic Arts.
SEGA @ E3 2006
H εταιρεία που αγαπήθηκε όσο λίγες επιστρέφει δριμύτερη. Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από τα παιχνίδια που δοκιμάσαμε στο περίπτερο της SEGA.
Sony @ E3 2006
«Εντυπωσιακό» είναι το λιγότερο που θα μπορούσαμε να πούμε για το περίπτερο της Sony στην Ε3. Με τρία συστήματα και δεκάδες παιχνίδια, δύσκολα μπορεί κανείς να αγνοήσει την πρωτοπόρο της αγοράς.
Lucasarts @ E3 2006
Ο ιδανικός χώρος για τους θιασώτες του σύμπαντος Star Wars, αλλά και για όσους επιθύμησαν τις περιπέτειες του Indiana Jones.
Microsoft @ E3 2006
Σταθερή αξία, με ένα εξαιρετικό next-gen σύστημα και μια γκάμα τίτλων για κάθε ηλικία και γούστο. H Microsoft απέδειξε περίτρανα ότι θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί.
Alone in the Dark
Η πρώτη μας επαφή με το νέο επεισόδιο της κλασικής σειράς τρόμου. Οι εντυπώσεις μας; Κυρίως θετικές.
Wii Hands On
Παίξαμε με το περιβόητο «Wiimote». Η επανάσταση της Nintendo βρίσκεται πλέον πολύ κοντά.
Microsoft E3 2006 Booth
Video με σκηνές από το μεγαλύτερο μέρος του περιπτέρου της Microsoft. Δείτε «ζωντανά» πολλά από τα παιχνίδια που θα απολαύσουμε σε μερικούς μήνες.
Wii gameplay video
Μόνο βλέποντας παίκτες να δοκιμάζουν το ιδιόμορφο και πρωτοποριακό χειριστήριο του Wii θα μπορέσετε να καταλάβετε το τι ακριβώς επιχειρεί η Nintendo με το νέο της σύστημα.
PlayStation 3 Hands On
Ποια η αίσθηση του να παίζεις με το νέο, motion sensor, χειριστήριο του PlayStation 3; Η απάντηση έρχεται μέσα από αυτό το video.
Press Conference Center
Όλες οι συνεντεύξεις Τύπου των τριών μεγάλων «παικτών» της αγοράς συγκεντρωμένες σε ένα σημείο. Εδώ θα διαβάσετε ό,τι ειπώθηκε και ό,τι παρουσιάστηκε στις τρεις αυτές άκρως σημαντικές συνεντεύξεις.
Λεπτομέρειες για το HD-DVD Drive του Xbox 360
Οι πρώτες πληροφορίες για τις λειτουργίες και την υποστήριξη του εξωτερικού HD-DVD Drive που θα συνοδεύει από το φθινόπωρο και μετά το Xbox 360.
Metal Gear Solid 4
Το πλήρες 15 λεπτών Ε3 trailer του νέου παιχνιδιού της σειράς. Απλά, καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε.
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
To πρώτο trailer το νέου επεισοδίου της θρυλικής RTS σειράς από την Electronic Arts
PlayStation 3 1080p demos
Καταγράψαμε τρία παιχνίδια του PlayStation 3 να τρέχουν στην κορυφαία ανάλυση 1920x1080p.
Φωτογραφικό αφιέρωμα
Επιλέξαμε τις καλύτερες φωτογραφίες που τραβήξαμε σην Ε3 και σας τις παρουσιάζουμε
Halo 3 E3 trailer
Κατεβάστε το πρώτο trailer του πολυαναμενόμενου sequel της Bungie από τους servers του GameOver!
To πλήρες αφιέρωμα του GameOver στην Ε3 2006
Εκτός από τα παραπάνω επιλεγμένα θέματα, στον ειδικό τομέα «Events/ E3 2006», θα βρείτε καταχωρημένες όλες τις ειδήσεις που «έτρεχαν» τις καυτές εκείνες ημέρες του Μαΐου, ούτως ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή ενημέρωση. Πατήστε στον τίτλο της παραγράφου για να μεταφερθείτε στην κεντρική σελίδα αυτού του τομέα.
Ε3 Girls: Ήταν δυνατόν να απουσιάσουν;
Μπορεί η υπηρεσία διοργάνωσης της Ε3 να απαγόρεψε την παρουσία των σέξι κοριτσιών από την έκθεση, όμως αυτά ήταν αδύνατο να απουσιάσουν. Βέβαια, αυτή η χρονιά δεν είχε τις τολμηρές -σε βαθμό κακουργήματος για τους επισκέπτες- παρουσίες άλλων ετών, όμως παρόλα αυτά, τα κορίτσια κατάφεραν για μια ακόμη φορά να κλέψουν την παράσταση και να αναστατώσουν τον ανδρικό πληθυσμό που επισκέφθηκε την Ε3. Αποφασίσαμε λοιπόν να ολοκληρώσουμε τη φετινή ανταπόκριση του GameOver από την Ε3 με το -καθιερωμένο πλέον- κλισέ των φωτογραφιών των κοριτσιών που ομόρφυναν με την παρουσία τους τα περίπτερα των εταιρειών. Απολαύστε τα από την καλύτερη δυνατή πηγή που υπάρχει στο δίκτυο, την ιστοσελίδα e3girls.com και ραντεβού του χρόνου από το Λος Άντζελες για περισσότερο παιχνίδι.
Παύλος Παπαπαύλου
[email protected]
Γιώργος Καλλίφας
[email protected]
{nomultithumb}