Ανικανοποίητοι από το launch του Battlefield 4 στην ΕΑ

Ο  Andrew Wilson θεωρεί απαράδεκτα τα bugs.


Ο  Andrew Wilson θεωρεί απαράδεκτα τα bugs.


Σε συνέντευξή του στο Eurogamer, ο Andrew Wilson (CEO της EA) δήλωσε πως τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι χρήστες στο multiplayer του Battlefield 4 δεν οφείλονταν στους servers, αλλά σε λάθη προγραμματισμού. “Σκεφτείτε πως το Battlefield 4 ήταν ένα παιχνίδι με τεράστιους χάρτες 64 παικτών και με gameplay που μπορούσε να αλλάξει από στιγμή σε στιγμή. Οπότε, υπάρχει περίπτωση να “χάσουμε” ορισμένα πράγματα κατά τη διαδικασία της παραγωγής, με τα αποτελέσματα που όλοι είδαν.

Για μένα είναι απαράδεκτο ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Δουλέψαμε πάρα πολύ για να βεβαιωθούμε ότι η τελική εμπειρία του gameplay ήταν αυτή που έπρεπε να είναι, αλλά όταν ασχολείσαι με τέτοια projects, ποτέ δεν μπορείς να εγγυηθείς το τελικό αποτέλεσμα”.

Γιάννης Σκουλουδάκης
Γιάννης Σκουλουδάκης
Άρθρα: 761

Υποβολή απάντησης