O παραγωγός του νέου Zelda μιλά για τον ρεαλισμό

O παραγωγός του νέου Zelda μιλά για τον ρεαλισμό

O παραγωγός του νέου Zelda μιλά για τον ρεαλισμό Ο παραγωγός του νέου Zelda, Eiji Aonuma, αποκάλυψε σε συνέντευξη που έδωσε στο Wired News, ορισμένες από τις απόψεις του σχετικά με τον ρεαλισμό στο Twilight Princess και εξήγησε γιατί το παιχνίδι δεν περιλαμβάνει ηχογραφημένους διάλογους. Συγκεκριμένα, ο Aonuma είπε: ” Όταν μεταπηδάς στα ρεαλιστικά γραφικά, δεν μπορείς πλέον να ξεγελάσεις τον παίκτη. Δεν έχει πλέον νόημα ο χαρακτήρας να κραδαίνει στο σπαθί του με το αριστερό χέρι και να σκοτώνει έναν αντίπαλο που βρίσκεται στα δεξιά του.”. Για την έλλειψη ηχογραφημένων διαλόγων ο Aonuma είπε: ” Όταν ο παίκτης διαβάζει κείμενο στην οθόνη, τοποθετεί ένα κομμάτι του εαυτού του στο παιχνίδι και αφήνει στη φαντασία του τη δημιουργία της φωνής. Έτσι γεμίζει τον κόσμο μόνος του. Με τον ηχογραφημένο διάλογο, ό,τι έχει να κάνει με τον χαρακτήρα είναι προκαθορισμένο και έτσι χάνεται ένα σημαντικό κομμάτι της φαντασίας”.

Παρόλα αυτά, ο Aonuma πρόσθεσε πως υπάρχουν ορισμένες ιδέες για τη χρήση φωνών μέσα στο παιχνίδι, αλλά τίποτε δεν έχει αποφασιστεί ακόμη. Μιλώντας για τα ρεαλιστικά γραφικά, ο Aonuma ανέφερε πως θα έχουν άμεση σχέση με άλλα στοιχεία του παιχνιδιού, όπως για παράδειγμα τα physics. “Θα μπορείς να νιώθεις το βάρος του σπαθιού του Link καθώς το περιστρέφει” είπε ο Aonuma. Τέλος, εκτός από το Twilight Princess, ο παραγωγός του Zelda ανέφερε πως ένα από τα παιχνίδια στα οποία εργάζεται είναι ένα Zelda για το DS, το οποίο θα κάνει χρήση της γραφίδας της κονσόλας.{nomultithumb}

Όλγα Μαγγιλιώτου
Όλγα Μαγγιλιώτου
Άρθρα: 711

Υποβολή απάντησης