H Ώρα της Απελευθέρωσης

Το GameOver μιλά με την ομάδα ανάπτυξης S.D.S., δημιουργό ενός ακόμα ελληνικού παιχνιδιού

Το GameOver μιλά με την ομάδα ανάπτυξης S.D.S., δημιουργό ενός ακόμα ελληνικού παιχνιδιού

Το GameOver μιλά με την ομάδα ανάπτυξης S.D.S., δημιουργό ενός ακόμα ελληνικού παιχνιδιού

Και ενώ τον τελευταίο καιρό συμβαίνουν στη χώρα μας σημαντικά γεγονότα σχετικά με το μέλλον της, εντελώς συμπτωματικά οφείλουμε να πούμε, πριν λίγες ημέρες είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τα μέλη της S.D.S. Games, μιας ομάδας που εργάστηκε σκληρά και ετοίμασε ένα από τα λίγα ελληνικά παιχνίδια που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Η σύμπτωση έχει να κάνει με τη θεματολογία του εν λόγω παιχνιδιού, το οποίο ασχολείται με τον αγώνα που έκαναν οι Έλληνες αγωνιστές το 1821 για την απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό. Όταν ενημερωθήκαμε για την ύπαρξη αυτής της ομάδας, αλλά -ακόμα περισσότερο- όταν μάθαμε ότι το παιχνίδι της είναι 100% έτοιμο, κινηθήκαμε αμέσως ούτως ώστε να συναντηθούμε μαζί της και να συνομιλήσουμε για το τι έχουν καταφέρει τα μέλη της.

Σε αυτό το πρώτο κομμάτι του αφιερώματός μας δε θα σας κουράσουμε με ένα μακροσκελές κείμενο. Πέρα από μια αναφορά, που πρέπει να γίνει φυσικά, στα μέλη που απαρτίζουν της S.D.S Games, θα σας αφήσουμε να δείτε και να ακούσετε «ζωντανά» το τι είχαν να μας πουν κατά την επίσκεψή τους στα γραφεία μας μέσα από τη video-συνέντευξη που έχουμε ετοιμάσει. Αυτό που θα αναφέρουμε σε πρώτη φάση, είναι ότι το παιχνίδι της S.D.S. Games ονομάζεται «1453-1821: Η Ώρα της Απελευθέρωσης» και, όπως προκύπτει από τον τίτλο του, καταπιάνεται με τις μάχες που έγιναν από την αρχή της Επανάστασης, τα γεγονότα που οδήγησαν σε αυτή και με τα πρόσωπα που άφησαν ανεξίτηλο το σημάδι τους σε αυτόν τον σπουδαίο αγώνα.

Πρακτικά, εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν τίτλο στρατηγικής, ο οποίος συνδυάζει τις μάχες πραγματικού χρόνου σε συγκεκριμένα πεδία, με εμπορικές συναλλαγές, συγκομιδή resources, διπλωματία και γενικότερο εμπόριο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ίδιων των δημιουργών, το 1453-1821: Η Ώρα της Απελευθέρωσης είναι ένα παιχνίδι με σαφείς επιρροές από τις σειρές Age of Empires και Total War, ωστόσο, οι διαφορές στο σχεδιασμό και στον τρόπο εξέλιξης του gameplay είναι ευδιάκριτες. Πριν προχωρήσουμε στο video, ας ρίξουμε μια ματιά στο ιστορικό της S.D.S Game Studios όπως αυτό περιγράφεται από τα ίδια τα μέλης της. Η S.D.S. Game Studios είναι μια νεοσύστατη ελληνική ομάδα ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μέλη της ομάδας είναι άτομα νεαρής ηλικίας (19-20 χρονών) με καινοτόμες ιδέες, όρεξη για δημιουργία, πρωτοτυπία και σαφώς ξεκάθαρες διεκδικήσεις.

Η S.D.S. Game Studios συγκροτήθηκε επίσημα στις 10-04-2007 και ενώ το 1ο Project της βρισκόταν υπό κατασκευή αρκετούς μήνες νωρίτερα. Η ομάδα συντονίστηκε από τους Προσίλη Ανάργυρο (Προγραμματιστή) και Χατζητοφή Ανάργυρο (3D Animator), ενώ αργότερα στην ομάδα προστέθηκαν οι Παππάς Γιώργος (Μουσική επιμέλεια), Παπαθανασίου Παναγιώτης (Σενάριο), Λέζος Χρήστος (Ανάπτυξη ιστοσελίδας), Δέδες Σωτήρης (επιπρόσθετα γραφικά).

Οι δύο συντονιστές της S.D.S Game Studios ξεκίνησαν από πολύ παλιά να ασχολούνται με τα videogames και συγκεκριμένα με τα συστήματα AMIGA & ATARI. Από πολύ μικρή ηλικία (5-6 ετών) έπαιζαν παιχνίδια τα οποία άφησαν εποχή  όπως τα : Street Fighter, Mortal Combat, Moon Stone, Kick Off, Lotus κ.λπ. Όπως ομολογούν και οι ίδιοι, η επαφή τους με αυτά τα παιχνίδια και ειδικά η επαφή τους με την AMIGA 600 επηρέασε σημαντικά την μετέπειτα πορεία τους (παλιότερα υπήρχε, αλλά και υπάρχει, η σκέψη για αναβίωση ορισμένων τίτλων της Amiga). Το επόμενο βήμα τους στις κονσόλες έγινε την περίοδο 1995–1998 με τα Sony PlayStation & Sega Master System. Το 1999 ξεκίνησε ουσιαστικά η τους επαφή με σύγχρονα Desktop PCs.

Εκείνη την περίοδο εμφανίστηκε το Age of Empires II το όποιο μανιακά έπαιζαν για ώρες (Τo AOE υπήρξε το παιχνίδι από το οποίο είχαν σαν οδηγό τους όταν ξεκίνησαν το παιχνίδι στρατηγικής που αναπτύσσει τώρα η S.D.S Game Studios). Εκείνη την περίοδο, πέραν από παιχνίδια, ξεκίνησε η επαφή τους και με προγράμματα, τα οποία συνδύαζαν παράλληλα με το gaming. Αυτό τους έδωσε την εμπειρία και τις βασικές γνώσεις που θα χρειάζονταν για αργότερα.

Το 2001 ξεκίνησαν να ασχολούνται ξεχωριστά με προγραμματισμό και 3D ART/Animation από επιρροές που είχαν από τον μεγάλο αδερφό του Αργύρη (3D Animator) Ιωάννη, ο οποίος σπούδαζε εκείνη την περίοδο Εφαρμογές Multimedia. Το 2003 οι δύο τους αποφάσισαν να ξεκινήσουν διάφορα απλά games σε Dark Basic και Game Maker, τα οποία όμως ποτέ δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν. Εκείνη την περίοδο ο Αργύρης (Προγραμματιστής) ξεκίνησε το πρώτο μεγάλο του project, έναν αυτόνομο ελληνικού audio πlayer (ο οποίος αργότερα έγινε πλήρως ανεξάρτητος, audio / Video Player με πληθώρα επιλογών). Το όνομα του: GR Media Player Plus 2. To 2006 αποφάσισαν οι δύο τους να ενώσουν την εμπειρία που είχαν συλλέξει τόσα χρόνια και να ξεκινήσουν ένα παιχνίδι στρατηγικής.

Πριν σας αφήσουμε να απολαύσετε τη συνέντευξη, πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτό το άρθρο αποτελεί το πρώτο μέρος του αφιερώματός μας στο παιχνίδι της S.D.S. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα βρείτε στο GameOver ένα ακόμα video, στο οποίο τα μέλη της ομάδας παίζουν το παιχνίδι και αναλύουν τα πάντα σχετικά με αυτό, καθώς επίσης και περισσότερες εικόνες, in-game video, αλλά και ένα demo, από το οποίο θα μπορέσετε να πάρετε μια αρκετά καλή γεύση για το τι ετοίμασε αυτή η αμιγώς ελληνική ομάδα. Τέλος, για όσους η απεικόνιση στον παρακάτω player δεν είναι ικανοποιητική, μπορούν να κατεβάσουν τη συνέντευξη σε καλύτερη ποιότητα (και μεγαλύτερο μέγεθος φυσικά) από εδώ.

 

{nomultithumb}

Γιώργος Καλλίφας
Γιώργος Καλλίφας

Απο το 1982 και έναν "κλώνο" κονσόλας Atari ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation, Xbox... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα . Σήμερα βρίσκει ακομα χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, αλλά και κανένα high fantasy βιβλίο, ταινίες και σειρές.

Άρθρα: 4168

Υποβολή απάντησης