Σκοτεινή υπόθεση…
Το Mortal Kombat 11 θυμίζει σε τόσα πολλά πράγματα το ΙΙ. Ξεκινώντας από το λογότυπο και φθάνοντας στη φιλοσοφία του σχεδιασμού και του γενικότερου artwork. Ή ίσως αυτή να είναι και η κρυφή επιθυμία του γράφοντος, μιας και το δεύτερο μέρος της σειράς ήταν και το αγαπημένο του. Όπως και να ‘χει, για δεκάδες λόγους που μπορούν να ποικίλλουν για τον καθένα μας, η προσμονή για τον τίτλο είναι μεγάλη. Τα εξαιρετικά teasers, τα ενδιαφέροντα features και η υπόσχεση για ολοκαίνουργιους χαρακτήρες, όλα τους μαζί δημιούργησαν και συντήρησαν ένα υψηλό hype.
Τόσο, όσο χρειαζόταν, μέχρι να έρθει η beta και να το μεταλαμπαδέψει. Δύσκολα θα υπήρχε άνθρωπος που θα έβρισκε την ευκαιρία να συμμετάσχει και να την άφηνε να πάει χαμένη, γεγονός που αντικατοπτρίστηκε στον μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων. Το matchmaking ήταν άμεσο και η ροή των online μαχών συνεχής και σχεδόν απρόσκοπτη. Δυστυχώς, το roster ήταν μικρό κι έτσι η εμπειρία δεν ξέφευγε από μερικά πολύ στενά και συγκεκριμένα όρια. Scorpion εναντίον Κano εναντίον Scarlet στο… διηνεκές. Αλλά αυτό έμοιαζε να μην πτοεί τον κόσμο.
Φτωχό ήταν και το content. Μόνο online μάχη, του casual τύπου, με το γρήγορο, σπαρτιάτικο matchmaking που προαναφέρθηκε. Σύντομες μάχες και πυκνές, ικανές να βοηθήσουν τους παίκτες να εμπεδώσουν τις νέες ισορροπίες στο σύστημα μάχης. Αυτή παραμένει όπως πάντα ρευστή, δοσμένη στον ιδιαίτερο ρυθμό του κάθε μαχητή, με παρόμοια movesets με το παρελθόν, που δεν υπαινίσσονταν σημαντικές καινοτομίες, αλλά συνέβαλλαν στην αίσθηση εξοικείωσης του παλιού παίκτη με το καινούριο παιχνίδι.
Αυτό που υπέβοσκε όμως, ήταν το hint για παραμετροποιήσιμο moveset και ίσως στυλ μάχης. Αυτό αχνοφαινόταν στο customization mode του παιχνιδιού, που ήταν και το μόνο άλλο διαθέσιμο στην εν λόγω beta. Εκεί, έμοιαζε να υπάρχει η επιλογή για τρία διαφορετικά στυλ ανα χαρακτήρα, που μπορούσαν να μονταριστούν τόσο ως προς τα στοιχεία εμφάνισης, όσο και ως προς την προσθήκη ή την αφαίρεση κινήσεων. Δείχνει ενδιαφέρον και ενδεχομένως βαθύ, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη έκδοση για να μπορέσουμε να μάθουμε κάτι παραπάνω.
Πέραν τούτων… ελάχιστα πράγματα. Ένα φτωχό single mode -τύπου ladder- για να πάρουμε μια μικρή γεύση από το offline περιεχόμενο, και από εκεί και πέρα μόνο online μάχες και customization. Τα πανέμορφα, σκοτεινά γραφικά, η ρεαλιστικότατη απεικόνιση χαρακτήρων και περιβάλλοντος (συνεχίζοντας το εκπληκτικό αποτέλεσμα που είδαμε στο Injustice 2), καθώς και η – όχι απρόσμενα – υπέρμετρη βία, κράτησαν το ενδιαφέρον σε τροχιά γύρω από την beta. Μαζί φυσικά με το εύκολα αναγνωρίσιμο gameplay, που δείχνει κατά τι περισσότερο επικεντρωμένο στην ισχύ των χτυπημάτων και την απόκριση που έχουν στα σώματα των μαχητών.
Το σκοτεινό look, τα πανέμορφα γραφικά, η – ακόμα μεγαλύτερη – βία και η γρήγορη δράση ήταν τα χαρακτηριστικά αυτής της beta. Μαζί φυσικά με τις υπόνοιες και τις υποσχέσεις καινούριων modes που tease-αρίστηκαν μέσα από το customisation menu. To φτωχό content και ο μικρός αριθμός χαρακτήρων, καταφέρνουν μονάχα να αυξήσουν την προσμονή για την 23η Απριλίου, ιδιαίτερα συνδυαζόμενα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Το παιχνίδι δείχνει σκοτεινό, ελκυστικό, βίαιο, πλούσιο κι απολαυστικό – αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη έκδοση για να διαπιστώσουμε αν όλα αυτά είναι όντως αλήθεια ή όχι. Κι η αναμονή – ιδιαίτερα μετά από όλα αυτά – είναι δυσβάσταχτη!
Οι πρώτες μας εντυπώσεις από το MK11 βασίστηκαν στην έκδοση της beta για το PS4.