Rayman: Raving Rabbids

O κορυφαίος developer Michel Ancel μιλάει για το επερχόμενο επεισόδιο της σειράς Rayman στο Wii.

O κορυφαίος developer Michel Ancel μιλάει για το επερχόμενο επεισόδιο της σειράς Rayman στο Wii.

Ένας Rayman εντελώς διαφορετικός

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΟ Michel Ancel αποτελεί έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους δημιουργούς videogames στην βιομηχανία της ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας. Το 1995 εργάστηκε στον τομέα του σχεδιασμού και του προγραμματισμού του Rayman, ενώ το 1999 ασχολήθηκε με τον τίτλο Tonic Trouble. Την ίδια χρονιά, ο 34χρονος (πλέον) Ancel ξεκίνησε τον σχεδιασμό του δεύτερου μέλους της οικογένειας Rayman με τον τίτλο Rayman 2: The Great Escape, ενώ το επόμενο μέρος της σειράς ήρθε 3 χρόνια μετά με το Rayman Rush (2002). Το 2003 και μετά από προτροπή των στελεχών της Ubisoft (σε μια περίοδο που η γαλλική εταιρία έδειχνε ότι έστρεψε το ενδιαφέρον της σε νέα franchises όπως το Splinter Cell) ο Ancel ασχολείται στον τομέα της δημιουργίας του Beyond Good & Evil και το 2005 συμμετέχει στην πολύ μεγάλη παραγωγή που ακούει στο όνομα King Kong από την θέση του σχεδιαστή. Το επόμενο φιλόδοξο σχέδιό του είναι το Rayman: Raving Rabbids που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2006 για το Wii, το επερχόμενο σύστημα της Nintendo. Μέσα από μια σειρά απαντήσεων, ο Michel Ancel δίνει τις πρώτες πληροφορίες για τον τίτλο ενώ οι φίλοι του GameOver μπορούν να απολαύσουν και τρία ειδικά videos που εξασφαλίσαμε για αυτούς. Το πρώτο είναι η πλήρης έκδοση του trailer που αποκαλύφθηκε στην Ε3, το δεύτερο προβάλει μια ξενάγηση στα studios της Ubisoft που έχουν αναλάβει την ανάπτυξη του Raving Rabbids από τον Studio Director Xavier Poix και το τρίτο ένα χιουμοριστικό video με πρωταγωνιστή τον ίδιο τον δημιουργό.

– Απ’ όσο γνωρίζουμε, δεν έχετε εργαστεί εδώ και καιρό σε κάποιον από τους τίτλους της σειράς Rayman. Που οφείλεται η επιστροφή σας;

Το τελευταίο Rayman στο οποίο εργάστηκα ήταν η έκδοση του Nintendo 64 για το Rayman 2. Αν και τα τρισδιάστατα γραφικά ήταν μοναδικά για την εποχή τους, ήμασταν σε πολύ πρώιμο στάδιο σε αυτό τον τομέα της τεχνολογίας και προσέφερε αρκετά διασκεδαστικό και «φρέσκο» gameplay. Μετά το Beyond Good & Evil και το Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie, ήθελα να επιστρέψω σε ένα πιο απλοϊκό είδος παιχνιδιού και να εστιάσω στο ίδιο το gameplay και σε άκρως χιουμοριστικές καταστάσεις.

– Σε ποια συστήματα θα κυκλοφορήσει το Raving Rabbids και πάνω σε ποιο σύστημα έγινε η ανάπτυξή του;

Το Rayman: Raving Rabbids ανακοινώθηκε ως τίτλος λανσαρίσματος του Wii και θα κυκλοφορήσει τόσο σε αυτό όσο και στα υπόλοιπα τρέχοντα και μελλοντικά συστήματα. Περισσότερες πληροφορίες θα μπορούμε να πούμε στο άμεσο μέλλον.

– Όσον αφορά στην έκδοση του Wii, ποια είναι η ιστορία;

Προσπάθησα να κρατήσω μια υπόθεση αρκετά εύκολη και απλή. Η φυλή των λαγών έχει ετοιμάσει εδώ και χρόνια μια εισβολή στην Γη. Τώρα ήρθε η ώρα να κυριαρχήσει. Πρόκειται για ένα κλασικό story, αλλά επιλέξαμε κάτι απλό για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε τους χαρακτήρες και τα γεγονότα. Δεν πρόκειται για κάτι πολύπλοκο, θα το χαρακτήριζα κάτι σαν κωμωδία, όπως το Mars Attacks και οι ταινίες των Monty Pythons.

– Άρα ο βασικός σκοπός του Rayman στο παιχνίδι είναι…;

Η αγάπη και η δύναμη είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την πορεία του Rayman στο Raving Rabbids. Πρέπει εκτός από το να σώσει τον πλανήτη, την κοπέλα του, την κοπέλα του κλασικού εχθρού του και τον ίδιο τον εχθρό του! Το σενάριο μπορεί να φαντάζει σαν καρικατούρα, αλλά όσο περισσότερο παίζει ο παίκτης τόσο πιο πολλές εκπλήξεις θα συναντήσει. Οι φίλοι της σειράς θα εντοπίσουν όλους τους χαρακτήρες που αγάπησαν σε πολλές νέες διαφορετικές καταστάσεις γιατί πολύ απλά οι λαγοί θα τους χρησιμοποιήσουν για…. εχμ…. περίεργους σκοπούς. Δεν μπορώ να σας πω κάτι παραπάνω ακόμα…

– Πως χρησιμοποιείται το χειριστήριο του Wii και το nunchuck attachment για τον έλεγχο του Rayman; Δώστε μας ορισμένες πληροφορίες.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΠολλά νέα στοιχεία στον τομέα του χειρισμού προβλήθηκαν και μέσα από το trailer της Ε3. Θα πω ορισμένα πράγματα, αλλά δεν θέλω να τα αποκαλύψω όλα ακόμα! Κίνηση: Mε το nunchuck attachment ο παίκτης κινεί τον Rayman, τον κάνει να πηδάει, να κυλιέται και να τρέχει. Μάχη: Εδώ το παιχνίδι διαφέρει πολύ από τα προηγούμενα. Το νέο χειριστήριο του Wii μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε ένα πιο πολύπλοκο μηχανισμό gameplay που φέρνει τον παίκτη και τον πρωταγωνιστή πιο κοντά. Αν ο παίκτης κάνει πως ρίχνει γροθιά, ο Rayman θα κάνει ακριβώς το ίδιο στην οθόνη. Αν ο παίκτης ρίξει γροθιά στον αέρα από τα δεξιά προς τα αριστερά, αντίστοιχα θα κινηθεί και ο Rayman. Αν ταρακουνήσετε το χειριστήριο, ο Rayman θα κάνει διάφορες κινήσεις kung-fu. Αρπαγή: Αν κάνετε μια γρήγορη κίνηση με το nunchuck, ο Rayman θα αρπάξει τον πιο κοντινό αντίπαλό του. Μπορείτε να τον στριφογυρίσετε γύρω από τον πρωταγωνιστή και να τον εκτοξεύσετε απλά περιστρέφοντας το nunchuck γύρω από το κεφάλι σας. Επίθεση βουτιάς (μία από τις super επιθέσεις): Την ώρα που ο Rayman είναι στον αέρα, μπορεί να κάνει ένα άλμα προς το έδαφος και να ταρακουνήσει την γη. Για να το πετύχετε αυτό, απλά θα πρέπει να στρέψετε και τα δύο pads προς τα κάτω.

Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά εύκολα για τον παίκτη γιατί και τα δύο χέρια του παίκτη κατευθύνουν τα χέρια του Rayman. Ο πρωταγωνιστής μας μπορεί να χρησιμοποιεί και διάφορα τέρατα μέσα στο παιχνίδι. Για να ιππεύσετε ένα τέρας, πρέπει απλά να περιστρέψετε το βασικό χειριστήριο του Wii σε διάφορες κατευθύνσεις για να κάνετε το τέρας να κινηθεί προς τα εκεί. Αντιλαμβάνεστε βέβαια το πόσο εύκολο είναι να ελέγξετε έναν αετό εν ώρα πτήσης ή έναν καρχαρία κάτω από το νερό, κινώντας απλά τα χέρια σας προς την κατεύθυνση που επιθυμείτε. Και κάτι τελευταίο… Θα μπορείτε να χορέψετε με τους λαγούς, αλλά δεν θα σας πω πως να το κάνετε αυτό. Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη…

– Οι εικόνες που έχουν εμφανιστεί από τον τίτλο είναι από την έκδοση του Wii;

Ναι, όλες οι εικόνες προέρχονται από την έκδοση του Wii.

– Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα το Raving Rabbids θα κυκλοφορήσει παράλληλα με το Wii. Πόσο καιρό βρίσκεται ο τίτλος στο στάδιο της ανάπτυξης και πόσο μεγάλη είναι η ομάδα που το έχει αναλάβει;

Όσο εργαζόμασταν πάνω στο Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie το 2005, μια μικρή ομάδα είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη του νέου Rayman. Όταν το King Kong μπήκε στο τελευταίο στάδιο της παραγωγής του όλη η ομάδα του Montpellier (περίπου 70 άτομα) στράφηκε στο Rayman: Raving Rabbids.

– Το παιχνίδι φαίνεται ότι περιστρέφεται γύρω από τρελούς λαγούς. Σε μερικές περιπτώσεις εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη εκατοντάδες από αυτούς. Είναι κάτι τέτοιο δυνατό στο Wii; Πως εξελίσσεται το σενάριο στον κόσμο του παιχνιδιού; Με άλλα λόγια, πρέπει ο Rayman να τα βάζει συνέχεια με αυτούς τους λαγούς;

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΟι λαγοί είναι εκατοντάδες, μοχθηροί αλλά ταυτόχρονα εντελώς χαζοί. Όσο παίζει ο παίκτης, η ιστορία θα αποκαλύπτει νέους συνδυασμούς gameplay στοιχείων που θα του δώσουν την ευκαιρία να καταστρέψει τα σχέδια των λαγών. Για παράδειγμα, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τους λαγούς, αλλά αν χρειαστείτε να τους ελέγξετε για να πετύχετε κάτι, μπορείτε να τους υπνωτίσετε με μουσική ντίσκο! Για να πετύχετε κάτι τέτοιο, θα χρειαστεί να διαλέξετε ένα τραγούδι και να ακολουθήσετε σωστά τον ρυθμό. Οι λαγοί θα σας ακολουθήσουν και μετά από λίγο θα μπορείτε να τους ελέγξετε. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να φτάσετε σε συγκεκριμένα σημεία του παιχνιδιού ενώ παρουσιάζει και μεγάλο ενδιαφέρον ο έλεγχος των αντιπάλων, αφού ο κάθε ένας έχει διαφορετικές ικανότητες και αντιδράει διαφορετικά. Ακόμα, μπορείτε να καλέσετε «σκοτεινά» τέρατα του κόσμου για να αντιμετωπίσετε τους κολοσσιαίους λαγούς που κρύβονται στο παιχνίδι. Η ελευθερία θα είναι άλλο ένα στοιχείο του Raving Rabbids αφού θα μπορείτε να κινηθείτε όπου θέλετε. Η χρήση του Wiimote για χoρό, ιππασία και μάχη είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο παίκτης για να σταματήσει την εισβολή των λαγών!

– Θα υποστηρίζει η έκδοση του Wii προοδευτική σάρωση (progressive scan) και 16×9 windescreen απεικονίσεις;

Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω κάτι τέτοιο ακόμα.

– Σε τι επίπεδα σκοπεύετε να φτάσετε τον ρυθμό ανανέωσης των καρέ (frame rate);

O σκοπός μας είναι να πετύχουμε ένα frame rate ανάμεσα σε 30 και 60 καρέ το δευτερόλεπτα (fps). Αν όλα εξελιχθούν ομαλά θα πλησιάσουμε τα 60 που είναι και ο στόχος μας αφού το Rayman είναι ένας τίτλος δράσης που θα κερδίσει πολλά από ένα ομαλό animation και ένα ομαλό frame rate.

– Υπάρχει σχεδιασμός για αξιοποίηση της 24ωρης online υπηρεσίας του Wii είτε για διάφορες αναβαθμίσεις είτε για online multiplayer mode;

Ακόμα δεν υπάρχουν κάποια σχέδια πάνω σε αυτά που με ρωτήσατε.

– Θα υποστηρίζει ο τίτλος multiplayer mode με οποιονδήποτε τρόπο;

Το νέο αυτό Rayman στοχεύουμε να είναι ένα εντυπωσιακό single player action/adventure παιχνίδι και δεν υπάρχουν σχέδια για οτιδήποτε σε multiplayer επίπεδο. Απλά θέλω να σας προετοιμάσω για κάτι. Θα δείτε πολλά νέα και «φρέσκα» στοιχεία σε αυτό το παιχνίδι.

– Ποια η άποψή σας για το Wii και το χειριστήριό του;

Όσον αφορά στο ίδιο το σύστημα είναι ό,τι πρέπει για την ανάπτυξη τίτλων. Είναι εύκολο σε επίπεδο προγραμματισμού και μπορεί ο δημιουργός να αναπτύξει νέες ιδέες που έχει και να αξιοποιεί νέες μεθόδους gameplay. Όσον αφορά τώρα στο ίδιο το χειριστήριο, είναι πραγματικά καινοτόμο. Με το Wiimote ανοίγουν νέοι δρόμοι στα παιχνίδια και με αυτό οι gamers θα ανακαλύψουν έναν νέο τρόπο απόλαυσης των videogames. Μιλώντας εκ μέρους των δημιουργών, πρέπει να αξιοποιήσουμε το Wii για να φέρουμε νέες ιδέες στο προσκήνιο, να αναπτύξουμε την διαδραστικότητα και να εμβαθύνουμε ακόμα περισσότερο στην ανάπτυξη νέων ιδεών.

– Έχετε να προσθέσετε κάτι στους φίλους του Wii που περιμένουν τον τίτλο;

Το Raving Rabbids θα είναι το πιο τρελό Rayman της σειράς. Θα είναι αρκετά εύκολο για τους αρχάριους και θα προσφέρει άφθονο χιούμορ και έντονη δράση. Ο απώτερος σκοπός είναι ένας: να σταματήσετε τους λαγούς!

Παύλος Παπαπαύλου

Το GameOver σάς προσφέρει τρια videos σχετικά με το Rayman Raving Rabbits:

Video συνέντευξη του Michel Ancel (WMV 15MB)

Rayman Raving Rabbits E3 Full Trailer (WMV 17MB)

Rayman Producer Interview (WMV 19MB)

{nomultithumb}

ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ
Άρθρα: 833

Υποβολή απάντησης