Gran Turismo 7: Power Pack | Review

Now, you are playing with power...

Έχουν περάσει 5 χρόνια από την κυκλοφορία του Gran Turismo 7 και παρόλα αυτά ο τίτλος της Polyphony Digital καταφέρνει να απασχολεί συνεχώς την επικαιρότητα. Το διάστημα αυτό φαντάζει μεγάλο, και παρόλο που δεν έχει ακουστεί το παραμικρό για κάποιον διάδοχο, η αλήθεια είναι πως στην παρούσα φάση δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη. Η ομάδα ανάπτυξης από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του GT7 δεν έχει μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, εμπλουτίζοντας συνεχώς το πόνημά της με νέο περιεχόμενο.

Τα updates χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, με τα Weekly Challenges να είναι αυτά που κρατάνε το ενδιαφέρον σε υψηλά επίπεδα. Σε δεύτερο επίπεδο έρχονται τα αντίστοιχα που εμπλουτίζουν την ήδη μεγάλη λίστα των οχημάτων, άσχετα αν οι προσθήκες δεν είναι πάντα και τόσο αρεστές από το κοινό. Το θέμα είναι πως η σκόνη σχεδόν ποτέ δεν προλαβαίνει να κατακαθίσει, με αποτέλεσμα οι φίλοι της σειράς να έχουν πάντα κάτι να ασχοληθούν.

Και φτάνουμε στον Δεκέμβριο του 2025, όπου η σειρά Gran Turismo θέτει στην κρίση του κοινού το πρώτο επί πληρωμή DLC. Καταρχάς, είναι αναγκαίο να τονιστεί πως για να απολαύσει κάποιος το Gran Turismo 7: Power Pack, επιβάλλεται να έχει την έκδοση του τίτλου για το PlayStation 5. Πέρα από αυτό, η PD έχει ήδη διαθέσει το υπερβολικά πλούσιο και ενδιαφέρον Spec III update, και μάλιστα δωρεάν, οπότε κοιτάζοντας συνολικά το όλο πακέτο, είναι περίεργο που η ομάδα ανάπτυξης δεν χρέωσε αυτό αλλά το Power Pack.

Αλλά για να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά, το Power Pack είναι ουσιαστικά μια ολοκαίνουργια ενότητα που θα την βρουν οι παίκτες στο κεντρικό μενού με την μορφή ενός ιστιοφόρου. Αυτό που θα αντικρίσει ο παίκτης είναι – ούτε λίγο ούτε πολύ – 50 ολοκαίνουργια events, που με τη σειρά τους ξεδιπλώνονται σε διαδρομές σε Αμερική, Ευρώπη και Ασία. Κερδίζοντας κάποιον αγώνα, ο παίκτης θα ξεκλειδώσει τον επόμενο και θα φτάσει ακόμα και στο σημείο να τεθεί αντιμέτωπος με την ΑΙ σε event 24 ωρών!

Επιλέγοντας κάποιο event, ο τίτλος παρέχει την επιλογή ενός από τρία διαθέσιμα οχήματα, τα οποία ο χρήστης δεν χρειάζεται να αγοράσει. Το καθένα είναι διαφορετικής δυναμικότητας, οπότε ανάλογη θα είναι και η επιβράβευση στο τέλος. Πλέον, για πρώτη φορά παρέχεται η επιλογή για qualify των 10 λεπτών, πέρα φυσικά από το αντίστοιχο practice, οπότε επιτέλους ο παίκτης δεν θα είναι αναγκασμένος να ξεκινάει πάντα από την τελευταία θέση και μάλιστα με rolling start.

Το ευχάριστο είναι πως σε offline περιβάλλον η νέα AI, με το όνομα “Sophy 3.0”, είναι πλέον σε θέση να προσφέρει αγώνες γεμάτους ένταση και ανταγωνισμό, χωρίς δυστυχώς να λείπουν κάποια λαθάκια. Αυτό που έχει υποσχεθεί η Polyphony Digital, είναι πως αυτή η ανεπτυγμένη ΑΙ θα συλλέγει συνεχώς στοιχεία και θα φέρνει τους αγώνες όσο το δυνατόν πιο κοντά στο επίπεδο του παίκτη.

Πρέπει να ομολογήσουμε ότι κάποια events, στα δικά μας μάτια τουλάχιστον, ήταν μάλλον αδιάφορα και εύκολα, αλλά μετά από κάποιες ώρες το επίπεδο του ανταγωνισμού ανέβηκε κατακόρυφα. Τα αντίπαλα αυτοκίνητα από ένα σημείο και έπειτα θα είναι σε θέση να γνωρίζουν τη θέση του παίκτη μέσα στην πίστα, να τον αποφεύγουν, να τον εμποδίζουν να τα προσπεράσει ή ακόμα και να κάνουν λάθη και να βρίσκονται εκτός διαδρομής, προσφέροντας άκρως ρεαλιστικές αγωνιστικέ συνθήκες.

Σε γενικές γραμμές αυτό είναι το Power Pack, ένα update που προσφέρει 50 ολοκαίνουργια events και την AI Sophy 3.0, και που πρακτικά είναι αποκομμένο από τον υπόλοιπο τίτλο. Αυτό που αξίζει να τονιστεί είναι πως σαν περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα πλούσιο γιατί θα απασχολήσει τους παίκτες για πάρα πολύ καιρό, και σε τελική ανάλυση η προκαθορισμένη επιλογή οχήματος δεν ενοχλεί και τόσο πολύ.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η τιμή του πακέτου δεν είναι και τόσο… φιλική, αλλά συμπίπτει με την κυκλοφορία του Spec III, οπότε συνολικά αν τα δει κάποιος μαζί, η εμπειρία αλλά και η διάρκεια ενασχόλησης με τον τίτλο πραγματικά απογειώνονται. Για να λυθούν οι απορίες, το Spec III, πέρα από ένα νέο εισαγωγικό video, προσφέρει δύο ολοκαίνουργιες διαδρομές, την Yas Marina και το Circuit Gilles-Villeneuve, καθώς και 8 ολοκαίνουργια οχήματα, με την πανέμορφη Ferrari 296 GT3 να ξεχωρίζει.

Πλέον, η Dunlop έρχεται να βάλει την υπογραφή της στον τομέα των ελαστικών, ενώ το Data Logger προσφέρει άπειρα δεδομένα τηλεμετρίας για όσους αρέσκονται να αναλύουν εξονυχιστικά τα πάντα. Τέλος, το Collectors Level Cap επιτέλους ξεκολλάει από το 50 και φτάνει μέχρι και το 70, ενώ νέα events προστίθενται και στις ενότητες Café, World Circuits και Weekly Challenges.

Το Spec III update φαίνεται να εκθέτει κάπως το αντίστοιχο του Power Pack γιατί διατίθεται δωρεάν έναντι του δεύτερου, αλλά αυτό το νέο DLC – όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως – είναι κάτι αυτόνομο, κάτι το προαιρετικό. Σε επίπεδο περιεχομένου δεν τίθεται θέμα γκρίνιας, με μοναδικό παράπονο από την πλευρά μας να είναι ίσως η τιμή απόκτησης. Aπό την άλλη, ας μην ξεχνάμε πως είναι και η πρώτη φορά που η Polyphony Digital επιλέγει να χρεώσει επιπλέον περιεχόμενο.

Το Gran Turismo 7: Power Pack κυκλοφορεί από τις 4/12/25 για το PS5. Το review μας βασίστηκε σε review code που λάβαμε από το PlayStation Greece.

Γιώργος Τσακίρογλου
Γιώργος Τσακίρογλου

Τα videogames για τον Γιώργο δεν είναι τρόπος ζωής. Η μεγάλη αγάπη του παραμένουν οι δύο τροχοί και -αναπάντεχα- ό,τι ψηφιακό προσπαθεί να τους μοιάσει. Τα χρόνια πέρασαν και πλέον τα "παιχνίδια" αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα, αλλά πάντα ένα αναπόσπαστο κομμάτι της, όπως είναι η μουσική, οι βόλτες, τα ταξίδια και... οι σούζες!

Άρθρα: 4264

Υποβολή απάντησης