Alan Wake

Είδαμε για πρώτη φορά το interactive θρίλερ της Remedy, το οποίο μάλλον θα κάνει υπερήφανο τον Stephen King

Είδαμε για πρώτη φορά το interactive θρίλερ της Remedy, το οποίο μάλλον θα κάνει υπερήφανο τον Stephen King

Είδαμε για πρώτη φορά το interactive θρίλερ της Remedy, το οποίο μάλλον θα κάνει υπερήφανο τον Stephen King

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΤο Alan Wake απασχολεί την επικαιρότητα εδώ και έναν περίπου χρόνο ως ένα next-gen ψυχολογικό θρίλερ που θα έρθει για να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία. Όμως, για ένα αρκετό χρονικό διάστημα τα ίχνη του τίτλου της Remedy χάθηκαν και κανείς δεν γνώριζε αν τελικά το παιχνίδι θα κατάφερνε τελικά να βρει το δρόμο του προς τις προθήκες των καταστημάτων ή όχι. Η αγωνία έλαβε τέλος στην Ε3 2006, όταν η Microsoft ανακοίνωσε ότι αγόρασε τα δικαιώματα του τίτλου και ότι το Alan Wake θα κυκλοφορούσε πλέον ως αποκλειστικότητα του Xbox 360. Οι μήνες πέρασαν και στα πλαίσια της Χ06 το Alan Wake έκανε την πρώτη του «δημόσια εμφάνιση», όχι σε έκδοση Xbox 360 όπως ίσως θα περιμέναμε, αλλά σε αντίστοιχη για υπολογιστές. Πέρα από αυτό το γεγονός, αυτό που πρέπει στην παρούσα φάση να μας απασχολήσει είναι το τι ακριβώς ετοιμάζουν οι Φιλανδοί της Remedy και από αυτό που μας έδειξαν στο event της Microsoft διαφαίνεται ότι το Alan Wake δικαίως έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, δύο στελέχη της Remedy έδειχναν την 3D μηχανή του παιχνιδιού, ενώ ταυτόχρονα μας αφηγούνταν το σενάριο που ενδύει την όλη περιπέτεια. Θυμίζοντας έντονα τα έργα του γνωστού συγγραφέα Stephen King και ειδικότερα την ταινία Secret Window όπου πρωταγωνιστούσε ο Johnny Depp, η ιστορία του Alan Wake έχει για ήρωα τον φερώνυμο συγγραφέα. Ο Alan Wake έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία με τα βιβλία του, όμως κάποια στιγμή κάτι αρχίζει να πηγαίνει στραβά. Η μνηστή του, η οποία για καιρό του προσέφερε έμπνευση για τα βιβλία του, χάνεται μυστηριωδώς και ο Alan Wake μεταβαίνει στην ειδυλλιακή κωμόπολη Bright Falls της πολιτείας Washington για να ξεχάσει.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΧωρίς να μας δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες για το παρασκήνιο που εξελίσσεται σε αυτό το τοπίο, βλέπουμε ότι σκιώδεις φιγούρες αρχίζουν να καταδιώκουν τον Alan, ενώ ταυτόχρονα, το τελευταίο του βιβλίο, το οποίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, αρχίζει σταδιακά να σβήνεται από μόνο του και να γράφεται από την αρχή, αλλά αυτή τη φορά με διαφορετικό τρόπο. Βλέπουμε λοιπόν ότι οι άνθρωποι της Remedy έχουν χτίσει μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία, αν και όπως προαναφέραμε, οι επιρροές από τα έργα του Stephen King είναι εντονότατες. Ωστόσο, εκεί που το παιχνίδι καταφέρνει να στηρίξει αυτήν την ενδιαφέρουσα και μυστηριώδη ιστορία μοιάζει να είναι ο χώρος στον οποίο εξελίσσεται η δράση. Η κωμόπολη Bright Falls, καθώς επίσης και όλη η τριγύρω περιοχή, σχεδιάζεται με λεπτομέρεια και σε πραγματικό χρόνο, με αποτέλεσμα ένα free roaming gameplay, στο οποίο ο παίκτης μπορεί να μεταβεί οπουδήποτε.

Αυτή η μετακίνηση γίνεται είτε με τα πόδια είτε με τη χρήση αυτοκινήτων, όμως σε κάθε περίπτωση η μυστηριώδης και βαριά ατμόσφαιρα που υπάρχει διάχυτη σε κάθε σημείο της περιοχής δημιουργεί έντονα συναισθήματα αγωνίας και φόβου στον παίκτη. Όσον αφορά στον τρόπο εξέλιξης του gameplay που διαθέτει το Alan Wake, αυτός βασίζεται σε ολοκλήρωση αποστολών που περιλαμβάνουν, είτε αντιμετώπιση των σκοτεινών οντοτήτων που τον καταδιώκουν με τη χρήση όπλων και του μεγαλύτερου πλεονεκτήματος που έχει ο Alan Wake: του φωτός, είτε εξερεύνηση προς ανακάλυψη στοιχείων που θα τον βοηθήσουν να λύσει το μυστήριο, ή ακόμα και αγωνιώδεις προσπάθειες του πρωταγωνιστή να ξεφύγει από μανιασμένα στοιχεία της φύσης που κάνουν την εμφάνισή τους από το πουθενά και καταστρέφουν τα πάντα στο πέρασμά τους.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΕιδικότερα σε ό,τι έχει να κάνει με το τελευταίο, τα στελέχη της Remedy μάς έκαναν μια μικρή επίδειξη των  δυνατοτήτων και των ρεαλιστικών physics που έχει η 3D μηχανή του παιχνιδιού, καθώς ξεκίνησαν ηθελημένα έναν ανεμοστρόβιλο, ο οποίος σήκωνε στον αέρα οτιδήποτε έβρισκε μπροστά του, τη στιγμή που ο ήρωας προσπαθούσε απεγνωσμένα να βρει ένα καταφύγιο. Τα ρεαλιστικά physics της μηχανής έκαναν περισσότερο αισθητή την εμφάνισή τους όταν ο ανεμοστρόβιλος είχε πλέον διαγράψει την τρελή πορεία του και τα συντρίμμια που είχε σηκώσει στον αέρα (αυτοκίνητα, καλύβες, γεωργικά εργαλεία κ.λ.π) άρχισαν να προσγειώνονται ανεξέλεγκτα στο έδαφος (φέρτε στο μυαλό σας την ταινία Twister για να καταλάβετε ακριβώς τι συνέβη εκείνη τη στιγμή στο παιχνίδι).

Ατυχώς, σε πρώτη φάση τα παραπάνω είναι τα μόνα στοιχεία που μπορούμε τη δεδομένη στιγμή να σας μεταφέρουμε για το, όπως όλα δείχνουν, πολλά υποσχόμενο Alan Wake, καθώς δυνατότητα hands on δεν δόθηκε σε κανέναν επισκέπτη της Χ06. Παρόλα αυτά, με το ανοιχτό περιβάλλον, τα όμορφα γραφικά και -πάνω από όλα- με το στοιχείο του μυστηρίου και του τρόμου να προσδίδει μια κινηματογραφική υπόσταση στο παιχνίδι, εκτιμούμε ότι το Alan Wake είναι ένα παιχνίδι που θα ξεχωρίσει.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΤέλος, δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι το πόνημα της Remedy είναι δείγμα της νέας τάσης της εποχής που ακούει στο όνομα «episodic gaming», κάτι που με απλά λόγια σημαίνει ότι αγοράζοντάς το, ο παίκτης θα λάβει μόνο ένα τμήμα της ιστορίας, ενώ τα υπόλοιπα θα έρχονται σταδιακά και σε επεισόδια υπό τη μορφή downloadable περιεχομένου ή (αν οι άνθρωποι της Microsoft συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα κατόχων Xbox 360 που δεν είναι συνδεδεμένη στο Xbox Live) σε retail μορφή. Περισσότερα για το Alan Wake ελπίζουμε ότι θα έχουμε στις αρχές του 2007.

Γιώργος Καλλίφας

Όλες οι ειδήσεις και τα αφιερώματα στην X06 είναι συγκεντρωμένα στον ειδικό τομέα του GameOver που θα βρείτε κάνοντας click εδώ.

{nomultithumb}

Γιώργος Καλλίφας
Γιώργος Καλλίφας

Απο το 1982 και έναν "κλώνο" κονσόλας Atari ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation, Xbox... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα . Σήμερα βρίσκει ακομα χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, αλλά και κανένα high fantasy βιβλίο, ταινίες και σειρές.

Άρθρα: 4168

Υποβολή απάντησης